Resultater 1 til 15 af 15

Tråd: tirsdags tur 14/08

  1. #1
    Allan
    Guest

    tirsdags tur 14/08

    Søster har fået en softicemaskine i sin restaurant ,så den havde jeg tænkt mig at besøge her imorgen aften , er der andre der har lyst til dæksparkeri og hygge som evt. kan kombineres med spisning , så er det kl 18.00 i Værløse ?
    skriv her i tråden hvis du/ I er på


    http://www.furesoesteakhouse.dk

  2. #2
    ngendk
    Guest
    Jeg kommer forbi

  3. #3
    Allan
    Guest
    ser først dit indlæg nu Andreas . jeg gik ud fra der ikke kom andre end mig selv ,nu der ikke havde været reaktion på denne tråd .....jeg har været forbi og er lige kommet hjem med et par bøffer til grillen

  4. #4
    ngendk
    Guest
    Haha okey!cEr lige kommet herop!
    Men vetten opføre sig underligt :( tror jeg skal have nogen til at hjælpe mig med et kig

  5. #5
    Hvad gør den?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    ngendk
    Guest
    To ting, det ene det er at den er begyndt at lugte helt vildt af benzin når den køre og er i tomgang. Den bruger også meget mere end tidligere.

    Det andet det er at den har en metallisk motorlyd når den får gas, desværre lidt ligesom dengang det var plejlstangslejrerne der var røget, men jeg kan ikke forstå at den allerede skulle have slidt dem ned. Motoren får pænt med olie og trykket er i orden. Så jeg håber på at det første har noget at gøre med det her...

    Jeg har brug for en David eller lign. til at give den et lille eftersyn, da det ligger lige over hvad jeg selv kan klare.

  7. #7
    Allan
    Guest
    kan du køre hjem derfra ?

  8. #8
    ngendk
    Guest
    Ja, jeg er kommet hjem, den køre sådan set som den plejer og har også fin acceleration når man trykker på speederen. Men lugten og lyden bekymre mig lidt må jeg sige.

  9. #9
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    To ting, det ene det er at den er begyndt at lugte helt vildt af benzin når den køre og er i tomgang. Den bruger også meget mere end tidligere.

    Det andet det er at den har en metallisk motorlyd når den får gas, desværre lidt ligesom dengang det var plejlstangslejrerne der var røget, men jeg kan ikke forstå at den allerede skulle have slidt dem ned. Motoren får pænt med olie og trykket er i orden. Så jeg håber på at det første har noget at gøre med det her...

    Jeg har brug for en David eller lign. til at give den et lille eftersyn, da det ligger lige over hvad jeg selv kan klare.
    Du kommer bare forbi så kigger vi på det

  10. #10
    ngendk
    Guest
    Lyder totalt lækkert, hvad siger du til skrue-dag på lørdag eller søndag så?

  11. #11
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Lyder totalt lækkert, hvad siger du til skrue-dag på lørdag eller søndag så?
    Lad os skrue lidt lørdag, alle er selvfølgelig velkomne

    https://maps.google.dk/maps?q=freder...2,252.8,,0,8.3

  12. #12
    "she-who-must-be-obeyed" har beordret mig i sommerhus i weekenden, hun øh vi har en masse som vi øh jeg SKAL lave

    Så jeg kan desværre ikke deltage på lørdag, MEN kan I evt. give en status på jeres findings .... Alt det-der motorer vildt spændende, håber selvfølgelig at det viser sig at være en lille ting.



    Mvh
    Kent

  13. #13
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    "she-who-must-be-obeyed" har beordret mig i sommerhus i weekenden, hun øh vi har en masse som vi øh jeg SKAL lave

    Så jeg kan desværre ikke deltage på lørdag, MEN kan I evt. give en status på jeres findings .... Alt det-der motorer vildt spændende, håber selvfølgelig at det viser sig at være en lille ting.



    Mvh
    Kent
    Du kan vel snige dig afsted et par timer? :P

  14. #14
    Kigger forbi sidst på formiddagen og vil gerne hvis muligt have kigget lidt på bremser og tænding.

    Elektrikeren / Søren

  15. #15

Lignende Tråde

  1. cccd tirsdags møde
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 27-07-2011, 11:30

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •