Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Autolakér?

  1. #1
    ngendk
    Guest

    Autolakér?

    Efter Felix' lille uheld med min dør på Viking Run skal jeg finde en god autolakér. Nogen der har gode erfaringer?
    Jeg vil gerne overlade det til én som er bekendt med glasfiber og classics. For jeg havde tænkt mig at få udbedret den skramme jeg har på den anden side også, når vi nu alligevel er igang.

  2. #2

  3. #3
    Allan
    Guest
    min væææn Henrik kan klare dette HH Autolakering ,send pb eller ring

  4. #4
    Først - jeg håber du bliver glad igen... Det var sgu ærgerligt

    Nu du skriver til den lille unge sild fra DR, kan du ikke spørge til dato og tid for hvornår de viser optagelserne?

    På forhånd tak og pøjpøj med det hele

    Mvh
    Kent

  5. #5
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Efter Felix' lille uheld med min dør på Viking Run skal jeg finde en god autolakér. Nogen der har gode erfaringer?
    Jeg vil gerne overlade det til én som er bekendt med glasfiber og classics. For jeg havde tænkt mig at få udbedret den skramme jeg har på den anden side også, når vi nu alligevel er igang.
    Havde det været min bil, de havde gjort det ved, var jeg eksploderet.
    Dækker DR omkostningerne eller hvad.???
    Hvis ikke så ville jeg rende dem på dørene for at få skaden dækket.

    Niels

  6. #6
    Citer Skrevet af nillerdrengen Vis Indlæg
    Havde det været min bil, de havde gjort det ved, var jeg eksploderet.
    Dækker DR omkostningerne eller hvad.???
    Hvis ikke så ville jeg rende dem på dørene for at få skaden dækket.

    Niels

    Jeg tror flere af os som var der, oplevede et DR der var meget ked af hvad der var sket. Og som naturligvis ville dækker alle omkostninger ved denne lille skade.

    Det er vel hvad der kan ske, når et par "amatører" der nok aldrig har rodet en biler før, laver en bil konkurrence på tid.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Jeg tror flere af os som var der, oplevede et DR der var meget ked af hvad der var sket. Og som naturligvis ville dækker alle omkostninger ved denne lille skade.

    Det er vel hvad der kan ske, når et par "amatører" der nok aldrig har rodet en biler før, laver en bil konkurrence på tid.

    Enig. De var kede af det, og mente de havde en forsikring der dækker.

  8. #8
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Jeg tror flere af os som var der, oplevede et DR der var meget ked af hvad der var sket. Og som naturligvis ville dækker alle omkostninger ved denne lille skade.

    Det er vel hvad der kan ske, når et par "amatører" der nok aldrig har rodet en biler før, laver en bil konkurrence på tid.
    Ja de vendte begge den koniske side udaf da de skulle montere hjulmøtrikkerne igen

  9. #9
    ngendk
    Guest
    Havde det været min bil, de havde gjort det ved, var jeg eksploderet.
    Dækker DR omkostningerne eller hvad.???
    Hvis ikke så ville jeg rende dem på dørene for at få skaden dækket.

    Niels
    Der var ingen tvivl om at de ville dække, jeg har kontaktoplysningerne på den produtionsansvarlige. Så jeg skal bare vende tilbage når jeg har en pris.
    Felix var meget ked af det, og undskyldte mange gange. Det er da megatræls at han ikke lige kunne tænke langt nok til ikke at slippe donkraft håndtaget når det er spændt, men sket er sket og nu får jeg taget mig sammen til at få lavet skaden i den anden side også.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •