Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Rullefeltsdag

  1. #1
    Morten36
    Guest

    Rullefeltsdag

    Hej Vettefolk

    Tænkte på om der var stemning blandt klubbens medlemmer til at få motortestet/rullet sin bil inden vinterens jursteringer begynder.

  2. #2
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Hej Vettefolk

    Tænkte på om der var stemning blandt klubbens medlemmer til at få motortestet/rullet sin bil...
    Fyn eller..?

  3. #3
    Morten36
    Guest
    Hej

    Ja måske, da det selvfølgelig bliver billigere da transport udgifterne til rullefeltejer bliver holdt nede, har en
    kammerat som ejer sådan et og vil kunne rulle bilerne til små penge..

  4. #4
    Den er jeg med på

    Christian
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  5. #5
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Hej Vettefolk

    Tænkte på om der var stemning blandt klubbens medlemmer til at få motortestet/rullet sin bil inden vinterens jursteringer begynder.
    Yes, jeg er med hvis jeg har fået C4'eren på plader inden arrangementet. Det tager jo kun et par måneder at få vurderet en bil som privat person for tiden...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  6. #6
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Hej Vettefolk

    Tænkte på om der var stemning blandt klubbens medlemmer til at få motortestet/rullet sin bil inden vinterens jursteringer begynder.
    Jeg synes også det er en super ide og kørerturen hver. (Hvilken tur er ikke det i en Corvette)
    Så må vi se om Vetten er rask til den tid. Lige nu venter den på at doktoren kommer hjem fra ferie. Den havde fået en meget træls lyd. Et nærmere eftersyn af ventilgalleriet viste 2 mm slup i en vippearm til indsugningen. Justerskruen var ikke løs. Lidt træls 1000 kom efter den er lavet helt fra bunden af.

    Den må jo retur til værkstedet...igen....igen....suk

    /Ole

  7. #7
    Morten36
    Guest
    Okay, kan se at der er stemning for det så er spg. bare hvornår det skal være, skal det være inden sæsonafslutning el. til sæsonstart måske der er flere medlemmer/deltagere der kan afse tid hvis det først bliver til foråret...

    Hvad siger i??

  8. #8
    Okay, kan se at der er stemning for det så er spg. bare hvornår det skal være, skal det være inden sæsonafslutning el. til sæsonstart måske der er flere medlemmer/deltagere der kan afse tid hvis det først bliver til foråret...

    Hvad siger i??
    Hvis ellers den gamle bil snart vil vise lidt stabilitet , så kommer jeg uanset om det er før eller efter vinterpausen. Bare kalenderen tillader det.
    Jeg vil snart ud og møde nogle flere af jer, men der har været storkonflikt imellem CCCD's planer og andre planer.

    Jeg er med på alt hvad der lugter af hygge, skruedag og benzin.

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •