Side 5 af 5 FørsteFørste 12345
Resultater 121 til 140 af 140

Tråd: Sommertræf / basecamp

  1. #121
    Hej venner

    Hold da helt ferie et fedt træf! Jeg kom først i seng lidt over klokken 05:00 - der var totalt knald på! Jeg tror heller ikke jeg glemmer den fantastiske lyd af Gasolin og 327'eren for fuld udblæsning - så bliver det da ikke mere CLASSIC!

    Man må sige at publikum tændte meget på motorstanden - bogstaveligt talt. Behøver jeg sige mere??
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #122
    Hej alle
    Der skal også lyde et KÆMPE tak til alle dem der gjorde et
    stort stykke arbejde for at gøre denne week-end til noget særligt
    Det var fedt at se hvor mange der var med til at hjælpe.
    Hilsen Allan og Lone

  3. #123
    Også et mange tak herfra for et rigtig fedt arrangement. Det var en rigtig positiv oplevelse at hilse på folk 'in real life'!

    Jeg glæder mig til næste CCCD arrangement...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #124

    Thumbs up

    Jeg ved godt at der var mange mennesker som er "medskyldige" i at træffet blev så godt. Men jeg syntes at der var specielt to der har gjort en en særlig indsats!!!

    Og det er Mia og Helle som havde øje på alt og holdt styr på programmet.

    Kæmpe knus til jer herfra

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  5. #125
    Godt gået - et stort tak fra det jydske. Tak til alle som bar.

    Vi havde nogle herlige Corvette dage.

    Hjemturen foregik i regnvejr ØV (vinduesviskerne virkede ikke - en produktionsfejl? )

    Herligt at hilse på jer og et klap til Fenris hunden
    Hilsen
    Karsten og Tina
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  6. #126
    Fedt træf, det var dejligt at vi endelig kunne sætte ansigter på de fleste navne som vi kender herinde fra Forum. Vi har taget nogle billeder som vi håber at i vil være med til at mindes. Glæder os til at møde jer alle igen

    Hilsen
    Brian og Rolle Amager
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #127

    Respekt!!

    IMG_9930.JPGSå drenge, vores fine motorstand er kommet i avisen (Dagbladet). Hvor Leif står og fortæller med arme og ben IMG_9931.JPG

  8. #128
    ngendk
    Guest
    hahaha, genialt!

  9. #129
    Ja hvad man ikke gør for at komme i avisen

  10. #130
    ROMMEL
    Guest
    Jeg var kun forbi lørdag, men hold da op det så ud til der var styr på alt !!!!! rart at få hilst på alle dem man kender og også dem man ikke kender. super flot gået af alle de frivillige hænder. det eneste negative jeg hørte om vores stand, var at Zeppelineren ikke kunne holde sig i luften i skulle måske have givet Brian jobbet med at holde den i luften (ser ud som om han har luft nok i bælgen til det ) Godt gået mvh.Rommel

  11. #131
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    IMG_9930.JPGSå drenge, vores fine motorstand er kommet i avisen (Dagbladet). Hvor Leif står og fortæller med arme og ben IMG_9931.JPG


    he he ham bladsmørren ,havde jeg også lige fat i bagefter ,for at få lavet et indlæg om danmarks bedste corvette club cccd , han var ikke afvisende , så hvem ved ,måske next time

  12. #132

    Dejlig weekend

    Tak for en dejlig weekend til Vikingrun og tak fordi vi blev modtaget med åbne arme, dog var det lidt hårdt at være "prospect" hele lørdagen, men vi kom da igennem dagen
    Vi glæder os til at se mere til alle jer fra CCCD

    Anette & Anders

  13. #133
    Allan
    Guest
    nu er klubben så heldig at have 2 stk 63 split corvetter ,og som holdt næsten ved siden af hinanden , er der ikke nogen der ligger inde med et billed skudt af disse 2 fra Viking ?

    mv8
    Allan


    p.s. Til de der ikke er klar over det ,så er året 1963 det eneste år corvetten kom med 2 delt bagrude .
    Designs mæssigt var der delte meninger omkring dette hos GM ,og året efter var ruden blevet til 1 . Meningen lå i at linjen i taget skulle føres ubrudt igennem ,uden at der blev taget hensyn til udsyn fra bagspejl ,for det bruges jo ikke i en corvette

    Kunne være fedt med en foto serie af Renès og Jespers 63`r til cccd bladet

  14. #134
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    nu er klubben så heldig at have 2 stk 63 split corvetter ,og som holdt næsten ved siden af hinanden , er der ikke nogen der ligger inde med et billed skudt af disse 2 fra Viking ?

    mv8
    Allan
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  15. #135
    Kommer lige med en lille historie, som bekendt er jeg ejer af en 63, hvis i lægger mærke til nr- pladen, det er ikke et tilfældigt nr. Historien er ,at jeg var ude for mange år side for at hente nr.plader, Det var sådan, at jeg ca var 50 nr fra det nr jeg har sidende på 63
    Jeg måtte ringe en gang om ugen, for at høre hvor langt de var nået. Det tog ca 2½ måned før de var nået et par nr fra min plade/Statens. Så 2 dage på bænken ved udleveringenskranken, og de var godt trætte af mig, blev kaldt op, og fik besked på at nu gad de ikke se på mig mere. Herefter aflevering af div. papir og pladerne var mine. Jeg syntes at jeg havde fået en god behandling, så afsted til bageren efter STORE flødeskumskager til alle bag disken, så ikke alle skrankepaver er sure opstød.

  16. #136
    Den 63'er split er simpelthen en helt igennem fed model! (indsæt selv savle smiley her)
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  17. #137
    Hvis du ønsker, så skal du få Roald

    En masse savlesmileys




  18. #138
    Hit med den hjemmeside du henter de fede smiley

  19. #139
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Hit med den hjemmeside du henter de fede smiley

    Hej Rene.

    for it :

    Du skriver bare smileys i googlefeltet og klikker på "billede" øverst til venstre, så viser google dig alle søgeresultater i billeder og du klikker så hen på deres hjemmesider.

    Du kan jo evt lige prøve på dem, jeg har sat ind, både her og i andre tråde, de kan også kopiers ved at højreklikke, trykke på "kopier" og højreklikke dèr hvor de skal være og trykke "sæt ind"





    Prøv, der sker jo ikke noget Du skal bare ikke blive hidsig



    Hurra for USA og Corvette undtagen når bilen skal vaskes

  20. #140

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til CCCD sommertræf
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 07-07-2010, 23:18

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •