Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Resultater 31 til 60 af 140

Tråd: Sommertræf / basecamp

  1. #31
    ngendk
    Guest
    Please lad være med at sætte konto nr, bank oplysninger m.v. på offentlige forum, de bliver crawled af Google og oplysningerne kan enormt nemt misbruges. Send hellere en alle-mail ud til medlemmerne eller medlemmer kan sende en PM til Mia som så kan sende oplysningerne tilbage til jer.

  2. #32
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Please lad være med at sætte konto nr, bank oplysninger m.v. på offentlige forum, de bliver crawled af Google og oplysningerne kan enormt nemt misbruges. Send hellere en alle-mail ud til medlemmerne eller medlemmer kan sende en PM til Mia som så kan sende oplysningerne tilbage til jer.
    Billeder kan kun ses når man logger ind, så det er for members eyes only

  3. #33
    ngendk
    Guest
    ah smart, godt tænkt

    Jeg er en pivskid hvad angår personoplysninger på nettet - det er så nemt efterhånden at skaffe sig adgang til dit og dat med google som værktøj.

  4. #34
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    ah smart, godt tænkt

    Jeg er en pivskid hvad angår personoplysninger på nettet - det er så nemt efterhånden at skaffe sig adgang til dit og dat med google som værktøj.
    Helt enig, har du iøvrigt set at det håndtegnede logo også er kommet til Norge : http://www.corvetteclub.no/ håber der er nogle nordmænd som dukker op

  5. #35
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    har du iøvrigt set at det håndtegnede logo også er kommet til Norge : http://www.corvetteclub.no/ håber der er nogle nordmænd som dukker op
    Eij, de skal da have det rigtige logo, kan vi ikke lave et eller andet sted på siden hvor man kan downloade en pakke med vores logo. Så det bliver brugt på den rigtige måde? Jeg kan lave en zip-fil som vi kan bruge til det.

  6. #36
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool Basecamp



    Jan vil da også gerne gi en kop øl.
    Og kan evt også hjælpe med noget hvis der er behov for dette.


  7. #37
    Jeg kan køre fra Skagen fredag morgen hvis der er brug for hjælp til at stille ting op? Hvis det altså er tidligt nok
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  8. #38
    Hej Roald
    Du kommer bare når det passer ind i din dag. Der er sikkert noget du kan hjælpe med uanset hvad tid du kommer. men ingen grund til stress.
    Det super du gider hjælpe.

    Mia

  9. #39
    arne
    Guest
    Hej Mia
    Jeg vil gerne hjælpe med at sætte telt op på Viking Run. Så vidt jeg husker kan, vi vist komme ind onsdag aften. Giv mig et ring på 21271761 eller svar herinde.
    Arne

  10. #40
    Citer Skrevet af arne Vis Indlæg
    Hej Mia
    Jeg vil gerne hjælpe med at sætte telt op på Viking Run. Så vidt jeg husker kan, vi vist komme ind onsdag aften. Giv mig et ring på 21271761 eller svar herinde.
    Arne
    Hej Arne
    Det er da bare skønt du gider og har tid Jeg regner ikke med vi sætter på før torsdag ved 18 tiden. David og jeg på pladsen så hvis der er andre der ikke lige ved hvad de skal lave efter aftensmaden så kig forbi og giv en hånd med....

  11. #41
    Kære alle
    Først en stor tak til alle der har bidraget.
    Det bliver bare en alle tiders weekend..
    Det er fantastisk at så mange deltager, jeg glæder mig til at hygge om jer og med jer..

    Vores kasse beholdning er 1200 til frokost sandwich og andet godt..
    Her er en oversigt over hvad vi har til sommertræffet og hvad vi mangler.




    Vi er klar


  12. #42
    Allan
    Guest
    Travolta bidrager med plastkrus til fadøl , krus til kaffe ,paptallerkner+servietter ..... Sandy deltager muligvis :p

  13. #43
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Kære alle
    Først en stor tak til alle der har bidraget.
    Det bliver bare en alle tiders weekend..
    Det er fantastisk at så mange deltager, jeg glæder mig til at hygge om jer og med jer..

    Vores kasse beholdning er 1200 til frokost sandwich og andet godt..
    Her er en oversigt over hvad vi har til sommertræffet og hvad vi mangler.


    Vi er klar

    Tak til Clausgarage for sponsoratet af brochurer, Zeppeliner incl helium

  14. #44
    Jeg er på ring 22 55 65 04 Rene Scholtz

  15. #45
    Jeg sætter mit sponsorat ind i morgen!

    Hold kæft hvor er zeppelineren bare fed!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #46
    Jeg har sendt "mad" penge fra Peter #36 og mig selv, jeg medbringer også en kasse dåse øl........
    Vi forventer at vi kommer lørdag/søndag, men kan godt være det bliver fredag/lørdag.

    Ses,
    John #14
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #47
    Så er der sat et lille bidrag ind fra mig også, til sommertræffet. ;-)

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  18. #48
    Så kommer der lige en lille tilståelse ....
    Hvis der er nogen der har sat penge ind før d 15 juni så tjek om de er trukket på jeres konto.
    Jeg startet jo med elegant at oplyse det forkerte konto nr, det siger alt om hvem der har styr på økonomien i vores hus hi hi ..
    Skriv til mig hvis i jeg skal finde jeres penge et sted i Skælskør bank (sorensen_mia@hotmail.com) eller ring 60868219.
    Jeg forsætter med at opdatere sponser listen.
    I er bare super alle sammen.. det bliver årets fest.


  19. #49
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Travolta bidrager med plastkrus til fadøl , krus til kaffe ,paptallerkner+servietter ..... Sandy deltager muligvis :p
    Det alletiders Allan ..tak..og jeg forventer naturligvis dig og Sandy danser som travolta

  20. #50
    Jeg har sat penge ind idag på det kontonummer, der står tidligere i tråden. Er det det rigtige kontonummer?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #51
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg har sat penge ind idag på det kontonummer, der står tidligere i tråden. Er det det rigtige kontonummer?

    Claes
    Hej Claes
    Ja det er det rigtige konto nr.
    Der går bare et døgn før jeg kan se dem
    Tak
    Jeg opdatere listen snart igen.

    Mia

  22. #52
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool Ups

    Jan har også sat penge ind i onsdags.( nu er de vel ikke røget i Amagerbanken)
    Jeg kan også komme forbi torsdag hvis der mangler hjælp
    Vedr indkøb af fadbamser skal vi bare overføre til samme konto eller

  23. #53
    Morten36
    Guest
    Vi kommer med kage og vil gerne gi en tønde øl oz for man blir sq tørstig at den kage, godt konen ikke ser dette indlæg

  24. #54

    Thumbs up

    vi fald tilfældigvis over 12 poser micro popcorn , så dem tager vi selvfølgelig med. Vi kommer forbi torsdag aften og giver en hånd med. Økonomisk bistand er på vej til den rigtige konto. Vi glæder os allerede til at hygge med alle.

    Hilsen
    Brian Amager

  25. #55
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Jan medbringer 2 stk festivalstole med indbygget kopholder

  26. #56
    Så er jeg tilbage der har været travlhed i det lille hjem da vi har en rund fødselsdag i huset i morgen tirsdag .. Victoria bliver 10 år så det skam en stor sag
    Weekenden er jo gået med en "lille" motorstand, glæd jer til lyden

    Til alle der vil give fadøl, så er det Brian/Helle der står for den del, så hør dem hvordan I gør med penge.

    Jan din hjælp er mere end velkommen torsdag.

    Vi har nu 3.550 kr i sommertræf kasse... ja faktisk mere når jeg kan se Brian Christinsen´s tilskud. Så jeg vil siger der nok til kager, chips, slik, sandwich og hygge.
    Jeg er overvældet... der kommer ikke til at mangle noget på CCCD´s stand

    Hermed opdateret bidrags liste.


  27. #57
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Question Campingreglement

    Hej Mamamia
    Vedr de der havefakler, der står noget med åben ild strengt forbudt på pladsen
    http://viking-run.dk/bedoemmelser.php
    Ved ikke lige om det kun gælder campingpladsen :p
    Det er IKKE tilladt at have nogen form for åben ild på pladsen. Grilning skal foregå på de inDet er IKKE tilladt at have nogen form for åben ild på pladsen. Grilning skal foregå på de indrettede grillpladser.drettede grillpladser.

  28. #58
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Hej Mamamia
    Vedr de der havefakler, der står noget med åben ild strengt forbudt på pladsen
    http://viking-run.dk/bedoemmelser.php
    Ved ikke lige om det kun gælder campingpladsen :p
    Det er IKKE tilladt at have nogen form for åben ild på pladsen. Grilning skal foregå på de inDet er IKKE tilladt at have nogen form for åben ild på pladsen. Grilning skal foregå på de indrettede grillpladser.drettede grillpladser.
    Godt du er vågen.. ikke engang min bedre halvdel havde fanget den hi hi

  29. #59
    Ha jeg keder mig fandt flagermuslygter... de er lukkede men giver hygge

    http://www.harald-nyborg.dk/merinfo....6&Grp=&n=40100
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  30. #60
    Allan
    Guest
    Ha jeg keder mig fandt flagermuslygter... de er lukkede men giver hygge

    http://www.harald-nyborg.dk/merinfo....6&Grp=&n=40100
    ikke tosset valg Brian, der er classic stil over disse retro lamper fra tiden hvor der ikke blev tænkt på el i sommerhusene ..:-))

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til CCCD sommertræf
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 07-07-2010, 23:18

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •