Side 1 af 5 12345 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 140

Tråd: Sommertræf / basecamp

  1. #1

    Sommertræf / basecamp

    Hej Alle skønne corvette ejere.

    Jeg har et par ideer til sommertræffet jeg lige ville høre om der er stemning for
    Jeg har set pladsen og vi har rigtig fin plads, så lad os gøre det til det fedeste sted at være..

    1) Jeg har lånt en campingvogn hvor jeg havde tænkt at lave børene hule med film, guf, spil mm. og mulighed for at de kan sove.

    2) Jeg vil bage en del kager og medbringe til fælles kaffe-kage-bord, det ville være alletiders hvis der er andre der har lyst til at bage ..

    3) Jeg tænke at købe ind til lækre sandwich og leger gerne kok for en dag hvis der er interresse for det. Er det noget klubben vil betale ? Så slipper vi for at stå i kø på pladsen.

    Praktisk info:
    Vores plads på viking run ligger lige ned til en park så der er masser af plads til at slå telt op bag ved vores biler. Vi sørger for pavilloner, gamle corvette blade, bænke og borde, samt kolde drikke til klubbens medlemmer

    Hvis der er nogen som har gode ideer, noget at bidrage med, eller bare syntes jeg er helt ude i hampen så lad mig endelig høre fra jer.

    Mamamia

  2. #2
    Hej Mia

    Jeg synes det lyder genialt!!! Du må sige til hvis der er brug for hjælp... Jeg vil mege gerne bidrage med alt hvad jeg kan :-)

    Hvad med vores logotråd der er kommet til at handle om fredags-babes og mandags mænd. Jeg har givet mit bidrag... Til fri kopiering og nydelse for dem i klubben der nu engang er til den slags....

    Men jeg tænkte, at du og Helle... Og sikkert mange andre ville være gode kandidater. David er jo god med et kamera, så mon ikke vi kunne få et par fredags babes fra egne rækker????

    :p
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  3. #3
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Hej Alle skønne corvette ejere.

    Jeg har et par ideer til sommertræffet jeg lige ville høre om der er stemning for
    Jeg har set pladsen og vi har rigtig fin plads, så lad os gøre det til det fedeste sted at være..

    1) Jeg har lånt en campingvogn hvor jeg havde tænkt at lave børene hule med film, guf, spil mm. og mulighed for at de kan sove.

    2) Jeg vil bage en del kager og medbringe til fælles kaffe-kage-bord, det ville være alletiders hvis der er andre der har lyst til at bage ..

    3) Jeg tænke at købe ind til lækre sandwich og leger gerne kok for en dag hvis der er interresse for det. Er det noget klubben vil betale ? Så slipper vi for at stå i kø på pladsen.

    Praktisk info:
    Vores plads på viking run ligger lige ned til en park så der er masser af plads til at slå telt op bag ved vores biler. Vi sørger for pavilloner, gamle corvette blade, bænke og borde, samt kolde drikke til klubbens medlemmer

    Hvis der er nogen som har gode ideer, noget at bidrage med, eller bare syntes jeg er helt ude i hampen så lad mig endelig høre fra jer.

    Mamamia
    Hej Mia


    Rigtig god ide og genialt initiativ, vedrørende betaling, tror jeg da at vi alle vil bidrage til dette, meen hvordan det skal gøres ved jeg ikke, måske klubben vil ligge ud, eller vi kan indbetale pengene til klubben,. så lad os få nogle forslag på banen.

  4. #4
    ngendk
    Guest
    Hej Mia - det lyder som en god idé! Det kan være jeg kan lokke Signe til at lave nogle af hendes verdensberømte banan kager, mums!

  5. #5
    det er da det bedste jeg har hørt vi bliver verdensberømt på pladsen
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  6. #6
    Øv hvor er jeg ked af at jeg ikke kan komme til det træf.

  7. #7
    Det lyder fantastisk

    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    vedrørende betaling, tror jeg da at vi alle vil bidrage til dette, meen hvordan det skal gøres ved jeg ikke, måske klubben vil ligge ud, eller vi kan indbetale pengene til klubben,. så lad os få nogle forslag på banen.
    Hvis det kan lade sig gøre skulle man måske på forhånd lave lidt brugerbetaling fra de CCCD medlemmer der deltager i sommertræffet.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  8. #8
    Super dejligt at høre der er opbakning og vi er klar til de berømte banankager ..

  9. #9
    Allan
    Guest
    Arrr. Mamamia du er en skat...det må jeg sku godt skrive David :-).....Kan det lade sig gøre at få et ordentligt lydanlæg pakket ind i den dersen campingvogn:p

    Jeg forsøger at få vores nye logo på et banner og evt. 2 flag inden VR


  10. #10
    Lyder helt suverent Mama-Mia. Jeg vil gerne sponsorere lidt gode sanwiches osv. Jeg er yderst hængt op for tiden, så derfor er jeg ikke til megen hjælp rent fysisk. Skriv eventuelt en mail med et kontonummer - så kan jeg sætte et lille bidrag ind dér.

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    Hej
    Det er nogle geniale ideer, jeg spytter også gerne i kassen.
    Hilsen
    Brian Amager

  12. #12
    Helle og Brian er sponsor på den første tønde Classic.....
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  13. #13
    Michael Og Ilse er sponsor af 10 rammer sodavand
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  14. #14
    Hehe, så bager jeg en stor bradepande med den lækreste kage og kommer med en industri-kaffemaskine samt 2 poser kaffe.

    Helle
    Sidst rettet af Taxmaster; 01-07-2010 kl 18:58.

  15. #15
    Hej Helle
    Så kommer jeg sku og hjælper dig med at drikke kaffen og få has på kagen(ka da godt hjælpe med at slæpe hvis det skal være, Brian mumlede noget om et lydanlæg, det kunne være jeg skulle spare hans ryg)

    Leif

  16. #16
    også lidt 50 og 60 musik det kunne da være sjovt.....
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  17. #17
    Det er bare så dejligt at der er stemning for en kanon weekend
    1000 tak til dem der vil sponce jeg lover at gøre mig umage, og tak for opbakningen til alle jer andre.

    Menu:
    1. Lune flüts med skinke ost salat mm.
    2. Lune flüts med tunsalat salat løg mm.
    3. Lune flüts med æg og tomat salat.
    4. og ellers lige som I vil have dem

    Dessert:
    1. Masser af lækre kager og god kaffe (tak til helle for det)

    Dette for mig til at tænke på om der er nogen der har en lille oven de kunne tage med.
    (christian jeg er sikker på du ikke bruger din ret meget )

    Kunne det være en ide at lave en form for registrering antal børn og voksne der kommer, så jeg har en chance for at regne ud hvor meget jeg skal indkøbe.

    Viking hilsner
    Mamamia

  18. #18
    Hej Mamamia

    Sidst jeg brugte min ovn var da jeg skulle varme min svingningsdæmper op for at montere den på krumtappen, så den lugter lidt af brændt motorolie når den bliver varm. Men jeg stiller den gerne til rådighed... Bare sig til hvornår du vil hente den :-)
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  19. #19
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Dette for mig til at tænke på om der er nogen der har en lille oven de kunne tage med.
    Jeg har en mini-ovn til 220V jeg sjældent bruger, men for at have plads til den er jeg vist nødt til at køre i mustangen til Viking Run og det var ikke planen (men kan blive nødvendigt hvis vetten ikke gider køre ;) )
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  20. #20
    Glenn Svane
    Guest
    Da jeg ikke er i DK før d. 7-8, kan jeg desværre ikke hjælpe med alt det praktiske, men jeg vil meget gerne hjælpe med det økonomiske.
    MVH
    Glenn

  21. #21
    Hay Mia.
    Kan du ikke sætte dit kontonr. ind på siden her, så folk har en mulighed for at sætte deres bidrag ind til dig. ( Det er jo den første, så vi har jo alle lige fået løn og er måske lidt mere i gavehumør, end sidst på måneden hehe).

    Aj, spøg til side, jeg ved, at David er i gang med at lave en "tilmeldningsknap" på hjemmesiden, så bliver det nemmere for dig, at regne ud hvad der skal købes ind for og om der evt kommer til at mangle noget, så må vi jo tage den dèr fra ;)


    Tusinde tak til alle som bridrager. Jeg vidste ikke der var så mange mennesker der er arbejdsbier og med så mange kontakter, selv dem som ikke kan bidrage med det praktiske, bidrager økonomisk eller med andre ting, det er jo helt vildt!!!

    Jeg er slet og ret imponeret og mangler ord

    Det er hvad jeg syntes, men kom bare på banen med andre forslag ;) Jeg tror det bliver årets træf, om ikke andet, så er der ihvertfald gjort et kæmpe stykke arbejde.

    Knus Helle

  22. #22
    Citer Skrevet af C4JOY1 Vis Indlæg
    Hej Helle
    Så kommer jeg sku og hjælper dig med at drikke kaffen og få has på kagen(ka da godt hjælpe med at slæpe hvis det skal være, Brian mumlede noget om et lydanlæg, det kunne være jeg skulle spare hans ryg)

    Leif
    Kære Leif.
    Jeg har hørt at du er super god til at bage og så kan det jo være at du kan tage din super corvette-kage med. Jeg har hørt ude i byen at det skulle være noget af det bedste jums jums

    Jeg tror Brian vil være super glad for alt den hjælp han kan få med at slæbe. Hans ryg er slidt ned, så vi andre gør alt det grove her hjemme ;)

    Knus Helle

  23. #23
    Hej,

    Peter og jeg kommer fra lørdag til søndag.

    Jeg har tænkt på, kunne vi ikke opfordre folk til at ta' lidt overskuds stumper med, så vi kan få et lille fedt swap meeting også?

    /John
    Sidst rettet af John; 03-07-2010 kl 15:24.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  24. #24
    Morten36
    Guest
    Med fare for at lyde som rasmus negativ, så tror jeg vi skal gå lidt stille derude mht. alt det her for der var en del brok/røre pga. mustang-klubben gjorde noget ligende for 4 år siden. hvor de stillede med eget telt, musik mad osv.

    Nogen der ved mere præcist hvad det endte med må i meget gerne melde ind....

  25. #25
    Kære morten45


    Det har du ret i. Vi skal ikke have stort telt op. Vi sætter 2 pavilionèr op. En campingvogn op til vores børn kan lege/sove i. Andet gør vi jo næsten ikke. Men du har ret.

    Det endte med at man ikke må sætte sit eget festtelt op og holde en lukket fest. Det gør vi jo heller ikke her. Vi skal jo have alle over på vores stand og se vores flotte biler og prøve vores fine konkurence.

    Mvh Brian
    Sidst rettet af merc; 05-07-2010 kl 20:25.
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  26. #26
    John hansen
    Guest
    Undertegnede vil også gerne give 1 tønde classic.

  27. #27
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Med fare for at lyde som rasmus negativ, så tror jeg vi skal gå lidt stille derude mht. alt det her for der var en del brok/røre pga. mustang-klubben gjorde noget ligende for 4 år siden. hvor de stillede med eget telt, musik mad osv.

    Nogen der ved mere præcist hvad det endte med må i meget gerne melde ind....
    Not to worry Morten, det var en lukket fest i et telt med gulv osv. , vores sted bliver for alle men derfor kan der jo godt blive lidt halvmeget gang i den, vi skal jo f.eks. have fundet pladsens hurtigste chevy-mekaniker

  28. #28
    Morten36
    Guest
    Godt at høre at i er opmærksomme, glæder mig VILDT til den weekend hvis ellers bilen er klar!!!

  29. #29
    Hej Alle

    Mht. gammelt jern der er uvurderlig fordi der står MADE IN USA på og det tilfældigvis passer til en corvette, så er det nok nemmere at lave en lille lørdags køre tur til vores garage.
    Det ville kræve en block-vogn at flytte alle de stumper ud til Viking Run.
    Jeg skal med stor fornøjelse vise vej hi hi så kan det være at davids corvette rent faktisk kan komme ind i garagen bagefter ...

    Mia

  30. #30
    Hay Mia.
    Kan du ikke sætte dit kontonr. ind på siden her, så folk har en mulighed for at sætte deres bidrag ind til dig. ( Det er jo den første, så vi har jo alle lige fået løn og er måske lidt mere i gavehumør, end sidst på måneden hehe).

    Aj, spøg til side, jeg ved, at David er i gang med at lave en "tilmeldningsknap" på hjemmesiden, så bliver det nemmere for dig, at regne ud hvad der skal købes ind for og om der evt kommer til at mangle noget, så må vi jo tage den dèr fra ;)


    Tusinde tak til alle som bridrager. Jeg vidste ikke der var så mange mennesker der er arbejdsbier og med så mange kontakter, selv dem som ikke kan bidrage med det praktiske, bidrager økonomisk eller med andre ting, det er jo helt vildt!!!

    Jeg er slet og ret imponeret og mangler ord

    Det er hvad jeg syntes, men kom bare på banen med andre forslag ;) Jeg tror det bliver årets træf, om ikke andet, så er der ihvertfald gjort et kæmpe stykke arbejde.

    Knus Helle
    Hej Alle,

    kontonr.jpg

    Til jer der har lyst til at bidrage til lidt lækker frokost om lørdagen,
    så er her kontonr.
    Skriv jeres navn og viking run så kan jeg let holde styr på hvor meget der går ind til dagen.

    Kærligst Mia

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til CCCD sommertræf
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 07-07-2010, 23:18

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •