Resultater 1 til 8 af 8

Tråd: Tændings pistol

  1. #1

    Tændings pistol

    Når alt andet ikke dur, så dur denne her.
    Jeg har MSD tændings anlæg på min bil, når jeg skal stille tænding, så dur min Innova 5568 ikke, derfor bruger jeg denne her.



    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  2. #2
    Jeg synes nu stadig det er mystisk at den Innova 5568 ikke virker på dit MSD anlæg. Skal vi ikke prøve min engang? (sådan bare for sjov)

    Det er Equus der producerer Innova forresten
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  3. #3
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Jeg synes nu stadig det er mystisk at den Innova 5568 ikke virker på dit MSD anlæg. Skal vi ikke prøve min engang? (sådan bare for sjov)

    Det er Equus der laver Innova
    Vi har samme problem med Kim's bil som med min.
    David's tændings pistoler dur ikke på Kim's bil (og min). Så jeg hentede min den gamle og vupti kan David stille tænding........
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    Morten36
    Guest
    Når der nu snakkes om de der tændingspistoler, hvad skal man så tage med hjem fra US, gider ikke den der 5568 hvis den ikke kan arbejde med MSD. har ellers fundet en god pris på sådan en 5568.

  5. #5
    Citer Skrevet af Morten36 Vis Indlæg
    Når der nu snakkes om de der tændingspistoler, hvad skal man så tage med hjem fra US, gider ikke den der 5568 hvis den ikke kan arbejde med MSD. har ellers fundet en god pris på sådan en 5568.
    Min 5568 virkede fint med mit MSD. Måske ligger det i kablerne? (mine var de billigste 7 kvadrat eller lignende)

    Men jeg er også lidt lunken på kvaliten af den, min første 5568 brændte af 2. gang jeg brugte den. Heldigvis var den købt i DK med garanti.

    Lige meget hvor billig den er, er det jo stadig for dyrt hvis lortet ikke virker ;)
    Sidst rettet af Roald; 15-05-2010 kl 11:07.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  6. #6
    Jeg er fuldstændig sikker på at en 5568 er en god tændingspistol. Den virkede perfekt på min gamle HEI (faktisk på alle andres biler undtagen Kim's og min)
    Jeg mener ikke at Kim har MSD i hans bil. David fortalte, at det måske er vores tændrørskabler der er problemet.

    Husk på, at Davids tændingspistoler heller ikke virker på Kim's og min bil. Så jeg tror ikke det har noget med 5568 pistolen at gøre.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Morten36
    Guest
    Okay.. så springer jeg på sådan en nu her når vi skal derover, apopo dårlige kabler kan det så ikke være i den modsatte grøft for på min bil er kablerne så godt afskærmet7tykke at tædingspistolen kun blinker svagt og v lave omdr. men efter mont. at et tyndere kabel lykkedes det.

    P,s selvfølgelig er det en forudsætning af pistolen virker og ved mangel er det jo altid en god ting hvis dele er købt i dk men til den pris den 5568 står i idag kan det næsten være det samme.

  8. #8

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •