Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Dataerklæring

  1. #1

    Dataerklæring

    Er der nogen der har erfaringer med hvor dataerklæringer (til C4'eren) skaffes billigst muligt.

    Jeg har hørt noget løst omkring Dekra i tyskland, kan de lave dataerklæringer der accepteres i DK?
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  2. #2
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Er der nogen der har erfaringer med hvor dataerklæringer (til C4'eren) skaffes billigst muligt.

    Jeg har hørt noget løst omkring Dekra i tyskland, kan de lave dataerklæringer der accepteres i DK?
    Der er en på smallblock der kan, eller Gm importør , jeg ser efter mine papir, fik dem af en i Tyskland , og DK Ca pris som jeg husker 3.500 Kr

  3. #3
    Citer Skrevet af Rene Scholtz Vis Indlæg
    Der er en på smallblock der kan, eller Gm importør , jeg ser efter mine papir, fik dem af en i Tyskland , og DK Ca pris som jeg husker 3.500 Kr
    Fedt hvis du kan finde navnet

    Jeg kan se i synsvejledningen at Dekra i Tyskland er accepteret som 'anerkendt prøvningslaboratorium' men kun nogle specifikke afdelinger af Dekra

    Anerkendt prøvningslaboratoriumSom eksempler på anerkendte prøvningslaboratorier kan nævnes: Teknologisk
    Institut, Delta Akustik, Danmarks Tekniske Universitet, TÜV, DEKRA, VTI,
    UTAC, VITO, RDW og MIRA. Bemærk, at de TÜV- og DEKRA-steder, der kun
    er »Technische Prüfstelle« (f.eks. benævnt TÜV-station, Testcenter, Niederlassung, Aussenstelle, og eventuelt med »TP-nr.«), ikke er anerkendte prøvningslaboratorier. Det skal være TÜV- og DEKRA-prøvningslaboratorier, der er
    anerkendt (akkrediteret) af Kraftfahrt-Bundesamt og kendetegnet ved »KBA-P«
    eller »KBA-E«-nr. (også på Data-erklæringer).
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4
    Fedt hvis du kan finde navnet

    Jeg kan se i synsvejledningen at Dekra i Tyskland er accepteret som 'anerkendt prøvningslaboratorium' men kun nogle specifikke afdelinger af Dekra
    Cadillac Danmark Aps.

    Gotharsgade 45 3

    . 70272345
    Fax. 70276769

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •