Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Indlæg / artikler til Corvette Gazette

  1. #1
    Jesper Krarup
    Guest

    Post Indlæg / artikler til Corvette Gazette

    Hej Alle, hermed en hilsen fra England hvor vi har vidunderligt sommervejr.
    Jeg brugte weekenden på Cadwell Park, hvor der var Vintage Car / Motorcycle Championsships.
    England bugner med veteran- og klassiske køretøjer i en målestok som man ikke kan forestille sig som dansker og som formentligt ikke findes magen til andre steder i verden, inklusive USA. Til sådan et arrangement er der hundredvis af gamle køretøjer og tag ikke fejl af at de får noget øre på banen selvom de er gamle.
    Fedeste oplevelse var egentlig Scooter Championships, hvor banen var fyldt med sindssygt tunede Vespa'er og Lambrettaer fra 50'erne og 60'erne.
    De hurtigste kører omkring 210 km/t på deres gamle trillebørhjul og det lyder som en flok arrige hvepse når feltet passerer. Vinderen er også indehaver af verdensrekorden i scooter wheelies, han har wheeliet 1,5km med en hastighed på 190 km/t - heftigt..!!!
    Bedste soundtrack = de gamle Vincent V-2'ere, det er seriøst (og ubetaleligt) stuff.

    Anyway, denne mail for at rykke jer medlemmer derude for indlæg / artikler til Corvette Gazette.
    Har du mod på at skrive om din Corvette, om en Corvette ferie osv., så giv lyd og lad os aftale hvordan-og-hvorledes. Vær ikke bekymret for opsætning og retskrivning, det ordner jeg.
    For at det skal være en artikel skal det helst kunne fylde en A4 side inkl. billeder, dv.s mindst 500 ord, helst 1,000. Det lyder af meget men det er det slet ikke når først man kommer igang.

    Giv lyd derude så vi kan få første nummer af Corvette Gazette på gaden......

  2. #2
    Hej Jesper, Jeg arbejder på en artikel om kompressor.. Den skulle gerne være en opfølger på en tidligere artikel .. Men jeg vil gerne lige udvikle lidt mere på motoren, så jeg kan give lidt mere hands on erfaring.... Mon ikke jeg kan have noget klar til næste nummer :-)

    Hyg!
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  3. #3
    Jesper Krarup
    Guest
    Hej Christian,
    Det lyder spændende.
    Jeg har materiale liggende på indsprøjtning, så det kunne evt. være godt at have en slags "tema" i et kommende blad om modifikation af motoren.

  4. #4

Lignende Tråde

  1. Fede, Fede artikler!
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 18-08-2010, 19:12

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •