Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Et lille tip

  1. #1

    Et lille tip

    BilExperten, Jernbanepladsen 7, 2800 Lyngby skal ikke længere sælge Auto Glym og har derfor udsalg p.t.

    Der er 30% på alle produkter, og køber man mere end fem Auto Glym produkter får man 50%

    Obs. Det er kun så længe lager haves. Jeg har ingen interesser i butikken, men vil informere klubbens medlemer for der er penge at spare...

    Hvis jeg overskrider nogle former for regler, så sig endelig til og jeg vil straks slette denne tråd.



    Mvh
    kent

  2. #2
    Hvad er autoglym?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Hej Claes,

    Auto Glym er bilpleje produkter, som jeg ved mange Mustang ejer sværger til... De er prisat rimeligt højt, men skulle være rigtige gode... Og da jeg d.d. så dette tilbud, mente jeg det var på tide at prøve det selv på Vetten.

    Her kan du læse lidt mere om de forskellige produkter: http://www.autoglym.com/enGB/default.asp

    Mvh
    kent

  4. #4
    Ok spændende. Måske det er et forsøg værd. Jeg plejer at bruge turtle. Jeg har også et nyt spændende produkt, som jeg skal teste - sponsoreret af smeden. :-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    Allan
    Guest
    Fint tip ....en idè ,kunne værre at indkøbe et par polish flasker til vette shoppen ?.. ...hmmm claes det polish du skal afprøve fra smeden ,er det med metalslibekorn :-)))

  6. #6

Lignende Tråde

  1. Et lille hint, hvis du skifter bagtøj.
    Af nillerdrengen i forum Teknisk Forum
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 22-11-2011, 18:52
  2. Den lille blå til salg
    Af ngendk i forum Corvetter til salg
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 22-03-2011, 12:28
  3. lille klip
    Af merc i forum Teknisk Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 01-08-2010, 20:12

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •