Resultater 1 til 19 af 19

Tråd: Så skal jeg "kun" sove een gang mere.....

  1. #1

    Wink Så skal jeg "kun" sove een gang mere.....

    ... og min drøm i mere end 25år bliver opfyldt

    I morgen bliver en rigtig god dag, jeg skal hente min Corvette i Jylland og cruise hjemad... :0)

  2. #2
    ngendk
    Guest
    Tillykke! Den første tur i drømmebilen må være på top ti over bedste oplevelser her i livet.

  3. #3
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    ... og min drøm i mere end 25år bliver opfyldt

    I morgen bliver en rigtig god dag, jeg skal hente min Corvette i Jylland og cruise hjemad... :0)
    Stort tillykke , håber den køre bedre end min gjorde da jeg hentede den i Jylland

  4. #4
    Herligt hvad har du købt?

    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Kæmpe Tillykke!

    Jeg husker stadig første tur i min Vette, som noget af det største overhovedet, at køre i sin helt store drøm - en helt uvirkelig og uopnåelig bil, som en Corvette!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6

    Og den lille ny blev..

    En 1971 Corvette Coupe SB, restureret i 2008 af CCCD medlem "Shark" ;0)

    Tak for jeres svar ;0)

    Glæder mig som en lille dreng, og ser frem til at møde jer alle på træf og cruise aftener....

    Der kommer billeder når jeg har hentet den, og fået den kørt til Odense.... der skal den holde i garage, indtil jeg får adgang til min garageplads i nærheden af Lyngby på søndag..

    Håber at se en masse CCCD medlemer næste weekend til Turtle Ball Run, jeg vil være på pakeringspladsen i Tisvilde og cruise med til Vejby (en kort tur)

    Ses derude

    Mvh
    Kent

  7. #7
    Allan
    Guest
    Tillykke Kent !!!

  8. #8
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Stort tillykke , håber den køre bedre end min gjorde da jeg hentede den i Jylland
    Øv, men der er jo andre "ting" som ikke er den fedeste oplevelse første gang.... Bare spørg pigerne *G*

    håber at du er blevet glad for din Vette alligevel?



    @Allan, mange tak :0)

  9. #9
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Stort tillykke, den første tur i ens egen Corvette glemmer man aldrig

  10. #10
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Øv, men der er jo andre "ting" som ikke er den fedeste oplevelse første gang.... Bare spørg pigerne *G*

    håber at du er blevet glad for din Vette alligevel?



    @Allan, mange tak :0)
    Ha ha ja det er rigtigt. Jo jeg er super glad for min corvette da jeg kom hjem efter jeg havde hentet den tog jeg den veslutning at afmelde nr plader og så starte fra en ende af og den skal ikke ud og køre før den er færdig for syntes ikke det er sjovt at køre rundt i noget halvt eller helt defekt det tager jo fuldstændig glæden fra en .
    Jeg vil tro den er køre klar til næste sommer , men man kan jo altid finde et sted at forbedre eller ombygge på vores gamle biler.
    Det er dejligt at være med i sådan en dejlig klub hvor man lynhurtigt for et svar på sit spørgsmål .

    Vi ses derude .

  11. #11

    Cool Sikker et vejr til første tur som Corvette ejer

    Af med targa taget, på med solbrillerne og så bare cruise fra Hjelsminde til Odense. Alt forløb som det skulle, indtil lige før Lillebælt S rastepladsen, så var der ellers dømt kø pga. en ulykke, og da trafikken begyndte at trille igen, skete der åbenbart endnu en ulykke... Ak ja... Men da viseren for vand temp ikke havde flyttet sig, turde jeg ikke køre stop-and-go køresel... Så jeg holdt en ufrivillig pause på Lillebælt S rastepladsen i ca. en time.

    Da trafikken endelig begyndte at glide igen, valgte jeg at dreje af fra motorvejen og køre af den gamle fynske landevej... Se det er rigtig cruise, rolig fart om med duften af forår i næsen, PERFEKT!!!

    Glæder mig til næste tur, og til næste tur og til næste tur og..............................

    Nu sidder jeg i Odense med et KÆMPE smil på læberne, og kan stadig mærke solen på kinderne - for pokker det har været en god dag.

    @Shark, tak for handlen. Og hils dine forældre og tak dem for kaffe og hygge ;0) og giv lige hunden et klap fra mig ;0)


    Mvh
    Kent, nybagt Corvetteejer

  12. #12
    Hej Kent, og selv tak
    Godt at du fik en god tur ud af det, vejret kunne jo ikke blive bedre.

    Jeg forstod ikke helt det med temperatur viseren, viser den 0? Så må ledningen til sensoren i motoren være faldet af. Det er et hvidt cylindrisk stik der monteres i sensoren i venstre topstykke. Ledningen er grøn og trukket gennem en sort varmebeskyttende kappe og kommer ud ved ledningsnettet der går til generatoren.
    Der har nu aldrig været varmeproblemer med den, heller ikke ved paradekørsel, men det er da fint at du holder øje med det Den står normalt stabilt på "kl. 10 stregen" uanset (dansk) ude temperatur.

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  13. #13

    Fixet...

    Så virker temp viseren igen, det var bare ledningen som skulle forbindes igen...

    @Karsten, jamen jeg var sikker på at det bare var en lille ting..... Og jeg forventede ej heller der ville være problem med temp ved stop-and-go kørsel, men better safe then sorry ;0)
    Og tak for din bekymring/svar ;0)

    Nu skal jeg lige vænner mig til opmærksomheden bilen får i trafikken og andre steder, men heldigvis har jeg kun fået "fingeren" een gang???

    Mvh
    Kent

  14. #14

    Smile

    Hej med jer

    Først - tilykke med din nye Corvette KSondergaard. Håber du bliver glad for den.

    Dernæst - Det kunne da være sjovt at høre medlemmernes beretning fra ders 1. tur i deres " precious one " .

    Jeg lægger ud og kan fortælle at jeg købte min Vette i USA hos Bob Sottile i Pensylvania, via fotos og snak, for nogle år siden.

    Da den var ankommet til DK hentede jeg den på en containerterminal i Hvidovre. Da jeg så den 1. gang LIVE kiggede jeg på en bil der havde stået under et amerikansk " balsam poppel træ " der havde tabt både saft og blade ved synet af Corvetten.

    Da jeg spurgte pladsmanden om bilen kunne starte var svaret " NEJ - men du kan låne en booster ". Heldigvis var årsagen at de ikke kunne finde ud af at starte så´rnt en bil. Den startede efter lidt speedermassage og efter påfyldning af fuel og montering af prøveplader gik turen mod Store Heddinge. Min 1. tanke var - Holy Fuck, den kan jo ikke bremse, hvilket især kom til udtryk ved lyskrydsene på Gl. Køge vej.

    Turen gik fint indtil jeg nåede Køge. Jeg holdt for rødt lys og sad og tænkte på om nu alle ting virkede som de skulle, herunder vinduesviskeren, da en monsunregn i samme øjeblik passerede stedet. Viskerne virkede, men gummilisterne var utætte.

    Jeg nåede hjem og da jeg kørte ind ad indkørslen kunne jeg mærke at bremsepedalen var blevet noget " swampy ". Det viste sig at skyldes en utæt bag kaliber.

    Efter en gang vask, polering, nye bremser (herunder montering af bremseforstærker m.v.) var Vetten klar til at dreje hovederne på alt fra babes til gamle mænd ...

    Inden jeg købte Vetten havde jeg kun prøvesiddet en, men ikke kørt i en. Men det var en gammel drengedrøm der blev ført ud i livet, og jeg har aldrig fortrudt det.

  15. #15
    Læs min "Corvette historie" som jeg har skrevet i en blog her på siden.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  16. #16
    Jeg har også forfattet én: Det er iøvrigt en rigtig god opfordring. Det er så hyggeligt, at læse om folks Corvette-oplevelser!

    http://www.cccd.dk/forums/entry.php?...r-jeg-Corvette
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg har også forfattet én: Det er iøvrigt en rigtig god opfordring. Det er så hyggeligt, at læse om folks Corvette-oplevelser!

    http://www.cccd.dk/forums/entry.php?...r-jeg-Corvette
    Prøv at søg på split-personality.

  18. #18
    Det er en god idé. Mvh. Erik.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #19

Lignende Tråde

  1. Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-06-2011, 08:43
  2. Saa blev der alligevel bestilt noget hjem "derovrefra" :-)
    Af Stingray69 i forum Generelt Forum
    Svar: 21
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 22:42
  3. Brugt/defekt "bagtøj's hus" søges.
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 15-05-2010, 20:48

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •