Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Corvette-sitter i Horsens eller omegn?

  1. #1
    ngendk
    Guest

    Cool Corvette-sitter i Horsens eller omegn?

    Hej alle

    Min bror og jeg skal til Metallica koncert d. 6/6, og vi havde egentlig tænkt os at lave en lille tur ud af det i Corvetten. Nu er jeg bare ikke særlig vild med at have den lille blå stående et eller andet tilfældigt sted i Horsens, mens der er 40.000 Metallica fans sluppet løs. Så jeg ville høre herinde om der er nogen bosiddende i eller i omegnen af Horsens der har lyst til at have en Corvette til overnatning fra d. 6 til d. 7 juni, eller evt. kender en garage, hvor den kan stå parkeret et lille døgns tid.



  2. #2
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Hej alle

    Min bror og jeg skal til Metallica koncert d. 6/6, og vi havde egentlig tænkt os at lave en lille tur ud af det i Corvetten. Nu er jeg bare ikke særlig vild med at have den lille blå stående et eller andet tilfældigt sted i Horsens, mens der er 40.000 Metallica fans sluppet løs. Så jeg ville høre herinde om der er nogen bosiddende i eller i omegnen af Horsens der har lyst til at have en Corvette til overnatning fra d. 6 til d. 7 juni, eller evt. kender en garage, hvor den kan stå parkeret et lille døgns tid.


    Det har jeg Jeg bor ca 12-15 km fra Horsens og skal selv til Metallica koncert sammen med Rolf
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  3. #3
    ngendk
    Guest
    Sådan!
    Det er fandme bare helt i orden Roald!

    Vi kan lige snakkes ved over tlf. når vi når lidt tættere på datoen. Vi har snakket om at trille derop tidligt om morgenen d. 6, så vi er deroppe i løbet af eftermidagen.


    Det bliver så fed en tur! Det er 5.-6. gang jeg ser dem live :D

  4. #4
    Allan
    Guest
    He he og så kan vi måske efterfølgende finde ud af Corvette parkering på Amager ,når Accept indtager amager gamle bio senere på året


    Meget passende ;-)
    Fast as a shark

  5. #5
    ngendk
    Guest
    Helt sikkert, jeg plejer at kunne låne pladser i garagen, opvarmet og med gitter + adgangskort. Det er jo Amager

  6. #6

Lignende Tråde

  1. Billig eller ?
    Af david i forum Corvetter til salg
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 29-03-2011, 18:55

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •