Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Le Mans 2012

  1. #1

    Le Mans 2012

    Hej Alle
    Skulle der være nogle iblandt jer der kunne tænke sig at køre ned til 24 timers løbet Le Mans i jeres corvette og være blandt andre corvette ejere fra hele europa, ja så skal i bare læse videre. D. 15-17 juni åbner European Corvette Club op for en træfplads/campingplads udelukkende for corvetter, det er et indhegnet område med overvågning og området ligger helt ud til banen, så man kan faktisk føle med i løbet fra pladsen. Der vil desuden være opstillet et telt med fjernsyn så man også der kan følge med. Måden man kan deltage på, er at tilmelde sig via en registreringsformular jeg får tilsendt om få dage, selve formularen er selvforklarende, men skulle der være spørgsmål til det, besvarer jeg det gerne når vi når så langt.

    venlig hilsen
    Leif

  2. #2

    Le Mans 2012, adgang for CCCD medlemer

    Det lyder som en fantastisk tur, Le Mans tur-retur i en Corvette :0)

    Jeg skal til Le Mans igen i år (11. gang), vil det være muligt som CCCD medlem at få adgang til området som publikum selvom man ikke selv kommer i en Corvette... Altså bare for at kigge og sjavle over så mange Corvetter på et sted..?

    Mvh
    Kent, #117

  3. #3

    Le mans

    Hej Kent
    Hvis du gerne vil ind og savle skal du ringe til mig,(32665050) så henter jeg dig ved indgangen til corvette lejren, så kommer du ind som gæst.

    vh
    Leif

  4. #4

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •