Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 33

Tråd: Cccd klistermærke

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Cccd klistermærke

    Hej er der en af jer der har et af de store cccd klistermærker i overskud som jeg kan købe ?

    Mvh Macfly.

  2. #2
    Hej Macfly

    Jeg tror det ikke. Dem jeg har på bilen - og Christian også har på sin - har jeg lavet hos en skiltemager. Jeg sendte ham filen på computer - og så lavede han mærkerne til mig. Jeg kan sende dig logo-filen hvis det er. Måske Software-shoppen vil tage nogle klistermærker på hylderne. Fossette?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Det er bestemt en mulighed. Send gerne prisen, eventuelt pr. mail.
    Fossette

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Macfly

    Jeg tror det ikke. Dem jeg har på bilen - og Christian også har på sin - har jeg lavet hos en skiltemager. Jeg sendte ham filen på computer - og så lavede han mærkerne til mig. Jeg kan sende dig logo-filen hvis det er. Måske Software-shoppen vil tage nogle klistermærker på hylderne. Fossette?
    Hej Claes

    du må meget gerne sende den logo-fil til mig .

    min Mail er Martin.Henningsen@Bilia.dk

  5. #5
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hej Claes

    du må meget gerne sende den logo-fil til mig .

    min Mail er Martin.Henningsen@Bilia.dk
    I ægte CCCD ånd ligger de allerede på forum : http://www.cccd.dk/forums/showthread...Logo-versioner

  6. #6
    logo.jpg

    Jeg har sendt logo-filer - i alskens afskygninger til Macfly tidligere idag. - De rigtige - samme filer, som min trykker brugte - det blev virkelig godt. Bliver spændede at se resultatet! Den her kan jeg ikke huske hvor jeg har fra - men den er vist endnu større end den i tråden.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Cool

    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    logo.jpg

    Jeg har sendt logo-filer - i alskens afskygninger til Macfly tidligere idag. - De rigtige - samme filer, som min trykker brugte - det blev virkelig godt. Bliver spændede at se resultatet! Den her kan jeg ikke huske hvor jeg har fra - men den er vist endnu større end den i tråden.


  8. #8
    ngendk
    Guest
    Husk at, det bedste resultat, kommer hvis i giver trykkeriet logoet i PDF-format. Jeg mener jeg uploaded sådan en version i sin tid.

  9. #9
    Jeg ved ikke om i har set mine logo'er, men de er så skarpe og flotte, som noget kan blive tror jeg. Han fik præcis denne fil, som jeg har vedhæftet her i tråden. Han fik også nogle PNG-filer, men jeg tror han brugte det jeg vedhæftede her..
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    ngendk
    Guest
    ja men skarp på skærm er ikke nødvendigvis skarp i tryk. Og PNG-filer er absolut no-go til tryk.
    Folk er altid velkommen til at slå på tråden eller skrive en PM til mig, så sørger jeg får at i får det rigtige logo til den givne opgave

  11. #11
    Andreas. Har du ikke set mine kæmpe-logoer på mine bildører og kølerhjelm. Det er ikke på computer-skærme jeg taler om. Mine er folie monteret på min bil. Jeg er utrolig tilfreds med dem - de er knivskarpe og i flotte farver.. Folk kan jo eventuelt se på dem på havnen.

    Men, hvis de kan blive endnu bedre, så skal man da selvfølgelig bruge den PDF!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12
    ngendk
    Guest
    Men Claes, det er jo højt sandsyneligt PDF filerne du har brugt ;)
    Jeg leverede en håndfuld filer i sin tid, til forskellige situationer. Bl.a. til tryk og til skærm!

    Det jeg prøver at sige er at hvis folk er i tvivl om hvad de skal bruge, så står jeg til rådighed. Det er blot det

  13. #13
    Ja, det er herligt - hvor heldige kan man være at have hus-ekspert på området!

    Jeg har stadig mailen, som jeg sendte til trykkeren - og det er dér jeg har filen fra (gmail, genialt). Så de er helt sikkert lavet af den fil hér. Men, de kan da sikkert blive endnu bedre!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    ngendk
    Guest
    Den fil du har linket til tidligere i tråden er en højtopløselig jpg - og kan også bruges til at trykke efter, især ting i mindre formater, så ingen problem. Skal logoet på farvet baggrund eller skaleres op i meget store størrelser, så skal man have fat i en vektor-baseret fil, a la PDF.

  15. #15
    jeg har små runde.... logo klister....


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  16. #16
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    jeg har små runde.... logo klister....


    Brian
    Dem kan jeg godt bruge 2 af , skal du med den 5/5 til garagetræf ??


    Macfly

  17. #17
    Det håber jeg
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  18. #18
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    Det håber jeg
    Så må du meget gerne tage dem med ,og hvis du stadig har det reservehjul liggende ? må du også gerne tage det med hvis du har mulighed for det .


  19. #19
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Andreas. Har du ikke set mine kæmpe-logoer på mine bildører og kølerhjelm. Det er ikke på computer-skærme jeg taler om. Mine er folie monteret på min bil. Jeg er utrolig tilfreds med dem - de er knivskarpe og i flotte farver.. Folk kan jo eventuelt se på dem på havnen.

    Men, hvis de kan blive endnu bedre, så skal man da selvfølgelig bruge den PDF!
    så er der bestilt et logo i 500+500 mm glæder mig til at se det i flotte farver og højtryk

  20. #20
    Spændede!

    Mine på dørene er 400 mm og det på køleren 450 mm. det på 450 var for stort til dørene, synes jeg - det ville ikke sidde pænt. Hvor skal dine sidde, Macfly?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #21
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Spændede!

    Mine på dørene er 400 mm og det på køleren 450 mm. det på 450 var for stort til dørene, synes jeg - det ville ikke sidde pænt. Hvor skal dine sidde, Macfly?
    Inde i frontklappen ,det bliver super fint

  22. #22
    Hoho. Sejt!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #23
    Macfly
    Guest
    003.JPG002.JPG
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hoho. Sejt!
    De blev kanon gode

  24. #24
    Hvor fik du dem lavet og til hvilken pris?
    Fossette

  25. #25
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Hvor fik du dem lavet og til hvilken pris?
    Fossette
    Fik dem lavet i roskilde jeg gav 200 kr for 2 stk vi skal bare sige til han laver dem i den størelse vi ønsker , jeg sende den pdf fil som er her tidligere i tråden .

    og klart det er billigere hvis vi bestiller mere end 2

    mvh Mac

  26. #26
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    003.JPG002.JPG

    De blev kanon gode
    Ser super godt ud (jeg skal nok huske dine støddæmper på lørdag:-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  27. #27
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Ser super godt ud (jeg skal nok huske dine støddæmper på lørdag:-)
    Tak glæder mig til at få dem monteret .

  28. #28
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    003.JPG002.JPG

    De blev kanon gode
    wow

  29. #29
    Super fedt! Og en OK pris, synes jeg!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #30
    Fik dem lavet i roskilde jeg gav 200 kr for 2 stk vi skal bare sige til han laver dem i den størelse vi ønsker , jeg sende den pdf fil som er her tidligere i tråden .

    og klart det er billigere hvis vi bestiller mere end 2

    mvh Mac
    Kunne du være lidt mere præcis for eksempel med navn og adresse i Roskilde. Der er flere der gerne vil have både store, mellemstore og små klistermærker, så jeg vil købe lidt hjem til Software Shoppen.
    Fossette

Lignende Tråde

  1. CCCD-TV siger tillykke med fødselsdagen til CCCD
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 16-05-2011, 17:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •