Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Kølerslange søges

  1. #1

    Kølerslange søges

    Hej venner

    Jeg har brug for en øverste kølerslange. Der er 10 dages leveringstid hos Streetparts..

    Min slange har været lidt for tæt på ventilatorremmen og har gnavet et lidt for dybt hak i den til jeg synes det er rart. Studsen på alu-køleren har et lidt anderledes knæk end den gamle hvilket gør det svært at for den fri af remmen.

    Er der nogen, som har én eller anden form for øverste kølerslange på lager? Alternativt hvor kan sådan én skaffes relativt hurtigt - bilen skal jo køre!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej venner

    Jeg har brug for en øverste kølerslange. Der er 10 dages leveringstid hos Streetparts..

    Min slange har været lidt for tæt på ventilatorremmen og har gnavet et lidt for dybt hak i den til jeg synes det er rart. Studsen på alu-køleren har et lidt anderledes knæk end den gamle hvilket gør det svært at for den fri af remmen.

    Er der nogen, som har én eller anden form for øverste kølerslange på lager? Alternativt hvor kan sådan én skaffes relativt hurtigt - bilen skal jo køre!

    Claes
    Hej Claes ,

    jeg ville lige ringe ned til Jacob Lynegaard usa dele i køge tlf 56650658.

    mvh Macfly

  3. #3
    Ja prøver.. Der er bare så langt til køge...

    Tak for forslaget
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Ja prøver.. Der er bare så langt til køge...

    Tak for forslaget
    de sender bare slangen til dig og det koster måske en 50er i fragt det kan du ikke en gang køre i bil for

  5. #5
    Hej
    er 99% siker på at jeg har min gamle liggende, checker det lige imorgen når jeg kommer på værkstedet.
    Blev pillet af da jeg monterede sådan en her istedet http://nybo-webshop.dk/chevrolet-14/...-lang-125.html

  6. #6

Lignende Tråde

  1. Svar: 1
    Sidste Indlæg: 22-04-2011, 08:41
  2. Styrehus søges
    Af Claes i forum Reservedele til salg
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 19-08-2010, 20:25
  3. Brugt/defekt "bagtøj's hus" søges.
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 15-05-2010, 20:48

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •