Resultater 1 til 17 af 17

Tråd: Hej i skuret

  1. #1
    ngendk
    Guest

    Hej i skuret

    Hej alle sammen.
    Efter en længere rutje-tur på livets landevej er jeg nu tilbage med begge ben på jorden og er klar til ligge lidt kræfter i Corvette ånden igen. Jeg har stadig min 72', men den trænger til en kærlig hånd efter næsten 1 1/2 år i garagen.
    Jeg er vidst blevet afmeldt klubben, da jeg ikke har betalt kontingent, er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg lige får gjort det?

    Hørte fra David der er forårsmønstring d. 5 maj, så der kommer jeg og siger hej til jer alle sammen.


    mange forårs hilsener
    Andreas
    (ham med logoet :P)

  2. #2
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Hej alle sammen.
    Efter en længere rutje-tur på livets landevej er jeg nu tilbage med begge ben på jorden og er klar til ligge lidt kræfter i Corvette ånden igen. Jeg har stadig min 72', men den trænger til en kærlig hånd efter næsten 1 1/2 år i garagen.
    Jeg er vidst blevet afmeldt klubben, da jeg ikke har betalt kontingent, er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg lige får gjort det?

    Hørte fra David der er forårsmønstring d. 5 maj, så der kommer jeg og siger hej til jer alle sammen.


    mange forårs hilsener
    Andreas
    (ham med logoet :P)

    Hej Andreas

    Kanon at høre at du er oven på igen, og vette er på vej ud så vi ses konto no. 7890-3402929 kr. 250.00


    Michael
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  3. #3
    Hej Andreas

    Hvor FEDT at høre!!

    Fedt nok mand - bliver fedt at se dig og Vetten igen. 1,5 år - NO-Problem.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    ngendk
    Guest
    Hej drenge - tak for det

    Michael: Jeg indbetaler til det konto nr. i dag.

  5. #5

    Logo til tøj i Software Shoppen

    Hej Andreas
    Fedt du er tilbage igen.
    Har sendt dig et spørgsmål om logo direkte.
    Fossette

  6. #6
    ngendk
    Guest

    eFHFSs

    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Hej Andreas
    Fedt du er tilbage igen.
    Har sendt dig et spørgsmål om logo direkte.
    Fossette
    Jeg sidder lige med verdens kedeligste opgave, så et break til at lave noget andet var yderst kærkomment.

    Det første billede er mit forslag til en forsimplet udgave, jeg kan bedst lide ikke at have noget tekst på selve logoet og så have tekst på ryggen. Men der er en udgave med tekst også.
    Nederste billede er bare det originale logo til sammenligning.






  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Jeg sidder lige med verdens kedeligste opgave, så et break til at lave noget andet var yderst kærkomment.

    Det første billede er mit forslag til en forsimplet udgave, jeg kan bedst lide ikke at have noget tekst på selve logoet og så have tekst på ryggen. Men der er en udgave med tekst også.
    Nederste billede er bare det originale logo til sammenligning.





    Helt vild med "rygmærket"

  8. #8
    Allan
    Guest
    Som du kan skrive det på en diplomatisk måde David ..smiler ...
    Jeg er også med på " rygmærket " ,Men logo på front bør være med tekst , det virker tamt uden


    mv8
    Allan

  9. #9
    Jeg er også helt pjattet med ryg-mærket!

    Jeg synes på én eller anden måde det er problematisk med det runde logo foran? Jeg ved ikke hvorfor - men måske man kan nøjes med flagene - og noget tekst, som måske passer med rygmærket?

    FEDT du gider, Andreas!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Som du kan skrive det på en diplomatisk måde David ..smiler ...
    Jeg er også med på " rygmærket " ,Men logo på front bør være med tekst , det virker tamt uden


    mv8
    Allan
    Ja måske bare flagene som jo er kronjuvelen i det 3d design som Andreas har lavet og så en undertekst Classic eller ligende, dvs. måske kun antydningen på forsiden

    lidt eksempler:

    Navn:  WRANGLER_SOUTHERN_CROSS_POLO_BOYS.jpg
Vist: 586
Str:  35.4 KB


    Classic med stort og logoet over hjertet :-)

    Navn:  RL-Skinny-Fit-Madrid.jpg
Vist: 384
Str:  32.0 KB

  11. #11
    ngendk
    Guest
    Jeg har ikke adgang til de billeder.

    Men jeg tror det er en god idé med lidt tekst på forsiden.
    Desuden er min uniddelbare tanke at jeg skal kigge på et design til hver ting der skal laves, altså at jeg laver et layout til kasket, trøje, jakke m.v. Da jeg syntes det ville være synd bare at lave et logo og så klaske det på det hele.

  12. #12
    ngendk
    Guest
    Det her syntes jeg ser mmeget godt ud...


  13. #13
    Lige sådan noget jeg tænkte på, Andreas!

    David idé er også god. Kunne være sjovt med et lidt atypisk design. CLASSIC med stor skrift over maven - og flagene mere diskret over hjertet. Det kunne være spændede!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    ngendk
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    David idé er også god. Kunne være sjovt med et lidt atypisk design. CLASSIC med stor skrift over maven - og flagene mere diskret over hjertet. Det kunne være spændede!
    Ja, jeg kan ikke lige se de billeder. Jeg tror det er fordi at jeg ikke er genoptaget som medlem endnu i systemet.

  15. #15
    Hvor er det fedt med din hjælp lige nu. Dine ideer er helt i tråd (undskyld udtrykket) med det min textiltrykker har givet udtryk for.
    Vender tilbage når jeg på fredag har haft møde med vores taxmaster, så jeg ved hvad vi kan snolde for.
    Fossette

  16. #16
    Lige en enkelt bemærkning mere.
    Jeg er helt enig i, at det skal være enkelt og at flagene er vigtige, men vores tøj skal ikke være identisk med tøjet fra vetteshoppen. Se selv CCD hjemmesiden.
    Fossette

  17. #17
    Det her syntes jeg ser mmeget godt ud...


    Seer rigtigt godt ud


    Det på forsiden skal det ikke sidde i venstre side ?

    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •