Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 36

Tråd: ....cruise for cure...

  1. #1
    Allan
    Guest

    ....cruise for cure...

    Hvor er det bare super dejligt ,at være i en klub med så positive webmastere der forstår ,at skrive i et sobert sprog ,og ikke alle mulige mærkelige GF love om dit og dat

    NÅ men Finn fra JDRF ,har kontaktet cccd for at høre om vi ville deltage i hans cruise ... og vi har sagt JA TAK
    Finn og hans c3 corvette med en heftig Lingenfelder motor i har samtidig meldt sig ind i cccd ...Velkommen til

    For tilmelding og information om Cruise turen
    http://www.jdrf.dk/cruise


    mv8
    Allan

  2. #2
    Ja, det er rigtigt. Tænk, at køre en herlig tur i Corvetten - og så oven i købet i en god sags tjeneste!!

    Vi arbejder pt. på at flytte vores forårsmønstring - det er jo desværre samme dag, som Cruise For A Cure..

    Vi krydser fingre for, at Claus Garage har tid eventuelt ugen efter. Det bedste er jo, at vi kan deltage allesammen i BEGGE arrangementer.

    Jeg glæder mig rigtig meget - og jeg håber rigtig mange fra CCCD vil støtte op om arrangementet!


    Vores dygtige webmaster arbejder p.t. med at lave en fin tilmeldingsside - men som sagt venter vi til vi har helt styr på de sammenfaldende datoer.



    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Super godt, jeg forventer at deltage fra "Jyllands siden"
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #4
    finnray
    Guest
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Hvor er det bare super dejligt ,at være i en klub med så positive webmastere der forstår ,at skrive i et sobert sprog ,og ikke alle mulige mærkelige GF love om dit og dat

    NÅ men Finn fra JDRF ,har kontaktet cccd for at høre om vi ville deltage i hans cruise ... og vi har sagt JA TAK
    Finn og hans c3 corvette med en heftig Lingenfelder motor i har samtidig meldt sig ind i cccd ...Velkommen til

    For tilmelding og information om Cruise turen
    http://www.jdrf.dk/cruise


    mv8
    Allan
    Tak for velkomsten, nu er jeg en af dem der er medlem af begge klubber Glæder mig til vi ses på vejen!

    Og lad mig med det samme slå fast: Vi har en opgave for os hvis vi skal slå Mustangerne, stillingen er nemlig:


    JYLLAND: Mustang 3 - Corvette 3
    SJÆLLAND: Mustang 17 - Corvette 5


    Gå ikke glip af cruisen, tilmeld dig nu på www.jdrf.dk/cruise


  5. #5
    Velkommen til, Finnray!!



    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Citer Skrevet af finnray Vis Indlæg
    Og lad mig med det samme slå fast: Vi har en opgave for os hvis vi skal slå Mustangerne, stillingen er nemlig:
    vil det sige at der ikke er plus points, hvis jeg deltager med mustangen

    Mvh Roald (der skynder sig i dækning)
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  7. #7
    finnray
    Guest
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    vil det sige at der ikke er plus points, hvis jeg deltager med mustangen

    Mvh Roald (der skynder sig i dækning)
    Jo, jo, Mustangen på Sjælland, Corvetten i Jylland.. Eller endnu bedre: Du kører Mustangen, konen kører Corvetten

  8. #8
    Hej Finn

    Velkommen til

    Jeg har talt med Claus Garage, og der er ikke nogen problemer med at flytte vores forårsmønstring til:

    lørdag d. 5 maj

    Så vi kan deltage i begge arrangementer.......

    Mange hilsener

    Christian
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #9
    Perfekt, Christian!!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    Citer Skrevet af finnray Vis Indlæg
    Jo, jo, Mustangen på Sjælland, Corvetten i Jylland.. Eller endnu bedre: Du kører Mustangen, konen kører Corvetten
    Nej for pokker, hvis mustangen er noget, så er det da vist konebil
    Corvetten kører iøvrigt bedst så snart vi kommer over 100 km/t. Jeg har bare ikke lige fået renoveret motoren i vetten endnu...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  11. #11
    finnray
    Guest

    Fri vægtafgift/ejerafgift til alle deltagere i cruise for a cure!

    SE HER ALLESAMMEN!
    JDRF har netop modtaget følgende besked fra SKAT:




    SKAT ønsker at støtte den gode sag i JDRF, og for at tilskynde Corvettefolket til at tilmelde sig Cruise for a Cure, tilbyder SKAT fritagelse for vægtafgift/ejerafgift for alle deltagernes køretøjer for et år. Tilbudet gælder for alle tilmeldinger der modtages inden påskens udløb, dvs. senest d. 9. april. Deltagere der tilmelder sig inden denne frist, vil modtage blanketter vedr. fritagelsen direkte fra SKAT.


    Med venlige hilsen


    Ran Slirpa
    Skattekonsulent

    Skat logo.jpg




    Det er da et tilbud der næsten er for godt til at være sandt, så skynd jer lidt at tilmelde jer allesammen!


    God påske :-)

  12. #12
    Aprilsnar??

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #13
    Må man egentligt deltage i cruise for a cure arrangementerne på prøveplader?

    Her tænker jeg på den del af bestemmelserne der tillader brug af prøveplader i det her tilfælde:

    Kortvarig kørsel her i landet i optog i forbindelse med åbning af salg af lodsedler til velgørende eller almennyttige formål eller i forbindelse med en lokal børnehjælpsdag, dyrskue eller lignende arrangementer. Kørslen må kun ske efter tilladelse fra politiet i hvert enkelt tilfælde.

    Jeg spørger fordi jeg sandsynligvis ikke når at få C4'eren på plader inden.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  14. #14
    finnray
    Guest
    Kan det virkelig være sandt: Kun 8! Corvetter og 34! Mustanger på Sjælland?? - Selv efter Hr. Ran Slirpas generøse tilbud :-)

    KOM NU UD AF BUSKEN KÆRE VENNER, JEG HAR BESTILT GODT VEJR

    Vedr. nedenstående kender jeg desværre ikke det korrekte svar. Men mange deltager på prøveplader


    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Må man egentligt deltage i cruise for a cure arrangementerne på prøveplader?

    Her tænker jeg på den del af bestemmelserne der tillader brug af prøveplader i det her tilfælde:

    Kortvarig kørsel her i landet i optog i forbindelse med åbning af salg af lodsedler til velgørende eller almennyttige formål eller i forbindelse med en lokal børnehjælpsdag, dyrskue eller lignende arrangementer. Kørslen må kun ske efter tilladelse fra politiet i hvert enkelt tilfælde.

    Jeg spørger fordi jeg sandsynligvis ikke når at få C4'eren på plader inden.

  15. #15
    Citer Skrevet af finnray Vis Indlæg
    Vedr. nedenstående kender jeg desværre ikke det korrekte svar. Men mange deltager på prøveplader

    Jeg smutter lige ind og spørger de kloge personer ind ved Skat så
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  16. #16
    Du skriver selv, at kørsel kun må ske med politiets tilladelse i hvert enkelt tilfælde, så hvad med at spørge dem?

  17. #17
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Du skriver selv, at kørsel kun må ske med politiets tilladelse i hvert enkelt tilfælde, så hvad med at spørge dem?
    Jow, det var også det jeg mente med mit forrige indlæg. Jeg troede bare at henvisningen til politiet var et levn fra før Skat overtog motorkontorene...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  18. #18
    Så er der en Corvette mere tilmeldt. Kom nu ud af busken. Vi er for få Corvetter til at køre i kortege, mens Mustangerne kommer til at holde i kø hele vejen på deres rute.
    Fossette

  19. #19
    finnray
    Guest
    Hvor er det skønt at se at der er kommet gang i tilmeldingerne! Jylland 23 og Sjælland 52 Juhuuu!


    Der er plads til mange flere endnu så hold jer endelig ikke tilbage.


    PS: Selvom de ikke fremgår af listen, kommer der masser af Harley'er. De har deres egen tilmelding.

  20. #20
    Jeg har lige haft en snak med en flink fuldmægtig(?) inde hos politiet og der var ingen problemer med at få en tilladelse til at deltage i 'Cruise for a cure' på prøveplader.

    Men der skal en tilladelse til hver enkelt bil og udfra den senere tids opstramninger med hensyn til brug af prøveplader så tror jeg ikke det kan anbefales at deltage på prøveplader uden særskilt polititilladelse
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  21. #21
    Det er da fint at de tillader det når det nu er i en god sags tjeneste
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  22. #22
    finnray
    Guest
    Så er der 27 biler tilmeldt i Jylland. Vi forventer mindst lige så mange Harley'er. Det er ik' så ringe endda (faktisk rekord!). Og du kan også nå at være med, bare klik ind på www.jdrf.dk/cruise.


    Vi ses i morgen. Skulle der være nogen spørgsmål så ring til mig: 40539000


    Mange hilsner
    Finn fra JDRF

    JDRF_2C_RGB_clearzoned300.jpg

  23. #23
    ngendk
    Guest
    Jeg ville have været med, men jeg er stuck i Jylland på job. Så jeg må vente med at se jer drenge (og piger) til d. 5 maj.

  24. #24
    Citer Skrevet af ngendk Vis Indlæg
    Jeg ville have været med, men jeg er stuck i Jylland på job. Så jeg må vente med at se jer drenge (og piger) til d. 5 maj.
    Du skulle da bare have haft vetten med til jylland, så kunne du deltage imorgen i Silkeborg/Horsens
    Sidst rettet af Roald; 21-04-2012 kl 21:53.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  25. #25
    Det var et godt arrangement idag :-)

















    Video:

    http://i845.photobucket.com/albums/a...o/87a61cbc.mp4
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  26. #26
    Citer Skrevet af Roald Vis Indlæg
    Det var et godt arrangement idag :-



    Også i C4 :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  27. #27
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Også i C4 :-)
    Ja, selvom det var lidt af en kamp at få blinklyset til at virke inden vi skulle afsted. Jeg måtte rette 4 fejl i ledningsnettet før det fungerede igen - nøj der er mange ledninger i forhold til c3'eren.

    Men jeg er stadig overrasket over køreegenskaberne i sådan halvgammel 80'er skude :-)

    Dagens højdepunkt var da jeg lidt for sjovt tændte airconditionen og der kom iskoldt luft ud, jeg havde ikke lige forventet det system stadig virkede.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  28. #28
    Fedt, Roald.

    Den ser altså også flot ud - har du poleret lidt på den?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  29. #29
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Fedt, Roald.

    Den ser altså også flot ud - har du poleret lidt på den?
    Nej, jeg tror billederne er lidt taknemmelige. Men det skal da prøves når der er betalt afgift af den engang...
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  30. #30

Lignende Tråde

  1. [PICS] The Corvettes of the Woodward Dream Cruise
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 25-08-2011, 07:28
  2. [Ad Watch] Corvette Billboards On Display for Woodward Dream Cruise
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 18-08-2011, 17:16
  3. Sveriges cruise
    Af ngendk i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 23-07-2010, 14:25

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •