Resultater 1 til 12 af 12

Tråd: Er det ikke billigt for en corvette ?

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Er det ikke billigt for en corvette ?

    Hvad mon afgiften er på sådan en her syntes det virker billigt ?

    smallblock.dk/modules/MyAnnonces/index.php?pa=viewannonces&lid=136071

  2. #2
    Sæt den på lager indtil 2015
    Den ser flot ud, og så med renoveret motor
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  3. #3
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool

    Ja den ser flot ud, men nok lidt dyr i afgift endnu.

  4. #4
    Jeg ved altså ikke hvor billigt det er. Jeg har på det seneste set flere chrome-bumper Corvetter på danske plader for 120.000. Afgiften for den nye model dér er sikkert 70-75.000 stadig. Men selvfølgelig, lakeringen kan jo hurtigt blive dyr - men det kræver jo man kan lide farven. Men den ser absolut pæn ud!

    Det er lidt svært at sige noget som helst om priser for tiden - det er jo udbud og efterspøgsel. Jeg tror desværre der er flere brugte Corvetter i omløb, end der er mennesker, som har "funny-money".

    Den her vil jeg sige ser ret spændende ud:

    http://smallblock.dk/modules/MyAnnon...ces&lid=136047
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    John hansen
    Guest
    Jeg synes den ser fed ud men tjekkede lige hos SKAT
    Afgift 96 kilo.
    Så den skal lagerføres til 2015.

  6. #6
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg ved altså ikke hvor billigt det er. Jeg har på det seneste set flere chrome-bumper Corvetter på danske plader for 120.000.

    Har du set nogle af de chrome-bumper Corvetter til 120.000 "live" ? Og i så fald, var de noget værd eller skulle der bruges mange penge på dem før de var i ok stand?

    Jeg er jo p.t. på jagt efter en vette, og er derfor selvfølgelig interesseret i, at vide hvilke prisniveau en god og gedigen Corvette har (skal have)

    Jeg håber at kunne finde en chrome-bumper i god stand (ikke show car), men det med prisen er jo ret svært p.t.

    Så, hvis der er nogen derude som kender en god og gedigen Corvette til salg (1968-1972) så sig endelig til...

    Mvh
    Kent

  7. #7
    Jeg har ikke set nogle live, men jeg har jo heller ikke set den grønne live.

    Den grå på linket er da et oplagt enme, at kigge på. Den kan sikkert fåes for 120K.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af KSondergard Vis Indlæg
    Har du set nogle af de chrome-bumper Corvetter til 120.000 "live" ? Og i så fald, var de noget værd eller skulle der bruges mange penge på dem før de var i ok stand?

    Jeg er jo p.t. på jagt efter en vette, og er derfor selvfølgelig interesseret i, at vide hvilke prisniveau en god og gedigen Corvette har (skal have)

    Jeg håber at kunne finde en chrome-bumper i god stand (ikke show car), men det med prisen er jo ret svært p.t.

    Så, hvis der er nogen derude som kender en god og gedigen Corvette til salg (1968-1972) så sig endelig til...

    Mvh
    Kent
    har en kammerat der har en 69 cap.automat,sort i pæn stand på hånden ,hvis det har intr. Kent?

    mv8
    Allan

  9. #9
    Hej Allan og Claes,

    Tak Allan, det var pænt af dig. Men jeg glemte nok at skrive, at jeg helst vil have en Coupe... ( min fejl)

    Må jeg evt. fortælle det videre til min ven i Odense, han er ved at sælge sin 66 Rivera og vil gerne have en Vette Cab...

    Igen tak :0)


    Claes, yepper... Er ved at skrive/ kontakte Renes Auto :0)
    Mvh
    Kent

  10. #10
    Hej Kent.

    Har du fået kigget på den grå Vette?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    Hej Claes,


    Jeg har haft kontakt til forhandleren og har fået noget mere information. Men der er desværre en del som skal laves på undervognen inden den er ok. Det er dog ikke helt urealistisk at der kunne komme en rigtig fin Corvette ud af den, meen jeg har p.t. ikke tiden til at skrue i bilen og "she-who-must-be-obeyed" vil nok også blive lidt (mere) ond i mule, hvis jeg købte en bil som jeg ville bruge rigtig meget tid på at istandsætte.... Hun kan bedre acceptere at jeg tager "knægten" med ud og køre i en køreklar... ;0). It's all about keeping them happy.....

    Så jeg kigger videre.. Det skal nok lykkes :0)

    Mvh
    Kent

  12. #12

Lignende Tråde

  1. Den her ser ikke skæv ud...
    Af Claes i forum Corvetter til salg
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 25-09-2011, 15:14
  2. Måske ikke en corvette
    Af excalibur i forum Generelt Forum
    Svar: 7
    Sidste Indlæg: 12-05-2010, 19:13

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •