Resultater 1 til 20 af 20

Tråd: Sæsonen er officielt igang!!

  1. #1

    Sæsonen er officielt igang!!

    Så er Vetten sat i drift igen - startede med en vask - på den nemme måde!

    Ha´en god sæson!!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Så er Vetten sat i drift igen - startede med en vask - på den nemme måde!

    Ha´en god sæson!!

    Claes
    Tak for det Claes , min corvette bliver bare stående på 4 bukke det næste lange stykke tid.

    Håber du giver en tur i din corvette en dag i løbet af sommeren , har en plan om at holde en grill aften i løbet af sommeren .

    Mvh Mac

  3. #3
    Det lyder bare rigtig hyggeligt!

    Du skal nok få en tur i min Rock'n Roll-Corvette. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Det lyder bare rigtig hyggeligt!

    Du skal nok få en tur i min Rock'n Roll-Corvette. ;-)
    Tak for det, det er jo ikke så sjovt at have en vette når den bare står på bukke omvendt så var den ikke vær at køre i så glæder mig til den er færdig.

  5. #5
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Så er Vetten sat i drift igen - startede med en vask - på den nemme måde!

    Ha´en god sæson!!

    Claes
    Hej Claes

    Kan du godt holde vandet ude, de har jo ikke det perfekte ry med at være vandtæt.

  6. #6
    Ikke det store problem med min vette. Maskinvasker den om sommeren, men kan man regne med, at saltet er vasket helt ud af tankene i vaskehallerne så tidligt på året. De genbruger det meste vand.
    Fossette

  7. #7
    Præcis rigtigt, Fossette!

    Men jeg bruger derfor heller aldrig undervognsskyl. Det bruger jeg faktisk aldrig - det er en uskik. Jeg tror dermed skaderne er begrænsede hvis der stadig er lidt "gift" i tankene..

    Kim - der kommer praktisk taget ikke vand ind i den, nej. 2 små dryp på passager-måtten er det eneste..

    Jeg vasker i maskine en gang i mellem, når jeg vil være nogenlunde pæn i en fart. Idag var det mest fordi det var for koldt. Desuden er min erfaring, at en maskinvask ofte er meget mere skånsom end en halvhjertet håndvask. Det er sådan nogle ting man kan tillade sig uden at ligge søvnløs om natten, når man ikke har brugt 30K på en lakering.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Det er da ellers en del af fornøjelsen at hånd vaske sin Corvette. Så lægger man rigtig mærke til alle kurverne
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  9. #9
    Hej med jer.
    Ja god tur til jer der er kørende..
    Min er stadig i stumper, men glæder mig så meget til at komme ud at køre.
    Hilsen Henrik

  10. #10
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Det er da ellers en del af fornøjelsen at hånd vaske sin Corvette. Så lægger man rigtig mærke til alle kurverne
    Helt enig .

  11. #11
    Det er da ikke en fornøjelse når det er 4-5 grader og blæser. Men - jeg nyder det nu endnu mere når Corvetten bliver intim-vokset. Dét er dejligt - og man mærker de lækre bløde former på en rigtig sensuel måde. Især det svulmende forparti og det lækre hoftesvaj tænder mig. Vokser som regel efter hver vask - når jeg ikke har travlt - og det HAR jeg rent faktisk nogle gange når jeg kører Corvette. Haha.

    Håndvask er 95 % af tiden - resten er den hurtige tur i en vaskemaskine. Vaskemaskiner med gummibørster er i det hele taget ikke så slemme, som man gør dem til. Håndvask af en person, som ikke bruger hovedet er meget meget værre.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12
    Husk eventuelt lidt karburator sprit for en sikkerheds skyld. Det måtte lillebror lære på den hårde måde idag med en Pantera i siden af vejen og en gå-tur til den nærmeste tank...

    Sådanne problemer har man jo ikke når man ikke kan få bilerne ud af garagen
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  13. #13
    Mmm. Karburator-sprit. Herligt oldschool. Godt råd! Det er i det hele taget godt at give den en sjat i første optankning, så den får ædt eventuel kondens i tanken.

    Der blev skrabet ruder i morges faktisk! Heldigvis var der ikke salt - slikkede bilen bagefter for at checke. Jeannett synes først jeg var meget mærkelig - bagefter blev hun jaloux...
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Mmm. Karburator-sprit. Herligt oldschool. Godt råd!

    Der blev skrabet ruder i morges faktisk! Heldigvis var der ikke salt - slikkede bilen bagefter for at checke. Jeannett synes først jeg var meget mærkelig - bagefter blev hun jaloux...

  15. #15
    ja så er vi også i gang i det jyske
    årets første møde ude ved Kim :
    IMG_0520.JPG
    IMG_0516.JPG vogne ses efter ..
    IMG_0519.JPG Henriks flotte 72
    IMG_0521.JPG
    IMG_0522.JPG og Kim er stadig under vognen

    Fint vejr at køre i, mennnn.......... det er pisse koldt stadig væk.

    Karsten
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  16. #16
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    æv æv bare det var mig , kæmper lidt med diverse, har f.eks. måtte sande at det næsten er nemmere at sætte karrosseriet på rammen end at sætte de bagerste kofangere på

  17. #17
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    æv æv bare det var mig , kæmper lidt med diverse, har f.eks. måtte sande at det næsten er nemmere at sætte karrosseriet på rammen end at sætte de bagerste kofangere på
    Det ser da rigtig godt ud, ja de bagerste kofanger kan godt tage noget tid, jeg brugte en lille uge med at svejse diverse beslag og tilpasning, nu begynder det at krible med at komme ud og køre, men men der er lige et par ting endnu som skal ordnes

  18. #18
    Fedt værktøj med tilhørende machende kasse!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #19
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Fedt værktøj med tilhørende machende kasse!
    Det er en SnapOn Roadbox fik den billigt på ebay og billigt hjem med ShopUsa, synes SnapOn passer godt til Vintage Corvetter

  20. #20

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •