Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Hej Tøser

  1. #1
    Kowa
    Guest

    Hej Tøser

    Hey Alle.

    Sider i bare her og gemmer jer.

    Sjovt at komme hen blandt venner, der er vist nogle på ccd der er ved at være lidt sur på mig bare fordi at jeg forsætter der hvor i slap ang lykkemark/bjarne (sorry at jeg bander på jeres nye forum)

    Men hold kæft hvor er det sjovt og de dummer sig ved at modsige sig selv

    Kowa

  2. #2
    Hej Kowa.

    Ja, det er noget sørgeligt noget. Men skal vi ikke bare lade dem køre showet, som det passer dem. Der er stadig rigtig mange søde mennesker i CCD - lad dem få det bedste ud af det derinde - de kan jo altid komme med i denne klub, hvis det begynder at op for dem hvad der er los. ;-)

    Her er vi jo heldigvis blandt venner!

    Vette-hilsen

    Claes

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Kowa.

    Ja, det er noget sørgeligt noget. Men skal vi ikke bare lade dem køre showet, som det passer dem. Der er stadig rigtig mange søde mennesker med klassisker-Vetter i CCD - lad dem få det bedste ud af det derinde - de kan jo altid komme med i denne klub, hvis det begynder at op for dem. ;-)

    Her er vi jo heldigvis blandt venner!

    Vette-hilsen

    Claes
    Helt enig lad os holde fokus og bruge vores energi på at lave en klub med masser af hygge og ikke mindst fordele for corvette-entusiaster, sommertræffet er allerede næsten på plads og det bliver ikke kedeligt !!

    Jeg mener bare denne weekend, fredag: opstart af ZL1, lørdag: race på Avedøre, søndag: generalforsamling, det virker nærmest somom vi har fået vores egen tidsregning her, vi er på CCCD tid nu :-)

  4. #4
    Hej kowa,

    Velkommen til CCCD, dejligt du har meldt dig ind her :-)


    /John

  5. #5
    Velkommen til kowa..

    Det er super jeg troede lige at det var mig der skulle passe grillen ved vores motordage

    Brian

  6. #6
    Morten36
    Guest
    Citer Skrevet af Kowa Vis Indlæg
    Hey Alle.

    Sider i bare her og gemmer jer.

    Sjovt at komme hen blandt venner, der er vist nogle på ccd der er ved at være lidt sur på mig bare fordi at jeg forsætter der hvor i slap ang lykkemark/bjarne (sorry at jeg bander på jeres nye forum)

    Men hold kæft hvor er det sjovt og de dummer sig ved at modsige sig selv

    Kowa
    Du kan da i det mindste skrive derinde, det kan jeg ikke pt, lykkemark er ikke lige klar over hvor det går galt(siger han) men efter 3-4 år uden et eneste problem i ccd mht. login ect. har jeg pt. 2 gange inden for den sidste md. haft problemer, besynderligt......

  7. #7

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •