Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 42

Tråd: Tøj

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Tøj

    Emnet har sikkert været oppe før , men kan ikke se at der er et sted her i klubben hvor man kan købe tøj med klub logo på ? Det ville ellers være fedt . Kan se på en af cccd videoer at der er lavet club Badge er der flere af dem ?

  2. #2
    Jeg mener, de er en gruppe igang med en tøjbiks. Hvordan står det egentlig til med den?

    Bliver det en mobil-tøjshop?

    Jeg tror Jesper Smed har flere af klub-batch'ene!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Allan
    Guest
    Det er rigtigt , der er et par polo`r , og caps tilbage endnu af 1 sending ,der kan købes..
    David har modtaget billeder af tøj/caps for lang tid siden ,så de + priser kunne komme op på siden her ...
    Tøjbiksen er Christians nu ,så vil mene du / I vil kunne bestille hos ham nu her på forummet...

    mv8
    Allan

  4. #4
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Det er rigtigt , der er et par polo`r , og caps tilbage endnu af 1 sending ,der kan købes..
    David har modtaget billeder af tøj/caps for lang tid siden ,så de + priser kunne komme op på siden her ...
    Tøjbiksen er Christians nu ,så vil mene du / I vil kunne bestille hos ham nu her på forummet...

    mv8
    Allan
    Hej Allan,

    Har du lagt "mit" til side?

    /John
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Jeg overtog restlageret i Software Shoppen i sidste uge fra Allan.
    Det består pt af:

    10 sorte caps kr. 110,- pr. stk.

    Poloshirts medium hvid 2 stk.
    Polo large 5 hvide og 1 sort.
    Polo koster kr. 225,- pr stk.

    Jeg har skrevet til den textiltrykker jeg plejer at bruge i Tune og sendt ham vores digitale logo, men det er for detaljeret til broderi. Jeg er dog ret sikker på, at jeg kan få et simplere logo, som er væsentlig mere detaljeret end det vi har på tøjet nu.
    Jeg har bedt om et møde med ham, men han er på vinterferie.
    Jeg ville meget gerne have lidt bistand fra Andreas der oprindelig lavede vores logo, så hvis du læser dette, så kontakt mig meget gerne på mit arbejdsnummer 32 50 55 60
    eller på CCCDs hjemmeside.
    Jeg vil gerne have forslag fra jer alle, om hvad i kunne tænke jer at købe i Software Shoppen fremover. Udover ovennævnte mener jeg vi skal have sweatshirts, fleecetrøjer og måske keddeldragter. Hvis I mangler inspiration så besøg eventuelt Vetteshoppen, men jeg mener ikke vi skal sælge andet end tøj og småting. Ikke motorolie og den slags.
    Jeg synes også vi skal genoptage ideen med streamers. Efter moden overvejelse er jeg nok mest varm på den med State of mind. De runde klistermærker som Elektrikeren sponsorerede er også en bud. Nøgleringe kan laves meget billigt. Smedens badges er også fede.
    Lad mig høre jeres meninger. Hellere for mange end for få.

    Det ville også være godt, hvis David ville oprette en gennerel Software Shop linje under forum, hvor man kan se lager, priser, billeder med videre.

    Lad mig høre fra jer snart.

    Fossette

  6. #6
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Det er rigtigt , der er et par polo`r , og caps tilbage endnu af 1 sending ,der kan købes..
    David har modtaget billeder af tøj/caps for lang tid siden ,så de + priser kunne komme op på siden her ...
    Tøjbiksen er Christians nu ,så vil mene du / I vil kunne bestille hos ham nu her på forummet...

    mv8
    Allan
    Lang tid siden? Ja det burde have været lang tid siden.

    Fossette

  7. #7
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Hej Allan,

    Har du lagt "mit" til side?

    /John
    Hej John

    Jep dit og Franks tøj ligger her til næste gang vi ses

    mv8
    Allan

  8. #8
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    Hej John

    Jep dit og Franks tøj ligger her til næste gang vi ses

    mv8
    Allan
    Herligt, tak for det Allan :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  9. #9
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg mener, de er en gruppe igang med en tøjbiks. Hvordan står det egentlig til med den?

    Bliver det en mobil-tøjshop?

    Jeg tror Jesper Smed har flere af klub-batch'ene!

    Jeg har et par enkelte til batch,

    Jeg skal straks få lavet en pose mere


    Jeg har stadig 4 ure, vi skal have på AUKTION her på hjemmesiden.

    Garage UR 001.jpg


    En lille bøn til David om at lave en auktion's rubrik. Tænkte at hvert ur skulle have 10 dage på før hammerslag.
    Så ville hele auktionen vare 40 dage. så har alle haft en chance til at byde.


    hilsen Jesper/smeden
    Sidst rettet af smeden; 28-02-2012 kl 22:16. Grund: Stavefejl
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  10. #10
    Savner lidt respons fra jer om jeres ønsker til "Softwareshoppen" inden jeg holder møde med textiltrykkeren.
    Skal vi nøjes med de caps og t-shirts vi har nu?
    Fossette

  11. #11
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Savner lidt respons fra jer om jeres ønsker til "Softwareshoppen" inden jeg holder møde med textiltrykkeren.
    Skal vi nøjes med de caps og t-shirts vi har nu?
    Fossette
    Betaler gerne ekstra for kvalitet made in good ol' usa

    men ellers sweetshirts og evt. jakker :


  12. #12
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Betaler gerne ekstra for kvalitet made in good ol' usa

    men ellers sweetshirts og evt. jakker :

    Håndværk , Design og Kvalitet, Ja tak

  13. #13
    Jeg er glad og tilfreds med polo's og T-shirtŽs.

    Måske nogle lyseblå kedeldragter med logo / slogan? Jeg har ikke noget skrue-bil-tøj, så det kunne være smart at hoppe i sådan én når man skulle pille, rode, rage og pudse Vetten..

    Jeg kan se jakken på billedet passer lige til Christian's Harley... Samme flotte dødningehovede...
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Jeg er enig med jer andre om lidt flere ting kunne være fint.

    Men for ikke at ligge inde med en masse lagerbinding, så kunne man bestille f. eks 1 gang pr. år, på det som CCCD har modtaget bestilling på (og natruligvis modtaget penge på)

    På den måde, får vi ingen lagerbinding. Og vi bestiller kun hvad der skal bruges.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  15. #15
    Problemet er vel, at man skal have lavet trykket/broderiet på en del ad gangen, så man ikke skal stille om osv. hele tiden.

    Men et fast lager af polo's og t-shirts og caps(til dem der bruger den slags) kan man vel godt have?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #16
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Betaler gerne ekstra for kvalitet made in good ol' usa

    men ellers sweetshirts og evt. jakker :


    Hej David jeg systes ikke om logoet.....


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  17. #17
    Lyder ok med bestilling og betaling på specielt dyre kvalitetsting.
    Lager af polo og caps er jeg enig i, men bør vi ikke også have sweatshirts og eventuelt fleecetrøjer på lager?
    Hvor mange kunne tænke sig en keddeldragt?
    Fossette

  18. #18
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Lyder ok med bestilling og betaling på specielt dyre kvalitetsting.
    Lager af polo og caps er jeg enig i, men bør vi ikke også have sweatshirts og eventuelt fleecetrøjer på lager?
    Hvor mange kunne tænke sig en keddeldragt?
    Fossette
    Det er ok
    Men jeg kunne godt tænke mig at der var, T-shirts Med stort tryk på rykken og lille på venstre bryst

    Foreslag: Keddeldragt/Køredragt Ligesom dem corvette teamet render rundt i til Le'mans ?


    smeden
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  19. #19
    Jeg har fået lavet stort tryk på ryggen og lille tryk på venstre bryst med eget navn på orienteringslandsholdets polo og fleecetrøjer. Ser godt ud men kræver bestilling.
    Fossette

  20. #20
    Fed idé med en Le Mans-klon kedeldragt. Men - den bør i så fald være en klon af én der blev brugt i 1960érne.

    Noget i denne stil kunne være lidt cool:







    I virkeligheden bare en Harald Nyborg-model - men med vores logo / andre fede retro logoer broderet / strygemærket på:
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  21. #21
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Fed idé med en Le Mans-klon kedeldragt. Men - den bør i så fald være en klon af én der blev brugt i 1960érne.

    Noget i denne stil kunne være lidt cool:







    I virkeligheden bare en Harald Nyborg-model - men med vores logo / andre fede retro logoer broderet / strygemærket på:
    Selvfølgelig
    Vi er jo medlemmer i CLASSIC CORVETTE CLUB
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  22. #22
    Kunne være lidt små-frækt at have et lille crew i pitten til diverse arrangementer iført matchende vintage-kedeldragter. F.eks til streetrace og Hillclimb.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  23. #23
    Rigtig god ide. Er der nogle der har billeder af forskellige "gamle" dragter?

  24. #24
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Betaler gerne ekstra for kvalitet made in good ol' usa

    men ellers sweetshirts og evt. jakker :

    Fed jakke, blandt andet fordi man kan tage foret ud.
    Hvor har du fundet den?
    Fossette

  25. #25
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Fed jakke, blandt andet fordi man kan tage foret ud.
    Hvor har du fundet den?
    Fossette
    Her er den......

    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  26. #26
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Fed jakke, blandt andet fordi man kan tage foret ud.
    Hvor har du fundet den?
    Fossette
    Mest som illustration, synes det kunne være med lidt i vintage/retro-stilen, kunne f.eks også være t-shirts i samme farve som vores logo

  27. #27

  28. #28

    CCCD`s udsendte afprøver kvaliteten on location

    IMG_9187.jpgPrisen bliver nok omkring 2.000,- med vores logo 25X25 cm broderet på ryggen.
    Er der nogen interesserede? Jeg får nok lavet en til mig selv, men de er for dyre til at have på lager. Kvaliteten virker OK. De er med for og det er kun hætten der kan lynes af.
    Fossette

  29. #29
    Fedt billede.. ;-) Rimelig luksus, at have "on-location" kvalitets-testere, det må jeg sige!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #30
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    IMG_9187.jpgPrisen bliver nok omkring 2.000,- med vores logo 25X25 cm broderet på ryggen.
    Er der nogen interesserede? Jeg får nok lavet en til mig selv, men de er for dyre til at have på lager. Kvaliteten virker OK. De er med for og det er kun hætten der kan lynes af.
    Fossette
    1 stks xxl størrelse 58 til mig thank you

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •