Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Montering af MSD starter.

  1. #1

    Montering af MSD starter.

    Hej Venner

    Efter at have ligget stille med projekt ramme løftning det meste af sidste vinter, er færdiggørelsen af ramme løftningen i fuld gang igen, så jeg forhåbentligt kan komme ud og lege med Jer i løbet af sommeren :-)))

    Jeg er lige nu i gang med montering af ledningsnettet i motorrummet. Er der nogen der ved hvordan ledningerne skal monteres på en MSD starter ? Den røde skal naturligvis sættes sammen med den sorte plus (+), der kommer direkte fra batteriet, men hvad med den gule og lilla som begge er monteret med nogle små ledningsholdere ?

    Sonne
    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede miniaturebilleder DSC02534.JPG  

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Sonne Vis Indlæg
    Hej Venner

    Efter at have ligget stille med projekt ramme løftning det meste af sidste vinter, er færdiggørelsen af ramme løftningen i fuld gang igen, så jeg forhåbentligt kan komme ud og lege med Jer i løbet af sommeren :-)))

    Jeg er lige nu i gang med montering af ledningsnettet i motorrummet. Er der nogen der ved hvordan ledningerne skal monteres på en MSD starter ? Den røde skal naturligvis sættes sammen med den sorte plus (+), der kommer direkte fra batteriet, men hvad med den gule og lilla som begge er monteret med nogle små ledningsholdere ?

    Sonne
    Den lilla ledning er den som der kommer strøm på når du kører nøglen over til start, den skal sættes med et spadestik på den ledige terminal.

    Den gule går til plus på tændspole og sikrer normalt at der er 12 volt imod normalt 9 volt til tændspolen når man drejer nøglen, men starteren er ikke forberedt til det så den skal blændes af.

    ledningsdiagramer : http://www.cccd.dk/forums/content.ph...-1983-Corvette

  3. #3

Lignende Tråde

  1. Montering af BeeCool køler
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 26-09-2011, 15:02
  2. Hvilken lim til montering af gummilister?
    Af keddex1982 i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 21-02-2011, 21:03
  3. Montering af blinlys i gællerne...
    Af keddex1982 i forum Teknisk Forum
    Svar: 13
    Sidste Indlæg: 17-02-2011, 21:07

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •