Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 51 af 51

Tråd: Herlevgaard Fællestræf 2012

  1. #31
    Hej Jesper

    Lyder bare rigtig godt. Jeg vil prøve at trække i nogle tråde - måske jeg kan låne et godt telt!

    Øllen er jo bare fantastisk!! Hvor købes de??
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #32
    Citer Skrevet af smeden Vis Indlæg
    Øl skal der til

    Vedhæftet fil 2789 Så hvorfor ikke en Claes
    Det er sikkert noget tyndt sprøjt , men det skal da prøves.

  3. #33
    Jeg Fandt den i METRO
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  4. #34
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Det er sikkert noget tyndt sprøjt , men det skal da prøves.

    Efter en 3-4 stykker,


    Ved man om man kan lide Claes
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  5. #35
    Citer Skrevet af fossette Vis Indlæg
    Det er sikkert noget tyndt sprøjt , men det skal da prøves.
    Altså, hvis de skal leve op til navnet, så er der jo både god smag og masser af kraft i den øl...
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #36
    Ha ha ha ha

    Hvor er I sjove.

    Jeg er selvfølgelig på og står gerne for lidt af hvert, som sidst

    Jeg havde ikke set at jeg var blevet spurgt. Tror David lige skal spørge Mia hvis hun heller ikke lige har set denne tråd.

    /Helle

  7. #37
    Lyder super, Helle!

    I år skal vi jo lave en regulær mad-biks, så vi ikke skal have fremmede pølser til træffet.

    Mon man kan lave en lille mad-biks-gruppe, der står for alt vedrørende mad? Kunne være genialt..

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #38
    Hej Claes...

    Øllen var squ, lidt bitter i smagen

    Spøg til side, Jeg har reseveret BÆNKE OG BORDE + ET TELT 6 GANGE 12 M med sider.

    Og skulde sommeren ikke være med os er der mulighedder for at låne varmekanoner.



    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  9. #39
    Har et noget mindre partytelt fra Harald Nyborg, hvis det kan bruges.
    Fossette

  10. #40
    Jesper. Det er jo intet mindre end fantastisk!!!!!

    Det mindre kan da måske bruges til madtelt, Fossette??

    Hvad siger det kommende mad-crew??
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #41
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Claes, hvor meget strøm er der tilgængelig, for så skal jeg da lige undersøge hvilke storkøkken ting jeg kan få lov til at låne.
    Måske jeg skulle have tæt kontakt med mad crewet, eller måske være i det.................. hvornår lære man at holde sin mund..................

    Og forresten, hvis der mangler lidt blandet musik, har jeg omkring 25K nummere, så mon ikke der er lidt til en hver smag.
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  12. #42

    øl , øl



    Tilbage til sortiment
    -en let røget rugstout.

    Tilbage i maj 2010 havde vi her på Amager Bryghus besøg af en mand, som ved første øjekast kunne ligne Frank Zappas barnebarn - eller måske en ukendt lillebror til Snoop Dogg. Men navnet var dog ikke hverken Zappa eller Snoop men derimod Laffler, Mr. John Laffler fra Chicago, Illinois.
    John er til daglig brygger på Chigacos førende bryggeri, Goose Island, og kontakten til ham opstod, da vi tidligere på året deltog i World Beer Cup i netop Chicago. Dengang spurgte vi John, om ikke han havde lyst til at brygge øl på Amager, som jo sådan lidt er Danmarks svar på Chicago – oh well, næsten…

    John fik helt frie hænder og kom op med noget så sjældent som en letrøget Rugstout – derved var RyeKing født.

    I glasset står RyeKing sort som beg med et lysebrunt skum. Hele 22% af malten stammer fra rug, og vi vil godt garantere, at det kan smages. RyeKing har en fantastisk robusthed uden nogensinde at være tung, mens røgen aldrig bliver overdøvende, men i stedet tilføjer et lille pikant strejf. Bitterheden er tør og kontant og kommer fra både de ristede malte og fra Northern Brewer humlen.

    Vi er ret godt tilfredse med dette transatlantiske samarbejde, og er ikke et sekund i tvivl om, at du vil være ligeså, når du har smagt Amager RyeKing!

    Øltype: Røget rugstout
    ALC.: 7,7% Vol
    Bitterhed: 80 IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, rugmalt, havre, humle og gær
    Flaske: 50 cl.
    Red Nitro


    Tilbage til sortiment
    Amerikansk Red Ale er indbegrebet af en letdrikkelig og behagelig øl, som på forbilledlig vis slukker tørsten og behager ganen. Det lyder jo rigtig rart og hyggeligt, men er alligevel ikke helt godt nok for os. Så vi tog en almindelig Red Ale-opskrift, twistede den og gangede det hele op med en to-tre stykker, og vupti fik vi ”Red Nitro” en Imperial Red Ale.

    Vi har brugt masser af rød karamelmalt til at skabe en solid maltbase for at vi - endnu engang - har kunnet skrue markant op for humlen.

    Red Nitro er vores legeplads for den amerikanske Galena-humle, og hvis du synes den er satans bitter, så har du helt ret! Dejligt ikke?

    Øltype: Imperial Red Ale
    ALC.: 8,5% Vol
    Bitterhed: 80+ IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, humle og gær
    Flaske:

    50 cl.



    Tilbage til sortiment

    Når der skal ØL til , skal det komme fra Amager
    Traditionelt set er røgøl enten af tysk Bamberg-stil eller af britisk karakter, hvor det er tørverøget malt, der dominerer.

    Som altid gør vi intet halvt på Amager Bryghus, så vi har både anvendt 44% tysk røgmalt og 44% britisk røgmalt – så vi er ikke i tvivl om, at dette nok er noget af det mest røgede, der nogensinde er fremstillet herhjemme.

    Burnout bør derfor kun nydes, hvis du har dobbelt udstødning på dytten eller skorsten i hjemmet!

    Øltype: Imperial røgøl
    ALC.: 8,1 % Vol
    Bitterhed: 24 IBU
    Ingr.: Vand, bygmalt, humle og gær
    Flaske: 50 cl.


  13. #43
    Citer Skrevet af AndersJ Vis Indlæg
    Claes, hvor meget strøm er der tilgængelig, for så skal jeg da lige undersøge hvilke storkøkken ting jeg kan få lov til at låne.
    Måske jeg skulle have tæt kontakt med mad crewet, eller måske være i det.................. hvornår lære man at holde sin mund..................

    Og forresten, hvis der mangler lidt blandet musik, har jeg omkring 25K nummere, så mon ikke der er lidt til en hver smag.

    Godt spørgsmål med strømmen. Jeg tror der er masser muligheder, men skal lige regne ud hvor vi skal trække det fra. Hvor meget skal man mon bruge?

    Jeg tænker f.eks nogle store grills's - det dufter så dejligt - og så eventuelt noget kold karfoffelsalet til. Burgere kan vel egentlig også varmes og laves på grills?

    Jeg har i øvrigt mulighed for at låne 2 kæmpe store grills lavet af olietønder. Tror faktisk de er mere end rigeligt til stegeriet!
    Sidst rettet af Claes; 18-02-2012 kl 20:56.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #44
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Godt spørgsmål med strømmen. Jeg tror der er masser muligheder, men skal lige regne ud hvor vi skal trække det fra. Hvor meget skal man mon bruge?

    Jeg tænker f.eks nogle store grills's - det dufter så dejligt - og så eventuelt noget kold karfoffelsalet til. Burgere kan vel egentlig også varmes og laves på grills?

    Jeg har i øvrigt mulighed for at låne 2 kæmpe store grills lavet af olietønder. Tror faktisk de er mere end rigeligt til stegeriet!
    Hvis der ikke skal elektriske griller, så er det kun softicen, som "bare" skal have 400V 16A og slush ice skal bare have 230V
    Mon der er nogle der kan skaffe en popcorn maker .................................eller måske Ankers Tivoli
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  15. #45
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    å er der kommet lovning på 1 stk softice maskine og 1 stk slushice maskine
    Om der også kommer en Porche , vides ikke endnu, men invitionen er sendt til direktøren

    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  16. #46
    Det er simpelthen for fedt, Anders!

    Jeg har ihvertfald et 400 volt eller 2 vi kan trække fra stuehuset. Det kan være du skal være ismand i en lille bod foran huset?

    Det bliver jo helt eminent det hér!!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #47
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Har et lille forslag til vores træf
    Hvad med at få¨fat i en projektor og så en Wii og så en gang bowling, golf eller mini golf. Jeg har wii'en og spillene og kan nok skaffe en projektor. Så er der jo også lidt til lege børnene.
    Kommer lige i tanke om at jeg har da også Need for speed, eller Mario Cart
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  18. #48
    Hej Anders

    Jeg er i tvivl om ikke ungerne vil komme op at slås, da der jo kun er ca. 2 der kan spille ad gangen. Måske en børnebiograf er smartere - så kan alle være med på én gang.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #49
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Anders

    Jeg er i tvivl om ikke ungerne vil komme op at slås, da der jo kun er ca. 2 der kan spille ad gangen. Måske en børnebiograf er smartere - så kan alle være med på én gang.
    Jeg må lige præcicere det var da ikke til ungerne, det var til os store legebørn.......................
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  20. #50
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg

    Det lader til, at der er mange flere special-biler, der vil dukke op i år. Roald - denne gang skal Rolf forhåbentlig ikke gøre Europas veje usikre i Pantera'en - så han HAR bare at komme - folk savnede den meget sidste år!

    Claes
    Rolf og jeg kommer i Pantera'en... Med mindre det meget mod forventning ramler sammen med den tur Rolf snakker om at tage til USA () til sommer.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  21. #51

Lignende Tråde

  1. Tilmelding til Herlevgaard Fællestræf 2011
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 94
    Sidste Indlæg: 02-06-2011, 21:32
  2. Fællestræf Juni 2011
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 58
    Sidste Indlæg: 13-03-2011, 09:54

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •