Resultater 1 til 12 af 12

Tråd: Skarp C2'er

  1. #1
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Thumbs up Skarp C2'er

    Lige et par billeder, der var mini-garagewarming hos Ulrik som har fået sin 65'er hjem, det er en 365/327 manuel, riverside red med sort kabine og står rigtigt flot :

    IMG_7420.png
    IMG_7418.png
    IMG_7406.png

    IMG_7404.png

  2. #2
    Som en rigtig tysker ville sige.

    Das is aber eine geiles auto.

    Fuk den er flot.

  3. #3
    Helt enig den er smuk-flot-skøn

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Ulrik har haft Corvette i en del år, skrev denne artikel i 2004, som tiden dog går

    http://www.cccd.dk/forums/entry.php?20-Baroner-Corvetteejere-og-andet-godtfolk.



  5. #5
    Nammenam..
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Ulrik
    Guest
    Så måtte jeg også blive medlem.

    Som David skriver i en blog andetsteds, så var jeg den glade (vanvittige) ejer af en fin 1965 Coupe som blev til alletiders historiske racerbil i starten af af år 2000. Jeg deltog i en del racerløb herhjemme og også i udlandet. Den var så nem at køre i den opsætning den havde, at jeg stadig drømmer om at lave en anden bil.

    Og for første gang i mit liv har jeg købt den samme type bil igen. Jeg har haft mange klassiske biler, men aldrig to af samme type. Det er simpelthen fordi en Corvette for mig er en ultimativ bil, der i din grundkonstruktion havde så meget racerbil i sig. Og så er den smuk og meget rå.

    Glæder mig vildt til sommer, til at få kørt C2 igen og følge med i klublivet her.

    Mvh
    Ulrik

  7. #7
    Citer Skrevet af Ulrik Vis Indlæg
    Så måtte jeg også blive medlem.

    Som David skriver i en blog andetsteds, så var jeg den glade (vanvittige) ejer af en fin 1965 Coupe som blev til alletiders historiske racerbil i starten af af år 2000. Jeg deltog i en del racerløb herhjemme og også i udlandet. Den var så nem at køre i den opsætning den havde, at jeg stadig drømmer om at lave en anden bil.

    Og for første gang i mit liv har jeg købt den samme type bil igen. Jeg har haft mange klassiske biler, men aldrig to af samme type. Det er simpelthen fordi en Corvette for mig er en ultimativ bil, der i din grundkonstruktion havde så meget racerbil i sig. Og så er den smuk og meget rå.

    Glæder mig vildt til sommer, til at få kørt C2 igen og følge med i klublivet her.

    Mvh
    Ulrik
    Velkommen til CCCD Ulrik, jeg gælder mig til at se din bil
    Vi ses derude.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  8. #8
    Også velkommen til Ulrik her fra Amager.
    Hvad om vi lejede Roskilde Køreteknik en eftermiddag, hvor vi kunne køre i egne Vetter.
    Nu har vi jo en instruktør.

    Jeg er da også frisk på Jyllandsringen, men den kender jeg, og Smeden luftede, at han havde forbindelser til Roskilde.


    Fossette

  9. #9
    Fed idé. Jeg er selvfølgelig også klar. Så kan det også være træning inden Ganløse.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    Ulrik
    Guest
    Jeg er frisk! I kan bare sige til. Jeg har ikke så langt til Sjællandsringen, så det vil passe mig helt fint.

  11. #11
    Hej Ulrik .

    Velkommen til

    Fin dyt du har fået dig

    Hilsen Jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  12. #12

Lignende Tråde

  1. Billig C2'er
    Af david i forum Corvetter til salg
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 07-06-2011, 11:58

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •