Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: C lås på en 79

  1. #1
    Macfly
    Guest

    C lås på en 79

    Hej jeg har brug for et godt råd til hvorfor min c lås ikke virker , jeg kan høre når jeg drejer dørlås i føredør at der er en box der "klikker" det virker heller ikke på de knapper der er indventigt , skal lige sige at det virkede da jeg hentede bil .
    jeg håber der er en der kan være behjælpelig med et godt råd.

    vh Mac

  2. #2
    Mon ikke der er noget der går for trægt ét eller andet sted pga. det er blevet koldere? Måske alt bevægeligt skal have en god omgang smøring. Mere ved jeg ikke om sagen, da min ikke er udstyret med den slags luksus..

    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    fugt eller noget som skal smøres lidt pga. lavere temperatur, her er lidt mere info, nu ved jeg ikke hvor stærk du er i det engelske, men hvis relæerne klikker må det vel næsten være selve mekanismen i dørene som trænger til en lille overhaling

    http://www.hunt4cleanair.net/Articles/doorlockrepair.pdf

    Klik Billede for en større version

Navn:	atcpdl1.jpg
Vist:	42
Str:	98.0 KB
ID:	2611


  4. #4
    Macfly
    Guest
    [QUOTE=david;8007]fugt eller noget som skal smøres lidt pga. lavere temperatur, her er lidt mere info, nu ved jeg ikke hvor stærk du er i det engelske, men hvis relæerne klikker må det vel næsten være selve mekanismen i dørene som trænger til en lille overhaling

    Tak for svar jeg vil i hvertfald printe det ledningsdiagram ud , jeg kunne godt tænke mig et billede af plaseringen af alle sikringer i sikringsboxen , jeg har kun et dårligt diagram som ikke fortæller mig ret meget .

    Men tak for hjælpen .

  5. #5

  6. #6
    Macfly
    Guest
    Super godt det bliver printet ud og lamineret mange tak

    Macfly

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •