Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Gulvtæppe

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Gulvtæppe

    Så er der bestilt nyt gulvtæppe , glæder mig til det kommer hjem derefter skal der nyt sædebetræk på .De alu lister der sider på dørtrin var totalt ridset og grimme af mange års brug dem har jeg fået gjort i stand så de er flottere end nye .skal nok smide nogen billeder på .

  2. #2
    Bliver spændende at se som arbejdet skrider fremad! Dejligt at den fine Corvette igen kommer til ære og værdighed!

    Vette-hilsen


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Allan
    Guest
    ikke så tosset med et lille vinter-projekt , købte du hos Ecklers ?
    min første tanke da jeg så dit "navn" Macfly var denne scene

    http://www.youtube.com/watch?v=-KCIOrEa9gU


    mv8
    Allan

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Ha ha ja det er også derfra jeg har det øgenavn

    Jeg har købt hos firstmile glæder mig til det kommer hjem , i næste uge skal dørbeklædningene til en sadelmager så det skal nok blive godt.

  5. #5
    Macfly
    Guest
    Så er den klar til at få lagt nyt tæppe i
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  6. #6
    Der bliver rigtig gået til den

    Den hvide Corvette, er det en du har købt i Haderslev? (har set en til salg der)
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  7. #7
    Macfly
    Guest
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Der bliver rigtig gået til den

    Den hvide Corvette, er det en du har købt i Haderslev? (har set en til salg der)
    Hej ja det er den fra haderslev , den trængte i den grad også til den store tur men er ved at få et fint resultat Ud af den både ude og inde . Glæder mig til jeg får råd til nye fælge til den .jeg har returneret nr pladerne så skal ikke have plader på den igen før den er færdig og køre som den skal ,jeg er slet ikke gået i gang med undervogn i nu ,jeg ved den skal have nye bremsecaliber For "er piv utætte" . Lys har jeg lavet om så det i gen virker som det gjorde fra fabrikken man havde brugt baklys som blinklys , blandandet der er faktisk rigtig meget jeg har lavet om og forbedret .

    Og tak for en spændene club og for gode råd glæder mig til at hilse på jer . Jeg kommer jo ofte til træf på roskilde havn før var det jo så i min mustang. Nu må vi se om corvetten når at blive klar til sommer " jeg tvivler "

    M.v.h Macfly

  8. #8
    Det med blinklys i baklys var også blevet lavet i min 69'er, sikkert da den kom til DK. Jeg har også rettet tilbage til originalt. En amerikaner skal jo blinke rødt, ellers er det da for kedeligt (og så er det jo heller ikke så smart uden baklys)
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  9. #9
    Macfly
    Guest
    Det med blinklys i baklys var også blevet lavet i min 69'er, sikkert da den kom til DK. Jeg har også rettet tilbage til originalt. En amerikaner skal jo blinke rødt, ellers er det da for kedeligt (og så er det jo heller ikke så smart uden baklys)

    Ja og så havde man malet med sort maling rundt om lygten det så rigtig grimt ud . De side blink der varmonteret i 84 da den kom til dk var mega grimme og man kunne næsten slå sit knæ når man gik forbi jeg har monteret nogen nye syntes de er ok når nu man havde lavet hul i skærmen .006.JPG

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •