Resultater 1 til 9 af 9

Tråd: Bagtøjs olie

  1. #1
    Macfly
    Guest

    Bagtøjs olie

    Hej hvad er den helt rigtige bagtøjsolie til min 79 er ? Bagtøjet støjer voldsomt ved drej .

    Mvh Macfly

  2. #2
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    Hej hvad er den helt rigtige bagtøjsolie til min 79 er ? Bagtøjet støjer voldsomt ved drej .

    Mvh Macfly

  3. #3
    Ja, bøtten med additivet ser sådan ud: Ny rigtig olie og sådan én i - så stopper knageriet nok ;-)

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Macfly
    Guest
    Tak for svar ,det må jeg se at få indkøbt.

  5. #5
    Min knirkede også lidt når jeg drejede og bagtøjet var varmet op. Når den var kold var der ikke noget at mærke.
    Det var fordi indmaden i bagtøjet var flækket...
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  6. #6
    Min knirkede og knagede også voldsomt - man troede næsten bagtøjet var ved at falde af. Diverse mekanikere jeg snakkede med dengang grinede da jeg sagde det måske var fordi den manglede det omtalte additiv. De mente jeg ligesågodt kunne hælde æblegrød på. Jeg hældte sådan en bøtte på sammen med ny olie - og nu har den været totalt fri for lyde i 12 år. Hmm. Måske jeg snart skal skifte igen...
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #7
    Macfly
    Guest
    På min corvette er det så voldsomt at det rykker i bilen ved drej eller når jeg bakker ,spæret ser ud til at virke jeg glæder mig meget til at prøve det olie og aditiv , det var sjovt jeg mærkede det ikke da jeg prøvekørte bilen der var den kold men på vej hjem til sjælland ha ja jeg troede aldrig jeg nåede frem men det er værst når jeg skal dreje. Jeg skal nok vende tilbage om det har hjulpet eller ej.

    Mvh mac

  8. #8
    Citer Skrevet af Macfly Vis Indlæg
    På min corvette er det så voldsomt at det rykker i bilen ved drej eller når jeg bakker ,spæret ser ud til at virke jeg glæder mig meget til at prøve det olie og aditiv , det var sjovt jeg mærkede det ikke da jeg prøvekørte bilen der var den kold men på vej hjem til sjælland ha ja jeg troede aldrig jeg nåede frem men det er værst når jeg skal dreje. Jeg skal nok vende tilbage om det har hjulpet eller ej.

    Mvh mac
    De to vetter jeg har haft, har gjort nøjagtig det samme. Additivet afhjalp problemet i mine tilfælde. Såvidt jeg husker/har læst skyldes det at koblingspladerne i spærret låser grundet den manglende additivpakke.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  9. #9

Lignende Tråde

  1. Olie
    Af Elektrikeren i forum Teknisk Forum
    Svar: 7
    Sidste Indlæg: 07-02-2011, 20:02
  2. OLIE / Morten KIA IMPORT
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 31-07-2010, 21:17
  3. Hvilken olie på min 4 speed gearkasse
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 27-07-2010, 01:06
  4. Olie påfyldnings rør TH400
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 02-06-2010, 08:14

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •