Resultater 1 til 2 af 2

Tråd: Tak for hjælpen tl Kurt, Michael mfl.

  1. #1

    Thumbs up Tak for hjælpen tl Kurt, Michael mfl.

    Ja jeg havde valgt at tage turen fra lolland til Vandel her i weekenden, for at køre lidt ræs, sammen med alle de andre tosser til DHB, men ak 10 km før vandel begyndte den at gå på 7 cylindre... SHIT, nå en nærmere undersøgelse viste en knækket vippearmsbolt på insugningen til cyl 1. Der var heldigvis ikke sket anden skade, så ud med vippearmen og stødstangen, og så liste det sidste stykke vej ned til vandel, og så håbe på at nogen af de andre V8 drenge havde noget liggende, men desværre efter at havde spurgt alle der havde us bil var der desværre ingen der havde noget. Nå jeg ringede og snakkede med Michael, der så vidste at kurt boede i nærheden. 2 minutter efter ringede Kurt, og jeg fik forklaret situationen for ham, og så ringede han videre rundt og vupti havde han fundet en, den henter jeg sagde han ( det var vist en køretur på 2 timer) og kl. 24 stod han ved lågen i vandel og sagde værsgo YES og neeej den var lige et tak større, hvor uheldig kan man være...
    Et STORT TAK TIL KURT, MICHAEL MFL. FOR DEN STORE HJÆLPSOMHED

    Heldigvis kom der hjælp fra min "genbo" i pitten Per Just fra LP racing, da det viste sig at han lige skulle hjem lørdag nat, og han havde nok noget liggende mente han, og ja søndag morgen kl. 7 var der nye bolte, så var det bare at få skruet sammen, varmet op og justeret ventiler.
    Jeg nåede lige at køre 5 ture inden tiden var gået, men pyt vi var kørende igen, og kunne køre hjem til lolland igen ( in style). Tak til alle. Venlig hilsen Johnny Kofoed 69 gold

  2. #2

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •