Resultater 1 til 7 af 7

Tråd: Fritz i sin C2 på SPA 6 hours! - Fra MotorRetro.

  1. #1

    Fritz i sin C2 på SPA 6 hours! - Fra MotorRetro.

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Prøv at læs Fritz'es egen beretning derfra nede i kommentar-feltet. Det er altså god læsning -og nøj man for lyst til race.

    Sjovt at læse, at hans Vette-motor ikke er tunet - andet end en skarpere knast. ;-)

    Den kører røven ud af bukserne.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Fed læsning.
    Kunne virkeligt godt tænke mig en tur dertil og opleve det .

  4. #4
    Jeg er klar på en tur til SPA six-hours næste år. Så kører jeg sgu dertil i Vetten. Du kan da køre med, Steffen - hvis du tør. Og i det hele taget kunne vi da lave en rigtig klub-tur dertil. Der skulle være en helt vildt god stemning

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #5
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg er klar på en tur til SPA six-hours næste år. Så kører jeg sgu dertil i Vetten. Du kan da køre med, Steffen - hvis du tør. Og i det hele taget kunne vi da lave en rigtig klub-tur dertil. Der skulle være en helt vildt god stemning

    Claes
    En ting jeg syntes vi skal snakke om i morgen (klub tur 2012)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #6

    Wink

    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Jeg er klar på en tur til SPA six-hours næste år. Så kører jeg sgu dertil i Vetten. Du kan da køre med, Steffen - hvis du tør. Og i det hele taget kunne vi da lave en rigtig klub-tur dertil. Der skulle være en helt vildt god stemning

    Claes
    Jo Jo Claes, du kører nok ikke værre end jeg selv gør, jeg er mere bekymret for hvor mange smøger du skal ha' på sådan en tur !

  7. #7

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •