Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Så bliver det ikke bedre.

  1. #1

    Så bliver det ikke bedre.

    I bilen kl.10,30 solen skinner nu skal det være, måske sidste chance i år
    Ud af de små veje mod silkeborg søerne, og inde på en mark er der parkeret sådan en fætter:
    IMG_0406.JPGIMG_0407.JPGIMG_0408.JPGIMG_0412.JPGIMG_0413.JPGIMG_0415.JPGIMG_0417.JPGIMG_0418.JPG
    En flink mand kom springende og råbte flot model, troede det var corvetten han mente- næ det var hans flyver
    En Rusisk bygget flyvemaskine 22 år gammel, verdens største 1 motors dobbelt dækker.
    Er den dyr i drift, spørger jeg ? Det er ikke slemt, svare han ca 2000 liter i timen !!!! Puha

    Nå i bilen igen og afsted det går, det er jo ved at være brødtid
    Finder denne lille plet med udsigt til Himmelbjerget :
    IMG_0421.JPGIMG_0424.JPGIMG_0426.JPGIMG_0427.JPG

    Så bliver det ikke bedre.


    Karsten og Tina
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  2. #2
    Skønne billeder og FED flyver! Super fedt indlæg, tak for det!

    Da jeg stod op idag efter nattevagten, så skulle jeg lige en smut på tanken og hente noget sodavand(havde ikke rigtigt behov for sodavand, men havde brug for en grund til at køre en tur i Vetten). På vej hjem tænkte jeg, det her er bare for skønt - jeg kører da en lille omvej. Jeg kom først til Birkerød - og havde stadig ikke fået nok - så kørte jeg til Hørsholm - og havde stadig ikke fået nok. Når man er i Hørshom kan man da ligeså godt køre en smut på Strandvejen! Yes - så cruisede jeg en feed tur på Strandvejen i det dejlige vejr. Jeg mødte utallige fede biler. F.eks Kiesa i hans Lamborghini, 3 flotte C3'ere, som jeg vinkede balstyrisk til, 2 helt nye vildt flotte Maseratier, 3-4 MG'ere, lidt blandede amerikanerbiler på hyggetur, sikkert fra ACC - den ene lignede Garth's Chevelle.

    Jeg kørte en tur ind på havnen i Rungsted, hvor jeg mødte en virkelig ved C2 Cabriolet ejet af én der hed Leon. Rigtig fed vogn - lettere modificeret med "stinger" motorhjelm og Torch Trust fælge - kanarie-gul med sort på scoopet. Sådan én vil jeg også ha´. Normalt er jeg til helt originale biler, men den her var sgu fee!

    Jeg havde desværre ikke kamera med, men hold op hvor er det bare en fornøjelse at være Corvette-ejer sådan en dag, som idag! Så jeg fik da alligevel lidt Corvette-lykke idag, selvom jeg kom for sent op til at køre til Holbæk med de andre fra CCCD!
    Det kan godt være folk påstår, at en bil ikke kan gøre en lykkelig - det er nok rigtigt - men jeg tror godt en Corvette kan gøre én ENDNU mere lykkelig!

    Nå - nu skal jeg snart afsted på job igen.!

    Ha' en fed sen-sommer-aften!


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    I bilen kl.10,30 solen skinner nu skal det være, måske sidste chance i år
    Ud af de små veje mod silkeborg søerne, og inde på en mark er der parkeret sådan en fætter:
    IMG_0406.JPGIMG_0407.JPGIMG_0408.JPGIMG_0412.JPGIMG_0413.JPGIMG_0415.JPGIMG_0417.JPGIMG_0418.JPG
    En flink mand kom springende og råbte flot model, troede det var corvetten han mente- næ det var hans flyver
    En Rusisk bygget flyvemaskine 22 år gammel, verdens største 1 motors dobbelt dækker.
    Er den dyr i drift, spørger jeg ? Det er ikke slemt, svare han ca 2000 liter i timen !!!! Puha

    Nå i bilen igen og afsted det går, det er jo ved at være brødtid
    Finder denne lille plet med udsigt til Himmelbjerget :
    IMG_0421.JPGIMG_0424.JPGIMG_0426.JPGIMG_0427.JPG

    Så bliver det ikke bedre.


    Karsten og Tina
    Tror at den 1 motors Bandit godt kunne trænge til at få monteret et modificeret FAST SYSTEM monteret

Lignende Tråde

  1. Den her ser ikke skæv ud...
    Af Claes i forum Corvetter til salg
    Svar: 1
    Sidste Indlæg: 25-09-2011, 15:14
  2. Sikkert ikke mere i år
    Af Elektrikeren i forum Teknisk Forum
    Svar: 15
    Sidste Indlæg: 20-09-2011, 17:26
  3. Bliver hjemme.
    Af david i forum Generelt Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 27-08-2011, 19:37

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •