Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Mr. Postman

  1. #1
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Mr. Postman

    altid godt med en frisk forsyning dele:



    Dewitts køler utroligt flot lavet, Be Cool go home spryet med sort er det næsten originallook men med alukøling med rabat koster den 2700 kr i usa

    nye originale rallywheels med original kapsler og ringe, fås stadig uden taiwan og kinamærker på bagsiden, made in USA


    bolte.png
    Sjældent at der sidder de rigtige bolte og holder koblingskåben, denne model er 69-82 men den ældre model fås også stadig, det er noget bedre end tilfældige skiver og bolte

  2. #2
    Ja nu kan vi byde sommeren velkommen. New Parts er altid velkommen

  3. #3
    Det er sgu lige før jeg fortryder at jeg fik skiftet element i min gamle køler istedet for at købe en Dewitts

    Det ser godt ud
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #4
    David, må man spørge, hvor du har købt dine pynteringe til fælgene. Mine er desværre Taiwan modellen, og cromen skaller af!!

    Vh.
    Jørgen

  5. #5
    David rules
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    David, må man spørge, hvor du har købt dine pynteringe til fælgene. Mine er desværre Taiwan modellen, og cromen skaller af!!

    Vh.
    Jørgen
    De er købt hos CorvetteCentral, hvis der er interesse for det kunne vi lave en reservedelstråd på klubhjørnet og evt. kombinere det med samsending/rabat, her er de forskellige version af rally trim ringene, den røde pris er incl. rabat, man kan godt forstå at fristelsen til at gå non-us er stor, det rigtige sæt koster $251 mod $75 for et taiwan sæt, problemet som jeg ser det er at OEM/standard sættet er bygget til at holde og blive brugt mendens taiwan-kits er lavet til at ligne, det er ikke så sjovt hvis en ring ryger af på motorvejen, anyway fragten er jo den samme så jeg stemmer for made in USA :


Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •