Resultater 1 til 21 af 21

Tråd: Hjælp Brian på Lørdag!!

  1. #1

    Hjælp Brian på Lørdag!!

    Hej venner

    Brian har IGEN rodet sig ud i et stort projekt.

    Han skal køre race mod en Tesla Roadster på Lørdag foran Bella-Centret. Han har brug for nogle CCCD-Corvetter til at bakke op om arrangementet! Jeg vil være på pletten med banner, Corvette og mig selv. Der er plads til 5-10 af vores biler. De lover fint vejr, så kom og kør et gratis race. Det bliver stort! Se programmet herunder.

    Vi SES!

    P.S Jeg kører efter racet/udstillingen til næste træf i Hillerød. Det bliver en FED dag. Vi kan eventuelt følges ad til Bilmesser.dk træffet.





    Brianigenigen.png
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Har meldt min ankomst

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  3. #3
    Kanon, Christian! Man må tage det med man kan nå her inden den kedelige vinterperiode begynder.. Så i andre KOM MED!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Hvad så, lad os høre hvad der skete ????
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Det var en fantastisk dag. Vi blev interview'et til TVA flere af os. Tesla'erne fik dog smæk gang på gang, så det kan være det er derfor der ikke blev vist noget derfra i TV. Måske det kommer i morgen - måske det er blevet censureret væk. Jeg hælder til at tro på det sidste..

    Der kommer billeder og lidt video senere tror jeg, når Helle får uploadet fra kameraret.

    Vi havde også en fed dag i Hillerød - og der kommer rigtig lækre billeder derfra senere.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    Vandt Brian hver gang?
    Hvor mange kørte de race?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #7
    Brian kørte desværre ikke da bilen havde besluttet at lække lidt servoolie. Grr

    Christian kom ihvertfald til at køre fra en Tesla.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Det var en rigtig hyggelig formiddag i går ved Bellacenteret. Og Teslaerne var rigtigt hurtige.. Prisen på en Tesla starter ved 800.000,- og rækkevidden er som en C3'er.... Men C3'eren kan du fylde op på den nærmeste tankstation... Derfor...: Prisen skal ned og rækkevidden øges, men det kommer nok hen ad vejen

    Det var ikke meningen at vi skulle køre fra dem! Erik Bertram (Mustang) og Jan Kisling (Hotorod) lavede et par fede dækopvarmere. Men jeg måtte ikke

    Så jeg lavede en del spin lige i starten, og var egentlig ret sikker på at Teslen kom først.... Sorry Brian

    Der var kamerafolk både fra DR og TV2, men jeg så kun et 3 sekunders klip på TV2 se http://www.tv2lorry.dk/arkiv/2011/9/10?video_id=57549

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  9. #9
    [QUOTE=Stingray69;7368]Det var en rigtig hyggelig formiddag i går ved Bellacenteret. Og Teslaerne var rigtigt hurtige.. Prisen på en Tesla starter ved 800.000,- og rækkevidden er som en C3'er.... Men C3'eren kan du fylde op på den nærmeste tankstation... Derfor...: Prisen skal ned og rækkevidden øges, men det kommer nok hen ad vejen

    Det var ikke meningen at vi skulle køre fra dem! Erik Bertram (Mustang) og Jan Kisling (Hotorod) lavede et par fede dækopvarmere. Men jeg måtte ikke

    Så jeg lavede en del spin lige i starten, og var egentlig ret sikker på at Teslen kom først.... Sorry Brian

    Der var kamerafolk både fra DR og TV2, men jeg så kun et 3 sekunders klip på TV2 se http://www.tv2lorry.dk/arkiv/2011/9/10?video_id=57549


    Nå,...... ja jeg havde forstået, men rødlygtede. Prøvede at lave så meget røg, men, men kom først, men tabte ???? Der er ingen tvivl om, de er hurtige, meeeeeen at de er kan kører 3,7 ?? Vi må nok se

    fremtiden i møde Elbiler.

    Gad vide om de laver en batteripakke til Corvette, så vi fortsat kan køre i Veteran- biler ? Det kan kun blive billigere i forsikring & vægtafgift. HI-HI, sjovt at tænke sig til, om vi skal til at have, størrer batterier og el-motorer, istedet for kubiktommer.

  10. #10

  11. #11
    Citer Skrevet af Elektrikeren Vis Indlæg

    Den bane så godt nok kort ud...
    Sidst rettet af Roald; 12-09-2011 kl 06:57.
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  12. #12
    100 meter
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #13
    Der skete mange sjove ting til træffet i Hillerød - og CCCD var absolut omsværmede, som altid. Her en forsmag - fundet på nettet et sted:

    Damer1.jpgdamer2.jpgdamer3.jpgdamer4.jpgdamer5.jpg
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Allan
    Guest
    http://bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=84078

    lidt bedre


    Claes der står bilgalleri i hjørnet af billederne

  15. #15
    Det er åbenbart én, der har taget billeder af vores lille CCCD-fotoshoot-sceance. Tror billederne bliver gode nok. Vi får se. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #16
    Hehe, fed ny avatar, Christian!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17

    Lidt flere billeder fra Hillerød..

    Hov, der kom lidt flere billeder:


    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Sidst rettet af Claes; 13-09-2011 kl 06:08.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  18. #18
    Flotte flotte billeder af Vetter og piger, men fik vi baghjul af de der ellerter?
    Kan desverre ikke åbne videoerne på en IPad.
    Christian M.

  19. #19
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Nice pics


    De flotte biler står flot til de runde former kunne desværre ikke selv deltage, trængte til at komme en tur ned i varmen

    Er der ikke en pladesmed i klubben der kan fikse den bulede nummerplade på den fine hvide vette der

  20. #20
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg

    De flotte biler står flot til de runde former kunne desværre ikke selv deltage, trængte til at komme en tur ned i varmen

    Er der ikke en pladesmed i klubben der kan fikse den bulede nummerplade på den fine hvide vette der
    Såså... Der har faktisk været de bedste pladesmede på opgaven.....

    100_2825.JPG
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  21. #21

Lignende Tråde

  1. Oliespild - hjælp
    Af Elektrikeren i forum Teknisk Forum
    Svar: 36
    Sidste Indlæg: 29-04-2011, 16:46
  2. Samarbejde mellem CCCD og CCD - hjælp hvis du kan...
    Af Jesper Krarup i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 24-05-2010, 20:43

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •