Hvad bruger i når i bestiller dele fra USA?
Jeg har i mange år brugt Zip Corvette gennem ShopUSA, men det er efterhånden gået så meget i stykker at jeg ikke gider længere.
/Karsten
Hvad bruger i når i bestiller dele fra USA?
Jeg har i mange år brugt Zip Corvette gennem ShopUSA, men det er efterhånden gået så meget i stykker at jeg ikke gider længere.
/Karsten
Karsten
1969 convertible, Red/Red, BB
CCCD #12
Bruger selv UPS og Summit Racing eller Corvette Central og/eller tager det med hjem når jeg er derovre.
Fragt er blevet dyrt internt i USA, har lige sendt en pakke 20 kg flatrate med UPS, det kostede $70.
Tilgengæld koster en ekstra kuffert cirka det samme fra us til dk, den gamle idé om en klubkuffert lever endnu
Ret cool,så lige at Corvette Central viser lagerstatus
Sidst rettet af david; 26-10-2023 kl 19:00.
Uheldigvis er Corvette Central i familie med Zip, men det er vel trods alt andre mennesker der er ansat.
Min seneste oplevelse med Zip og ShopUSA:
Jeg bestilte for ~$1300,- bla. nye seat backs og ny center gauge bezel.
Gauge bezel manglede og seat backs var til en 68 early, selvom der stod 68late-69 på pakken.
Seat backs sendte de nye af, som jeg så kom til at betale moms og Post nord afgift af igen.
Den manglende center gauge bezel vil ingen af dem tage ansvar for. Zip vil ikke fordi de har specificeret på fragten til ShopUSA at pakken vejede 14 pund, og det ville den ikke gøre hvis den del ikke var med. Det indrømmer ShopUSA er sandt da de har registreret samme ved modtagelse.
Når jeg vejer pakken herhjemme kan jeg se at der er forsvundet ~1,5 kg, hvilket passer meget godt med den manglende vare plus dens indpakning.
Alligevel hænger ShopUSA sig i at det skulle jeg have gjort dem opmærksom på at den manglede ud fra de billeder se sender, som man ikke kan se noget som helst på. Dog vil de gerne tage sig betalt for moms og forsendelse af den manglende del... Så ShopUSA bruger jeg ikke længere, efter at have været trofast kunde hos dem siden de startede.
/Karsten
Karsten
1969 convertible, Red/Red, BB
CCCD #12