Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 38 af 38

Tråd: Støv

  1. #31
    Kan ikke huske det, Shark. Men - det er nok ikke rigtigt skub, som afgør det for mig. Mere, at den på daværende tidpunkt var ikonisk og vanvittig. Vil jeg have skub, så kan jeg jo bare køre en tur med alle mine kollegaer, i deres Tesla'er og andre ellerter. De kører fra det hele alligevel.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #32
    Jeg vil da lige melde mg under fanen for gensynsglæde :0)

    Ikke jeg er gammel, som nogle af jer andre... jeg kom først til i 2012 og Corvetten har IKKE været gemt væk eller dækket af støv!!
    MEN, var på Viking Run for første gang i efterhånden mange år... hvor var det fedt at se jer igen.... Håber at vi kan være endnu flere til stede på næste Viking Run, og genoplive de gode gmale dage, både gamle som nye medlemer.

    Dejligt at vi igen kan ses og mødes, trods Covid stadig spøger i kullisen.

    Det var kærestens første Amerkinartræf, og hun glæder sig allerede vildt til næste gang... og det skal være med overnatning, siger hun!!
    Tænker vi lige skal have hende meldt ind i klubben ;0)

    Corvetten og jeg har 10 års jubilæum i år, og jeg nyder stadig hver tur - men hun var også blevet restureret af kyndige hænder, inde jeg overtog hende

    /Kent

  3. #33
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Kan ikke huske det, Shark. Men - det er nok ikke rigtigt skub, som afgør det for mig. Mere, at den på daværende tidpunkt var ikonisk og vanvittig. Vil jeg have skub, så kan jeg jo bare køre en tur med alle mine kollegaer, i deres Tesla'er og andre ellerter. De kører fra det hele alligevel.
    Lige præcis - det var jo meget specielle biler i sin tid. Jeg er mest interesseret i teknikken. Herudover jeg nået dertil, hvor mine veteranbiler skal være originale.

    Jeg får dem alligevel ikke til at følge med min dagligdags ellert. 0-100 på under 3 sek vil kræve en del arbejde 👻

    Så på sin vis er jeg glad for at jeg aldrig har nået at modificere dem
    1968 Corvette Cab
    CCCD #00006
    NCRS #50103

  4. #34
    Hej . Maget fedt at læse denne tråd .
    Nu er jeg der hvor jeg også er ved at overveje om corvetten måske skal vider ( sælges eller byttes til noget andet ) da jeg kan mærke at interessen er ved at forsvinde … Føles lidt som om at denne gamle drenge drøm om en Corvette er udlevet i gemmen de sidste 22 år som jeg har haft den .
    jeg kan mærke at det peger mer og mer hen i mod noget 30 hot rod. Men nu må vi se hvad tiden bringer.
    vh Tommy

  5. #35
    Jeg har en 32 3 vindue Hot rod projekt.

  6. #36
    Citer Skrevet af Tommy.E Vis Indlæg
    Hej . Maget fedt at læse denne tråd .
    Nu er jeg der hvor jeg også er ved at overveje om corvetten måske skal vider ( sælges eller byttes til noget andet ) da jeg kan mærke at interessen er ved at forsvinde … Føles lidt som om at denne gamle drenge drøm om en Corvette er udlevet i gemmen de sidste 22 år som jeg har haft den .
    jeg kan mærke at det peger mer og mer hen i mod noget 30 hot rod. Men nu må vi se hvad tiden bringer.
    vh Tommy
    Man må gerne have mere end en :- )
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  7. #37
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Man må gerne have mere end en :- )
    Ja, lad være Tommy. I det mindste behold den. Den bil er DIN! Stil den i et hjørne . og hent den igen, når du har prøvet alt det andet.

    En Corvette er en Corvette er en Corvette...

    /Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #38

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •