Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Et godt tilbud på FACEBOOK

Medlem Dan's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Kastrup
    Blog Entries
    1

Et godt tilbud på FACEBOOK

Hej

Hej Formand Jess.

Jeg er her for et par timer siden blevet ringet op af en gut, som kunne fortælle mig, at du på FACEBOOK i dag, havde lavet et opslag om " Et godt tilbud ", formodentligt til betalende medlemmer af CCCD.

Da det jo ikke er alle der er lige aktive på Facebook, havde jeg da klart forventet, at et sådan godt tilbud, også ville blive tilbudt betalende medlemmer, som kun var aktive på CCCD's officielle hjemmeside.

Nu er der, som sagt, gået et par timer, men jeg kan stadig ikke se, her på CCCD's officielle hjemmeside, at der er et godt tilbud fra idag..

Er det bevist eller en lille smutter.

Mine spørgsmål er såmænd bare

• Hvad går tilbuddet ud på ??

• Var det ikke en ide, at det blev slået op her på den officielle Hjemmeside, først måske.

Med Vettehilsen

Dan

Medlem nr.: 59
    Sidst rettet af Dan; 21-06-2022 kl 14:16.

Medlem Dan's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Kastrup
    Blog Entries
    1

Opklaring " Et godt tilbud på FACEBOOK "

Hej

Så er det opklaret.

Opslaget på FACEBOOK drejer sig åbenbart om fejlagtige mailadresser, som kasseren har modtaget notifikationer om, ved udsendelsen af indbydelsen til Jubilæumsarrangementet.

Opslaget har jeg modtaget her til aften pr. SMS, da jeg ikke er så aktiv på Facebook og da jeg ved, at der er andre der overhovedet ikke er på FB, så tillader jeg mig, at indsætte et skærmdump af opslaget her til orientering.

Glæder mig meget over den store tilslutning til arrangementet og over, at også så mange af de gamle medlemmer lader røre på sig.

Rigtigt godt initiativ udført af bestyrelsen CCCD Styre

Med Vettehilsen

Dan

Medlemsnummer 59

NB.: Husk at opdater jeres Medlemsdata, når der om snart bliver mulighed for det.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

Citer Skrevet af Dan Vis Indlæg
    Hej

Hej Formand Jess.

Jeg er her for et par timer siden blevet ringet op af en gut, som kunne fortælle mig, at du på FACEBOOK i dag, havde lavet et opslag om " Et godt tilbud ", formodentligt til betalende medlemmer af CCCD.

Da det jo ikke er alle der er lige aktive på Facebook, havde jeg da klart forventet, at et sådan godt tilbud, også ville blive tilbudt betalende medlemmer, som kun var aktive på CCCD's officielle hjemmeside.

Nu er der, som sagt, gået et par timer, men jeg kan stadig ikke se, her på CCCD's officielle hjemmeside, at der er et godt tilbud fra idag..

Er det bevist eller en lille smutter.

Mine spørgsmål er såmænd bare

• Hvad går tilbuddet ud på ??

• Var det ikke en ide, at det blev slået op her på den officielle Hjemmeside, først måske.

Med Vettehilsen

Dan

Medlem nr.: 59
    Hej Dan.

Det er godt du kontakter mig for at får svar på nogle spørgsmål fra en " gut " som du gør dig til talspersoner for, jeg formoder at du omtaler et betalende medlem af CCCD, vi havde dog gerne set at personen selv havde kontaktet en fra bestyrelsen for at få svar på sine spørgsmål.
    Men det giver da stof til eftertanke om hvad der rører sig i klubben.

Det gode tilbud består i at vores kasser sidder og skriver ud til medlemmerne med
    den indbydelse som også ligger på klubbens Officielle hjemmeside til Jubilæumsfesten, som nogle ikke har læst. Og det er dejligt at se så mange har
    tilmeldt sig.

Det næste svar er at, desværre er det ikke alle medlemmer der læser på vores officielle hjemmeside. For jeg kan oplyse dig om at vi fra bestyrelsen side helt tilbage i Januar, helt nøjagtig var det et opslag d. 25. 01. 22 gjorde opmærksom og efterlyste
    at medlemmerne opdaterede deres personlige oplysninger, så havde opslaget på Face Book måske ikke været nødvendig og vores kasser havde undgået at få 8 - 10
    mail's retur uden at de var nået ud til medlemmerne. Bare en tanke.

Og jeg kan kun opfordre de betalende medlemmer som ikke har fået en mail til lige og følge op og tjekke deres mail og tlf nr, og da du jo også snakker med andre medlemmer kunne du jo måske også være behjælpelig med at opfordre til at de tjekker deres oplysninger. Så vi fik løst det problem.

Jeg kan forstå du allerede har fået svar fra et andet bestyrelses medlem, ( næstformanden )men da du stiler spørgsmålet direkte til mig og ikke bestyrelsen, mener jeg også at du har krav på et svar fra mig. Og det har du her så fået. Men nu er det jo ikke mig personlig som står bag oplægget men hele bestyrelsen......
    Og som du jo ved er alt arbejdet i en bestyrelse jo i fritiden og klubben er hvad vi, du, jeg og medlemmerne gør den til.

Men jeg forstår ikke helt hvad og hvor du vil hen med alt dette ??? .

Vh. Jess Sommer

Medlem Dan's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Kastrup
    Blog Entries
    1

Svar skal du da have her på Hjemmesiden

Hej

Tak for dit svar Jess, her på klubbens Hjemmeside, på mit indlæg ” Et godt tilbud på FACEBOOK

For at gøre mit svar så kort som muligt, vil jeg nøjes med at knytte følgende bemærkninger til dit indlæg:

• Gutten jeg nævnte i tråden er.: Medstifter af CCCD Brian Christiansen, medlemsnummer 13 og betalende medlem.

• Det er ikke Brian, der stiller spørgsmål til det der er skrevet på FB, men mig, der stiller spørgsmålet her på hjemmesiden.

• I opslaget du henviser til af 25.01.22 ” Nyhedsbrev Januar 20222 ” skrives der ” Og HUSK at klubben er hvad I som medlemmer gør den til ” og du gentager, i dit svar fra i dag, stort set det samme ved blandt andet at skrive ”– klubben er hvad vi, du, jeg og medlemmerne gør den til.” Deri er jeg fuldstændig enig. Jeg forsøger, at medvirke som aktivt medlem.

• At der kommer mails retur grundet fejlagtige medlemsdata er enormt tidskrævende og resulterer i et enormt arbejde for kassereren (bestyrelsen), kan måske med et konstruktivt fremsendt forslag imødegås.

• Ja, Næstformanden Bjarne, kontaktede mig telefonisk omkring mit indlæg.

Ingen SMS eller PM Jess, men med en konstruktiv samtale.

Du forstår ikke, skriver du, men målet kunne måske være, at ruske lidt op i Klubben, ( som DU skriver : vi, du, jeg og medlemmerne gør den til, det den er.)

Stor ros skal lyde til de arrangerende af 10 års Jubilæums arrangementet. Kanonfedt, at der sker noget, at der er nogle der er aktive og at Medlemmerne bakker så talrigt op og deltager.

Med De Bedste Vettehilsen

Dan

Medlem nr.:59

NB.: Næste indlæg / tråd kommer tidligst i uge 27
    Sidst rettet af Dan; 22-06-2022 kl 08:26.

Lignende Tråde

1. Kan vel godt gå an
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 23-02-2016, 09:05
  2. Godt nytår!!
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 5
    Sidste Indlæg: 01-01-2013, 00:59
  3. Godt tilbud ?
    Af Elektrikeren i forum Generelt Forum
    Svar: 4