Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Kommentar fra medlem nr. 59 Dan, til : Så er der lidt fra bestyrelsen

  1. #1

    Kommentar fra medlem nr. 59 Dan, til : Så er der lidt fra bestyrelsen

    Hej

    En stor tak til bestyrelsen for, at havde taget mit forslag om en Medlemsoversigt op på bestyrelsesmødet 27. maj 2022.

    Jeg syntes det er en rigtig god ide, at lade de enkelte medlemmer tilkendegive, hvilket oplysninger medlemmet ønsker medtaget i en sådan Medlemsoversigt.

    At udlade Gade/vejnavn og nr. er en helt fin løsning.

    Det væsentligste i forslaget var og er, at der skabes adgang for medlemmerne til, at se hvem der er betalende medlem eller æresmedlem i klubben med følgende oplysninger:


    • Medlemsnummer
    • Navn (eventuelt i form af alias eller kaldenavn)
    • By


    Som jeg har gjort rede for i det fremsendte forslaget, vil ingen af disse oplysninger, komme i konflikt med loven om

    Person følsomme oplysninger.

    Med VetteHilsen

    Dan
    Medlem nr.: 59
    Sidst rettet af le Gardien; 12-06-2022 kl 12:20.

  2. #2
    Citer Skrevet af Dan Vis Indlæg
    Hej

    En stor tak til bestyrelsen for, at havde taget mit forslag om en Medlemsoversigt op på bestyrelsesmødet 27. maj 2022.

    Jeg syntes det er en rigtig god ide, at lade de enkelte medlemmer tilkendegive, hvilket oplysninger medlemmet ønsker medtaget i en sådan Medlemsoversigt.

    At udlade Gade/vejnavn og nr. er en helt fin løsning.

    Det væsentligste i forslaget var og er, at der skabes adgang for medlemmerne til, at se hvem der er betalende medlem eller æresmedlem i klubben med følgende oplysninger:


    • Medlemsnummer
    • Navn (eventuelt i form af alias eller kaldenavn)
    • By


    Som jeg har gjort rede for i det fremsendte forslaget, vil ingen af disse oplysninger, komme i konflikt med loven om

    Person følsomme oplysninger.

    Med VetteHilsen

    Dan
    Medlem nr.: 59
    Hej Dan

    vi er glade for at du syntes om vores forslag. Jeg kan oplyse at FDA kortet er på vej, muligvis er de landet hos Bjarne og så på vej ud til medlemmerne. Så vil jeg håbe på stor tilbagemelding så vi kan få lavet vores opslag på vores hjemmeside.

  3. #3

Lignende Tråde

  1. Hejsa, har ryddet lidt op og er faldet over lidt d...
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-02-2018, 16:31

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •