Resultater 1 til 23 af 23

Tråd: Uventet gæster

  1. #1

    Uventet gæster

    Uventet gæster plejer altid at være negativt, men ikke i dag,, Brian ringede til mig og spurgte om ville give kaffe, ja selvfølgelig vil jeg det, kom du bare, og jeg var jo ikke hjemme, og han var jo på øen, fuld af fis og ballade, troede jeg, nææææ nej denne gang var den god nok Brian og helle kom til kaffe,. der tog du sku røven på mig,
    P7250054.JPG P7250048.JPG

  2. #2
    Ham Brian er altså bare ikke til at stole på


  3. #3
    Vildt nok!

    Flot kørt - hvor mange KM blev det til? Kørte i "kun" over for at drikke en kop kaffe?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Hjælp min bil er blevet våd....

    Jeg prøvede om der var plads til bilen i hytten men der var kun plads til helle og hun er trods alt lidt varmer end bilen


    IMG_1902.JPG

    335 km 65 liter
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  5. #5
    335 km 65 liter = 5,1 literen det er da ok med det setup og med lidt finjustering hist og her rammer du nok 6 km literen
    Hvad spiser du???? du ser ud til at hygge dig

    KIM

  6. #6
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    335 km 65 liter = 5,1 literen det er da ok med det setup og med lidt finjustering hist og her rammer du nok 6 km literen
    Hvad spiser du???? du ser ud til at hygge dig

    KIM
    Svarer næsten til at køre 69 LT1 med manuel og 3:70 i bagtøjet (fra skannede artikler):

    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  7. #7
    Allan
    Guest
    den ældre herre på terrassen ser ud til at hygge sig med en varm porter på bordet ,og lidt bløde kiks på en tallerken

  8. #8
    Citer Skrevet af Allan Vis Indlæg
    den ældre herre på terrassen ser ud til at hygge sig med en varm porter på bordet ,og lidt bløde kiks på en tallerken
    Herren ser da meget rar ud
    Men jeg er ikke så sikker på vagt"hunden" med de store øjne................
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  9. #9
    Hej alle sammen.

    Vi kommer rundt omkring, her i går blev vi enige om at køre ned til havnen og købe lidt frisk fisk da min tlf ringede og det var så Leif. Han: Hvad laver du? Jeg sagde at jeg havde været modig og taget Corvetten til Jylland og var på vej ned til havnen for at købe fisk. Morsomt, sagde han, for der hvor I køber fisk, er jo dèr hvor jeg og Marianne ligger på camping, så kommer I ikke lige over, så kan vi jo tage sammen til havnen og spise frokost sammen.
    Det er sgu da utroligt, at lige meget hvor meget man prøver at flygte fra de Sjællænder, så kommer de sgu efter èn..............at Leif og Marianne så kom først, snakker vi ikke højt om...
    IMAG0240.jpg
    -vi kørte ned og fik en lækker salat på havnen og købte 1,2 kg pil-selv-rejer, som vi smæskede os i da vi kom tilbage til hytten.

    Her i dag ville vi så være lidt mere modige, så vi besluttede os til at køre til Skagen. Jeg syntes dog at bilen skulle vaskes først, så jeg fandt en som lå i Hjørring, som håndvaskede biler og som Sjællænder tænkte jeg, det er jo nord på vi skal, så Hjørring ligger jo nok på vejen.
    Så jeg ringede og spurgte ham om han havde tid hvis jeg lige kom forbi på vejen til Skagen.
    IMG_1932.JPG
    Han var godt nok lidt tøvende og troede nok ikke jeg kom, for han blev ved med at sige at Hjørring da ikke lige var på vejen til Skagen, fra hvor jeg var (Asaa)


    IMG_1923.JPG
    IMG_1924.JPG

    http://www.msbilpleje.dk/priser.aspx

    Nå, men vi fandt det da og bilen blev pudset af 3 rare mennesker. De Jyder er vel nok nogle gode pudsere.

    IMG_1928.JPG
    Katten kikkede på og var ikke særlig imponeret.

    Brian og Helle
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  10. #10
    Hej Brian
    I hjørring bor Reime, ham med rullefeltet http://www.reimedynatestning.dk/ Holtegårdsvej 16 - Mygdal - 9800 Hjørring tlf +4551353224

  11. #11
    hmmm hjemme igen 928 miles 283 liter ......


    Brian
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  12. #12
    928 miles = 1484 K/M 283 liter = 5,24 K/M pr Liter det er sku godt gået af en halv pumpet

  13. #13
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Cool

    Citer Skrevet af merc Vis Indlæg
    hmmm hjemme igen 928 miles 283 liter ......


    Brian
    Det er flot af en pumpet motor, talte med Alvin på havnen igår, hans 327 64'er med 3:08 og femtrins gik 10 km/l da han kørte til Goodwood i England

  14. #14
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    Det er flot af en pumpet motor, talte med Alvin på havnen igår, hans 327 64'er med 3:08 og femtrins gik 10 km/l da han kørte til Goodwood i England
    Ok den stikker jeg med min 327 63er, vi var til Odin-Træf, og ved blandet kørsel 10.5 km. hvis jeg runder lidt op

  15. #15
    Argh, er det pensionist klubben det her?
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  16. #16
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Argh, er det pensionist klubben det her?
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  17. #17
    Allan
    Guest
    Citer Skrevet af Shark Vis Indlæg
    Argh, er det pensionist klubben det her?


  18. #18
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Cool Chevrolet does care :-)

    fik mig til at tænke på denne gamle reklame fra de gyldne 60'ere:


  19. #19
    Citer Skrevet af david Vis Indlæg
    fik mig til at tænke på denne gamle reklame fra de gyldne 60'ere:

    Hold op hvor er de reklamer fede, der var noget over det årti.

  20. #20
    Hvem sagde pensionistklub?

  21. #21

  22. #22
    Ja, ja Mia sådan har jeg det også,
    -men drenge, nu er det jo heller ikke alle, der kan lide biler og nogen er fuldstændig ligeglade med fede biler, prøv at se her





  23. #23

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •