Resultater 1 til 4 af 4

Tråd: Kvik fix eller…?

  1. #1

    Kvik fix eller…?

    Min regulator til kold/varme er vist “hoppet” af, så lige nu så er der kun en meget fin varme i kabinen! 🥵
    Vil høre om hvordan og meget gerne nemmest jeg kan fikse dette? Hvis nogen evt. kan hjælpe sammen med mig at fikse det, så giver jeg gerne lidt mønter og væske som tak!!

    Vedhæftede miniaturebilleder Vedhæftede miniaturebilleder 75DBD6A3-8F2C-4D2E-971E-B543FD8F3B4C.jpeg  

  2. #2
    Hej

    På de ældre C3'ere går kablet fra midterkonsollen til den side af varmeapparatet der sidder inde i kabinen.
    Hvis du afmonterer den plade der sidder under instrument brættet på passager siden bør du kunne se kablet.

    Jeg har ikke arbejdet på de senere modeller C3, men mon ikke det er lavet på samme som 68-72?

    /Karsten
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

  3. #3
    Hej

    Et hurtigt fix som ikke holder i længden men duer indtil vinter hvor der er mere tid.
    Sæt en ventil i slangen til varme apparatet så du lukker af for varmen/cirkulationen alternativt sæt dem ud af drift ved at lave en "lus"
    Ved ikke om man kan på din årgang men mon ikke den er lidt ligesom de "gamle", har ligesom Karsten også kun rodet med de lidt ældre.

  4. #4

Lignende Tråde

  1. Kvik gammel Chevy (Y)https://youtu.be/ItfdQ-HDAv...
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 15-04-2015, 20:24
  2. C4 rat købes og/eller lånes
    Af Hr. Nielsen i forum Reservedele til salg
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-03-2013, 14:10
  3. Std. fælge eller PO2 ?
    Af John i forum Generelt Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 24-05-2012, 21:18
  4. Billig eller ?
    Af david i forum Corvetter til salg
    Svar: 4
    Sidste Indlæg: 29-03-2011, 18:55

Tags for denne tråd

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •