Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 38 af 38

Tråd: Køb a Vette

Citer Skrevet af smeden Vis Indlæg
    454 fra 1972 findes til priser man kan betale
    http://www.usedcorvettesforsale.com/...tte-40973.html
    Det er et kongekøb, den er usædvanlig flot restaureret og han har alle detaljerne med, bøsninger, lejer, bolte og så videre.
    og Body-on skal vist bare ses som et kvalitet stempel for en flot opligning.
    fuk en fed t-top

Citer Skrevet af Martedal Flymo Vis Indlæg
    ... Body-on skal vist bare ses som et kvalitet stempel for en flot opligning.
    Ja, det er også en indikation af at bilen ikke har været halvt rådnet væk inden han gik igang.
    Karsten
    1969 convertible, Red/Red, BB
    CCCD #12

Salgs annoncer er taknemlige .

Jeg skrev til manden og stillede spørgsmål ......

Nice Corvette you have, I was wondering if the pictures is of a resent update, or from the
    restoration, if not, could you please send some update pictures to me ? And some history
    on the car ? How many owners and so on, has it been damage, which year have you made
    the restoration? Any rust in the birdcage ?

her er svaret .......
    The restoration was performed between Sept 2010 through May 2011. The pictures were taken during the restoration most of them in March of this year. I have not driven the car other than a few trips to check things out as I have completed major sections. What you see in the pictures is how the car looks today. It has been garaged and never driven in the rain since the restoration was completed. I am the third owner that I know of but there is no paperwork to track back any further. No tank sticker or protecto-plate. The VIN and door plate show it to be an origianl "W" 454 big block car although the engine in the car is period correct but not original to this VIN. It was originally a Monico Orange color with black leather interior. The car was painted prior to my purchasing it. It is a custom light blue color. It has some nicks/scratches etc. and on a scale of 1-10 I would say it is a 7. I have all the receipts and pictures for the restoration. It only had surface rust which was removed during the body on restoration. A rust preventor was used after removal of the rust and prior to painting on all frame and underbody parts. If you know where to look and inspect it very closely you will find evidence of the car being hit at some point but does not affect the alignment or driveability. It is a very nice driver and would do well at local car shows etc.

I have attached some additional pictures for your review.

Klik Billede for en større version

Navn:	DSC06304.JPG
Vist:	35
Str:	1.95 MB
ID:	2069

Navn:	DSC06302.JPG
Vist:	30
Str:	2.01 MB
ID:	2071Klik Billede for en større version

Navn:	1972%20Corvette%20Restoration%20-%20(7).JPG
Vist:	40
Str:	616.7 KB
ID:	2070

Noget der undre mig er at man sender billeder hvor bilen har forskællige dæk på forskællige
    nr plader og forskællig farve.
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

En ting jeg har lært, køb aldrig ud fra billeder...... man kan kun blive skuffet, jeg har en kammerat som købte en T-Top på E-bay, der var rigtige mange billeder, og alt så utroligt flot ud, meeeen han blev noget skuffet da bilen kom hjem, og ligeledes da jeg købte min egen, utrolig flot på billeder, men nej........

Kim

Nice Corvette you have, I was wondering if the pictures is of a resent update, or from the
    restoration, if not, could you please send some update pictures to me ? And some history
    on the car ? How many owners and so on, has it been damage, which year have you made

her er svaret .......
    The restoration was performed between Sept 2010 through May 2011. The pictures were taken during the restoration most of them in March of this year. I have not driven the car other than a few trips to check things out as I have completed major sections. What you see in the pictures is how the car looks today. It has been garaged and never driven in the rain since the restoration was completed. I am the third owner that I know of but there is no paperwork to track back any further. No tank sticker or protecto-plate. The VIN and door plate show it to be an origianl "W" 454 big block car although the engine in the car is period correct but not original to this VIN. It was originally a Monico Orange color with black leather interior. The car was painted prior to my purchasing it. It is a custom light blue color. It has some nicks/scratches etc. and on a scale of 1-10 I would say it is a 7. I have all the receipts and pictures for the restoration. It only had surface rust which was removed during the body on restoration. A rust preventor was used after removal of the rust and prior to painting on all frame and underbody parts. If you know where to look and inspect it very closely you will find evidence of the car being hit at some point but does not affect the alignment or driveability. It is a very nice driver and would do well at local car shows etc.

Noget der undre mig er at man sender billeder hvor bilen har forskællige dæk på forskællige

ALERT ALERT.

Jesper du skal bede om billeder der er taget med ny frisk dato på.
    For mig lugter det langt væk af scam.

Klø på. Der er mange af dem

Niels

Hmm tror den er god nok, fandt dette om sælger: http://www.linkedin.com/pub/david-depoincy/28/843/276 men better safe than sorry så undersøg den in person eller via stedfortræder.
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Blog Entries

Sting Ray Detective Agency & Associates

her er svaret .......

Jeg tror den er købt hjem og restoreret og billederne er en slags før og efter, højre dør aligner dårligt på det ene billede men perfekt på det andet, det tyder på at det er blevet rettet rigtigt op inden maling. Det er ret nemt at checke identitet via nettet her er hvad jeg fandt på 5 min.:

David J Depoincy

(972) 355-8878
    2117 Dana Ct
    Flower Mound, TX 75028-8356

dvs. man kunne f.eks. ringe på det alm nummer og få bekræftet at bilen findes, det nummer som er opgivet i annoncen er et mobilnummer. Hvis man checker google maps i street view kan man se at billederne er taget på denne adresse, så bil og adresse passer og sælger bor på adressen.

Der er to garager på adresse på ca 90 kvm ialt : http://www.city-data.com/denton-coun...a-Court-1.html

Det ser ud til at der også er denne corvette på adressen:

Navn:	texas.jpg
Vist:	49
Str:	19.8 KB
ID:	2072
    og endelig ser det ud til at han er medlem af http://www.lonestarcorvetteclub.com/ 69 bigblock cabben har ihvertfald været med til et show i klubben : http://www.lonestarcorvette.com/Clas...%20Results.pdf

men derfor bør man træde varsomt, hvis man er snu nok kan man købe et sim-kort lokalt og bruge gamle data/billeder, idag er usa ikke langt væk så de 5000kr det koster i flybillet er godt givet ud, men start med at ringe på hjemmenummeret så er det hurtigt opklaret

Lignende Tråde

1. ...vette shoppen...
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 37
    Sidste Indlæg: 04-05-2012, 22:13
  2. [PICS] Canterbury Vette Fest
    Af Administrator i forum Nyheder fra nettet
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 20-06-2011, 23:41
  3. This is one mean sounding C6 Z06 Vette!
    Sidste Indlæg: 08-02-2011, 22:46
  4. [PICS] The Dragon Vette Continues its Evolution
    Sidste Indlæg: 07-02-2011, 18:30
  5. Corvette Fever og Vette Magazine lægges sammen
    Sidste Indlæg: 18-05-2010, 18:09

Regler for indlæg