Resultater 1 til 15 af 15

Tråd: Denne Weekend

  1. #1

  2. #2
    Måske den stejlende Corvette(min) kommer forbi?

    Kommer andre? Kunne være hyggeligt med en aftenfadøl til lidt god musik.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    Allan
    Guest
    Jep den er jeg med på .....

  4. #4
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Jeg kører en tur derud i dag, der er jo næsten i baghaven.
    Hvornår vil i kigge derud ?

  5. #5
    Allan og jeg satser på at være der ca. 18.30

    ring eventuelt 29416919m når du er der -så finder vi hinanden!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6
    ngendk
    Guest
    Afhængig af om moren giver mig lov, kan det være jeg stikker en tur afsted i morgen, trænger til at komme ud og røre mig lidt i øsen.

  7. #7
    Tak for en skøn aften. Tak til Jan og kone for kaffe - kanon hyggeligt!

    Her kan i se lidt af aftenen's eskapader:



    (Til dem, der ikke kender os så godt og sarte sjæle: Vi var IKKE fulde - det er rent pjat og fis til ære for kamera'et)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Cool



    Mange tak for en hyggelig sammenkomst og en cruising i det Vestsjællandske landskab.

    Fin video Claes

    Hej Andreas
    Jeg kommer derud igen i eftermiddag hvis vejret ellers tillader det der er cruising kl 14,00
    jeg er på tlf : 29285177 jeg håber vi ses derude

  9. #9
    Allan
    Guest
    Hyggelig kaffe-afslutning hjemme i Jan & konens dejlige have
    Egentlig heldigt vi fik egentlig fik udleveret vores milkshake på Roskilde M. Efter at skrap-sissen bag skranken havde ytret sin utilfredshed over at vi overhoved ikke var intr. i hende .

    mv8
    Allan

  10. #10
    Hahaha, ja!

    Hun var godt nok skuffet over vi ikke gad lege med hende.

    Der kommer lidt mere på filmen senere -kunne knabt se ud af øjnene til sidst.

    Bemærk pige-hvinene i starten af videoen - der hvor du ligger og raller rundt på jorden, Allan. Det var simpelthen fordi de spottede CCCD-mobilen. Utroligt...
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  11. #11
    ngendk
    Guest
    Rigtig kedeligt vejr lige nu - håber det klare lidt op senere. Mine vinduesviskere virker nemlig ikke lige pt

  12. #12
    Fed video, Det ser hyggeligt ud med Bajer og Brænder. lidt tøsevin i baggrunden

    Claes du siger til hvis jeg skal lære dig at lave en brænder der gir mere røg
    smeden
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  13. #13
    Hahaha. Ja, du må næsten have et nyt kælenavn i stedet for smeden. "Brænderkongen" eller noget i den stil.

    Jeg ved ikke rigtigt hvorfor den ikke røg mere, men jeg tror faktisk det var gulvmåtten, der havde sneget sig under speederen igen....
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  14. #14
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hahaha. Ja, du må næsten have et nyt kælenavn i stedet for smeden. "Brænderkongen" eller noget i den stil.

    Jeg ved ikke rigtigt hvorfor den ikke røg mere, men jeg tror faktisk det var gulvmåtten, der havde sneget sig under speederen igen....
    Hvad med Sir & Madam. "Burning Love" eller "Brænderen fra vestegnen" alternativt "Lightning Blue"

    Niels

  15. #15
    Tak for en skøn aften. Tak til Jan og kone for kaffe - kanon hyggeligt!

    Her kan i se lidt af aftenen's eskapader:



    (Til dem, der ikke kender os så godt og sarte sjæle: Vi var IKKE fulde - det er rent pjat og fis til ære for kamera'et)
    Ja vi er alle streder.. fed video og fede skuespillere det ender sgu med at vi bliver inviteret til Hollywood
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •