Resultater 1 til 6 af 6

Tråd: Karburator der driller

  1. #1
    frank
    Guest

    Karburator der driller

    Så er bilen så småt ved at være indstillet, men desværre er der stadig lidt problemer.
    Jeg står i en situation hvor jeg har problemer med at holde tomgang og vacuum. Promblemstillingen er nu, om det er en utæthed eller en defekt carburator (mest sandsynligt med carburatoren). Inden jeg styrter ud og anskaffer mig en ny, vil jeg derfor høre om der er en der ligger inde med en man kan låne så jeg kan få afklaret om det er det ene eller det andet.

  2. #2
    kan man ikke bruge forstøver tricket, sprøjte vand på med en forstøver, hvis den er utæt, suger den vandet ind og stiger i omdrejninger..

  3. #3
    Citer Skrevet af frank Vis Indlæg
    Så er bilen så småt ved at være indstillet, men desværre er der stadig lidt problemer.
    Jeg står i en situation hvor jeg har problemer med at holde tomgang og vacuum. Promblemstillingen er nu, om det er en utæthed eller en defekt carburator (mest sandsynligt med carburatoren). Inden jeg styrter ud og anskaffer mig en ny, vil jeg derfor høre om der er en der ligger inde med en man kan låne så jeg kan få afklaret om det er det ene eller det andet.
    Hej Frank
    Det kan lyde som der er en utæthed imellem carburator og manifold, prøv at sprøjte med pronzo eller lign omkring dette område, ( er det den rigtige pakning der er imellem manifold og carburator)
    Jeg har stadig min carburator liggende, som du gerne må låne.

  4. #4
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Jeg har stadig min carburator liggende, som du gerne må låne.
    The spirit of CCCD

  5. #5
    Jeg er enig. Det lyder fuldstændig, som en utæthed mellem karburator og manifold. Man kan også sprøjte med WD-40 rundt om, og se om den tager omdrejninger. Det var sådan jeg lokaliserede min utætte pakning.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #6

Lignende Tråde

  1. Karburator bøvl
    Af Martedal Flymo i forum Teknisk Forum
    Svar: 11
    Sidste Indlæg: 16-06-2011, 22:18
  2. Karburator filter mm.
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 3
    Sidste Indlæg: 03-10-2010, 20:37
  3. Karburator bundpakning
    Af Claes i forum Teknisk Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 13-08-2010, 16:46
  4. For stor Karburator?
    Af Wrang i forum Teknisk Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 10-08-2010, 19:49
  5. Indstilling af karburator
    Af Johnny i forum Teknisk Forum
    Svar: 8
    Sidste Indlæg: 12-06-2010, 20:28

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •