Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Resultater 1 til 30 af 38

Tråd: Tak til Claes

  1. #1

    Tak til Claes

    Herfra bukkes der dybt i støvet for dette aldeles fremragende arrangement og alle de fantastiske medlemmer fra CCCD der gjorde dette muligt. Næste gang vil jeg også være med til at hjælpe til (Claes læs dette som en opfordring til at afholde træffet de år hvor der ikke er vikingrun)
    Der var fra start dømt virkelig seriøs hygge.

    Der var åbentbart ikke slået græs helt ud til vejen, men pyt det ordnede Peter Martedal (CCCD`s nye havemand). Han havde også taget buskrydderen med. Han mente åbentbart ikke at græsset omkring refleksstaven i kanten var gjort ordentligt, så den tog han sig også af.

    Igen en stor tak til MR. PRESIDENT OF CCCD, og alle andre.
    Niels

  2. #2
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Red face

    Også en stor tak herfra for et rigtigt flot træf i de flotte omgivelser, med alle jer glade mennesker i et fantastisk vejr.

  3. #3

  4. #4
    Ja herlig dag Claes, tak for din store energi for at gøre denne dag, til en god dag(igen)

    Vi kan være stolte af vores formand i CCCD !!!!!

    Og godt at få hilst på jer alle københavnere igen........
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Hej Alle
    Ildsjæle som Claes kan man aldrig få nok af, jeg lagde nu også mærke til at Helle stod og passede øl/sodavandssalget hele dagen og claeses "kæreste" myldrede rundt og ordnede ting, Brian gik og svedte men ved ikke hvor meget han lavede, Mia var som sædvanlig damp og kunne ikke sidde stille, så med medlemmer der har så meget gå på mod, kan det ikke blive andet end en god klub. Ginge Martedal stod for den ufrivillige underholdning, så håneretten lå på tilskuersiden(godt der ikke skete mere) Alt i alt et skønt arrangement i ligeså skønne omgivelser, TAK.
    venlig hilsen
    Leif og Marianne

  6. #6
    Også herfra en tak for en kanon dag i skønne omgivelser og med glade mennesker allevegne.
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder
    Don't worry about life; you're not going to survive it anyway.

  7. #7
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3

    Cool

    Fantastisk arrangement i skønne skønne omgivelser, vi sad under ege-træer fra Christian den IV og kunne se ind i den nærmest royale Champagne-lounge og omgivet af glade mennesker og klassiske biler, det bliver vel ikke mere bedre, her er pigerne fra loungen som blev forelskede i en klassisk englænder:

    classic1.jpg
    loungen:
    lounge.jpg

  8. #8
    Tusinde tak for en fantastisk hyggelig dag - som de nye i klassen føler vi os taget meget vel imod. Arrangementet i sig selv gik som smurt og det gør den slags kun når der er lagt slid og mange timers foreberedelse ind over. Så derfor tak til dig Claes og co.
    Sommeren er over landet og føelsen af at den bare vare evigt er jo god - men alligevel kræver det handling hvis der skal ske noget i tidsrummet hvor solen står højt på himmelen. Derfor vil vi invitere jer der har lyst og tid hjem til "vores" Asnæs - et par datoer bliver lagt ind senere på dagen. Annette tak for turen i din fine maskine. Venlig hilsen Annette og Ole Kalvig

  9. #9
    Hermed et par datoer, hvor vi har lyst til at se Jer på Asnæs. 6. august eller 11. august. Vi bruger den dato, hvor der er flest der kan. Venlig hilsen Annette og Ole Kalvig

  10. #10
    Allan
    Guest
    også her skal lyde tak for en dejlig dag , og samtidig velkommen til de nye ansigter / medlemmer man nu fik hilst på . Super med flere dato`r Annette & Ole . Endelig bare klø på ... Kommer direkte fra Ganløse hill Climp ,hvor 3 af vore cccd medlemmer klarer sig rigtig godt ...Ja faktisk så godt at Christian mente der skulle flere heste under hjelmen på corvetten , men det kommer der nok en forklaring på af manden ham selv

    mv8
    Allan

  11. #11
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Jeg kan kun tilslutte mig alle de andres kommentarer, det var en super hyggelig dag, blandt dejlige mennesker og super vejr til sådan en dag, bare synd man er blevet lidt rød i nakken, men det tager jeg gerne med, på sådan en dag........
    Er lige ved at se billederne igennem, så der kommer nok snart noget fra den kant.

    Hilsen
    Anette og Anders
    Den store høvding UGH UGH!!
    Vette hilsen
    Anders


  12. #12
    keddex1982
    Guest
    Jeg vil tilslutte mig de andres kommentarer og synes Claes havde stablet et fantastisk arrangement på benene! -Det var gennemført til mindste detalje og den helt rigtige CCCD ånd var med hele vejen..

    Også en stor tak til Helle, Brian, Mia og alle de andre som hjalp til det fine arrangement!

  13. #13
    nielsfdk
    Guest
    Hej Claes

    Takker osse herfra for et flot arrangement

    Niels

  14. #14
    Hej Ole.
    Velbekommen da, det var da en fornøjelse. Hilsen Anette
    De største vet hilsner
    Anette

  15. #15
    Hej Venner

    Det er næsten alt for meget ros på én gang. Herfra skal lyde en kæmpe tak til alle for at gøre dagen så fantastisk, som den var! Hele Crew'et var helt fantastisk - alt fungerede perfekt og uden problemer. Sikke en dag!

    Jeg er netop kommet hjem fra Ganløse Hillclimb - og det gik uden skrammer og de store fejl. Tiderne var overraskende gode, men jeg fik desværre klippet nogle kegler i de gældende heats. Men - jeg kommer stærk igen!

    Der kommer helt sikkert nogle videoer og billeder derfra snart. Steffen, Christian og alle jer, der var med som tilskuere - TAK for endnu en utrolig dag!

    Nu er jeg godt træt. Vi SES!

    Vette-hilsen

    Se LÆKRE billeder her:

    http://www.motorretro.com/2011/06/s%...tak-claes.html

    http://hilleroed.lokalavisen.dk/noer...706059965/1140



    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  16. #16
    Mange utrolig gode billeder, som fanger den hyggelige stemning, der var til træffet:

    http://www.porsche944.dk/galleri/20110604/20110604.htm

    Tak til Palle for det flotte foto-arbejde!
    Sidst rettet af Claes; 06-06-2011 kl 14:44.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #17

  18. #18
    Hej allesammen

    Tak for en super dag, bedere vejr kunne man ikke have bestilt, et super super træf, med alle de rigtige mennesker, ja så kan det jo kun blive bedere end perfekt



    Det var så fedt at se alle jer fra klubben og jeres biler. Fedt fremmøde både fra klubben og de andre klubber.

    Claes : dig og jeanett er nogle super dejlige mennesker og man føler sig hjertelig velkommen.

    Jeanett : husk at hils ditte og denis og sig tusinde tak for hjælpen.

    Smeden : tusinde tak for hjælpen i dag, den havde vi ikke klaret uden din hjælp.

    P.s. Der var bare ikke nok flødeskum...............eller også var det whisky.......
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  19. #19
    Hej alle ......

    tak for en super hyggeli dag/aften

    Og til CLAES samt hjælper godt gået

    Hilsen jette og jesper
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  20. #20
    TILLYKKE, det var åbentbart et super træf man ikke lige nåede frem til, fordi ens gearkasse lige havde besluttet at miste olietryk, og så lige op til en uge hvor der både var holeby streetrace, fællestræf og gavnø, TALKING ABOUT BAD TIMING ... Nå vi ses en anden gang, og tillykke igen med det fine træf, og alle de rosende indlæg

    Hilsen Johnny.

  21. #21
    Hej alle.

    Hvor er der mange fede billeder derfra, især fra Porsche:







    -er blot nogle lånt fra siden.

  22. #22
    Kalvig: Vi kan desværre ikke d. 6. August, da Brian`s bror bliver 60 år og holder fest dèr, den 11. August er en Torsdag???

  23. #23
    Kalvig. Vi kan faktisk begge dage.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  24. #24
    Herlig artikel med en herlig overskrift: Stil med Stil på: Herlevgaard i lørdags

    http://www.motorretro.com/2011/06/st...l#comment-7533
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  25. #25
    Hej Johnny. Ja, det var ærgeligt med din gearkasse! Men ja, vi ses helt sikkert snart igen alligevel - der sker jo ret meget i vores fantastiske klub!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  26. #26

  27. #27
    Også en stor tak herfra for et rigtigt flot træf. og en fantastisk hillclimb dag, men masser af spænding og glade mennesker. Vi fik vist ikke sovet så meget, men søndagen kørte på ren andrenalin. Det er sku noget andet end "bare" at køre ligeud.
    Desværre er det kikstet men mit forsøg på at lave video under kørsel -havde desværre sat kamaraet forkert øv øv,
    Claes er du god til bowling?
    mvh
    Steffen

  28. #28
    Haha. Ja - Bowling - det er lige mig!

    Næste gang, Steffen - der tror jeg én af os - eller måske begge tager en præmie. Jeg passer bedre på keglerne og du finder ud af hvorfor Vetten gerne vil låse i gearet. Jeg glæder mig allerede til næste gang - hvis jeg og bilen er klar, så stiller jeg op igen!

    Jeg tror det var den ekstra chikane de satte op, som psykede mig til at tage de kegler. Det er nu meget sjovt, at Vetterne faktisk kørte for stærkt til standard klassen da de ikke havde den ekstra chikane på. Dét tror jeg kom bag på de fleste. Det utrolige er, at bremserne fungerede perfekt - ingen problemer. Jeg bremsede simpelthen bare for sent nogle af gangene, og gjorde som vi havde lært dagen før - fortsatte igennem de sidste, når jeg nu alligevel havde bremset for sent.

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  29. #29
    Ja jeg vil ikke udelukke at nyt forsøg selvom det vist var lidt hårdt ved min kobling.
    Og Claes, vi havde jo aftalt at holde lidt igen første gang, så vi ikke tog præmier og point fra de andre
    Steffen

  30. #30

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •