Resultater 1 til 5 af 5

Tråd: Opstramning af undervognen i en C3...

  1. #1
    keddex1982
    Guest

    Opstramning af undervognen i en C3...

    Hvilke løsninger er der hvis jeg gerne vil have strammet undervognen op på min C3?

    Findes der f.eks. ekstra støddæmpere man kan montere bagpå eller hvilke muligheder er der?

    Der er lige lovligt meget sø-gang over den pt. og med ekstra hk kunne det være rart med en lidt strammere undervogn...

  2. #2
    Hej Christian

    Nye bøsninger og nye støddæmpere, tror jeg vil gøre underværker. Selvom min er høj i næsen, så er den faktisk ret stram og fin i undervognen. Den har Gabriel Gasstøddæmpere på - og forholdvis nye bøsninger i bagvognen. Nogle monterer jo også swaybars osv. det hjælper sikkert også - men det første synes jeg må være nye støddæmpere - og så mærke om det er tilstrækkeligt. Man behøver ikke gøre en videnskab ud af alting - selvom det jo er ret underholdende.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #3
    keddex1982
    Guest
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Christian

    Nye bøsninger og nye støddæmpere, tror jeg vil gøre underværker. Selvom min er høj i næsen, så er den faktisk ret stram og fin i undervognen. Den har Gabriel Gasstøddæmpere på - og forholdvis nye bøsninger i bagvognen. Nogle monterer jo også swaybars osv. det hjælper sikkert også - men det første synes jeg må være nye støddæmpere - og så mærke om det er tilstrækkeligt. Man behøver ikke gøre en videnskab ud af alting - selvom det jo er ret underholdende.
    Det har du selvfølgeligt ret i.. faldt lige over nogle støddæmpere fra Koni som er justerbare i 3 trin... det kunne måske være meget nice!

  4. #4
    Citer Skrevet af keddex1982 Vis Indlæg
    Det har du selvfølgeligt ret i.. faldt lige over nogle støddæmpere fra Koni som er justerbare i 3 trin... det kunne måske være meget nice!
    Har en fiberfjer liggende til en bigblock, som ikke passe på min smallblock (den blev for høj bag i) du kan prøve montere gratis og afregne billigt hvis du vil have den.

    Martedal 24645681

  5. #5
    keddex1982
    Guest
    Har en fiberfjer liggende til en bigblock, som ikke passe på min smallblock (den blev for høj bag i) du kan prøve montere gratis og afregne billigt hvis du vil have den.

    Martedal 24645681
    Hej Martedal

    Jeg tror jeg vil investere i en løsning hvor jeg selv kan regulere højden op og ned, samt hårdheden i undervognen.. men tak for budet!

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •