Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Justering af motor...

  1. #1
    keddex1982
    Guest

    Justering af motor...

    Så fik jeg endelig svejst rustfrit udstødningssystem på vetten... Hooker headders og 3" rør hele vejen + crossover! -Lyder fantastisk!!!

    Men motoren går ikke helt som den skal og derfor vil jeg lige høre om der er et sted som kan anbefales?

    Jeg har bestilt tid til en justering af karburator og tænding hos USA-autodele i Odense på mandag.. men jeg kunne godt tænke mig at få den justeret rigtigt ind på et rullefelt på et tidspunkt..

    Hvem har styr på den slags?

  2. #2
    Citer Skrevet af keddex1982 Vis Indlæg
    Så fik jeg endelig svejst rustfrit udstødningssystem på vetten... Hooker headders og 3" rør hele vejen + crossover! -Lyder fantastisk!!!

    Men motoren går ikke helt som den skal og derfor vil jeg lige høre om der er et sted som kan anbefales?

    Jeg har bestilt tid til en justering af karburator og tænding hos USA-autodele i Odense på mandag.. men jeg kunne godt tænke mig at få den justeret rigtigt ind på et rullefelt på et tidspunkt..

    Hvem har styr på den slags?
    Hej Christian

    Der bor en oppe i nordjylland, jeg kan sku ik huske hvad han hedder, med det kan Karsten ( RUPPE ) og han siges at være god på dette område.

  3. #3
    keddex1982
    Guest
    Hej Christian

    Der bor en oppe i nordjylland, jeg kan sku ik huske hvad han hedder, med det kan Karsten ( RUPPE ) og han siges at være god på dette område.
    Hej Kim

    Jeg prøver lige at høre Karsten om han har et navn eller en adresse på ham... Jeg fik selv justeret lidt på den i dag hvilket hjalp en del, men er sikker på at der er meget at hente i den endnu!

Lignende Tråde

  1. Dimser til ventil justering
    Af Shark i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 15-03-2011, 12:31
  2. Motor problmer
    Af merc i forum Teknisk Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 08-07-2010, 22:39
  3. SB/BB - v - BB motor
    Af John i forum Teknisk Forum
    Svar: 20
    Sidste Indlæg: 25-05-2010, 21:38

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •