Resultater 1 til 3 af 3

Tråd: Kaburator/Choker problem ??

  1. #1

    Kaburator/Choker problem ??

    Igennnem længere tid har jeg haft problemmer når jeg skal starte min C3 69 sb 350 - det ytre sig på den måde når motoren er kold ikke får benzin nok (tror jeg) chokeren aktiveres ikke, selv om det store spjæld er lukket. Den går ikke på alle cylindre, og lyder i det hele taget ikke særlig godt- efter få min. hvor jeg holder omdrejningerne oppe på omk 1500 får den varmen og spinder som en kat. Har skiftet chokerens bi metal i håb om at det bare var det, men så nemt skulle det ikke være. Mine evner rækker endnu ikke til at løse dette problem. Er der nogen der kan hjælpe mig, køre gerne langt for at finde en klog mand/kvinde der kan den slags- vil naturligvis betale hvad det koster for hjælpen. Kaburatoren er en Rochester. Vh. Kalvig.

  2. #2
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Det lyder som om chokeren ikke lukker ordentlig til at starte med, som du selv er inde på fungerer det på den måde at bimetalfjederen holder chokeren lukket indtil bimetalfjederen bliver varm, udvider sig og åbner chokerspjældet.

    Man skal selv justere hvor lukket chokeren er på armen som skal bøjes eller rettes mere ud alt efter behov.

    Du er selvfølgelig velkommen til lige at dreje forbi evt. en torsdag hvor der er biler på havnen så kan jeg lige kigge på det/justere.

  3. #3

Lignende Tråde

  1. Problem med vanpumpen
    Af frank i forum Teknisk Forum
    Svar: 6
    Sidste Indlæg: 18-04-2011, 15:03
  2. Nyt problem med "barnet"
    Af ngendk i forum Teknisk Forum
    Svar: 9
    Sidste Indlæg: 14-08-2010, 10:41

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •