Resultater 1 til 12 af 12

Tråd: Tak for en fed CRAA-dag!

  1. #1

    Tak for en fed CRAA-dag!

    CRAA2011 010.JPGCRAA2011 018.JPGCRAA2011 033.JPGCRAA2011 013.JPGCRAA2011 031.JPGCRAA2011 030.JPGCRAA2011 036.JPGCRAA2011 038.JPG CRAA2011 026.JPG
    Tak for en super, super fed klassisk-race-dag!

    Vetten spandt, som en mis hele vejen. Ingen problemer overhovedet. Jeg droppede færgen(færger er ikke særligt Rock'n Roll) og cruisede hele vejen over fyn osv. Hold da op en fed tur - jeg oplevede næsten alle former for vejr!

    Jeg bikser lidt på en film, men indtil videre så kan i se disse billeder. Efter Racet, spiste vi på Joe´s Garage - fedt sted, og vi parkerede endnu federe lige foran. Tak til Frank for godt benarbejde!!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  2. #2
    Ingen pokal ? Hvor var CCCD logo på Corvetten ?

  3. #3
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Cool video!

  4. #4
    Jeg kunne ikke finde jer, havde rygsækken fyldt op med cola og kage.....øv.... :-)

    Men ellers en fin dag, lidt synd der kom regn et par gange, og vinden var lidt kold.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  5. #5
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Tak for den gode video af en spændene dag.

  6. #6
    Jeg var også forbi derover lørdag, dog ikke i excalibur

    Nyd lyden af disse LeMans biler


  7. #7
    Dejlig video. Ærgeligt vi ikke mødtes!

    Prøv at se den her video. Er det normalt med så meget "børsten tænder" - eller er der noget galt med synkromesh'en? Eller - er køreren mon mere vant til "flip-flap-gear". ;-)

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #8
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Dejlig video. Ærgeligt vi ikke mødtes!

    Prøv at se den her video. Er det normalt med så meget "børsten tænder" - eller er der noget galt med synkromesh'en? Eller - er køreren mon mere vant til "flip-flap-gear". ;-)

    tror det er en dog-gearkasse altså en uden synkromesh, iøvrigt en noget bedre bane end den i Kbh

  9. #9
    OKay. Det lyder ihvertfald usundt i mine ører!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #10
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Hørte lige fra Jesper at Fritz med sin 65'er 396 corvette var på skamlen, et'er søndag og samlet 2'er, den eneste som kunne følge med var en prototype med V8'er/650kg, hvis man kører med Duntov DNA skal modstanderne stå tidligt op

  11. #11
    Både Fritz og 1965 Vetten er for seje!

    Den lød også godt den orange prototype dér - men Vetten mere afdæmpet og kultiveret. Den lød fænomenalt...

    En sjov detalje var, at Fritz'es bremser var de originale - fuldstændig som dem på vores c3'ere. Det er som jeg for det meste siger - Vetten kører, styrer og bremser fænomenalt - hvis bare den er i orden! Ingen grund til Kina-gøjl.

    Godt kørt, Fritz!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •