Resultater 1 til 14 af 14

Tråd: CCCD´s 1 års fødselsdag

  1. #1

    CCCD´s 1 års fødselsdag

    Tillykke med de første 365 dage og 99 medlemmer på mandag
    og vel og mærke 99 dejlige, positive, hjælpsomme og dedikerede medlemmer
    Jeg kan næsten ikke bære at denne dag går ubemærket hen så mandag er der lagkage og kaffe på terrassen på Frederiksborgvej 105 G Roskilde fra kl.18.00 så kig forbi med koner, kærster og børn hvis du har tid og lyst. Det går mig naturlig vis på at jeg ikke kan være i Jylland også så jeg må vist tage med næste gang David drager på den anden side af bæltet og give lagkage .

    Hilsen Mamamia

  2. #2
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Tillykke med de første 365 dage og 99 medlemmer på mandag
    og vel og mærke 99 dejlige, positive, hjælpsomme og dedikerede medlemmer
    Jeg kan næsten ikke bære at denne dag går ubemærket hen så mandag er der lagkage og kaffe på terrassen på Frederiksborgvej 105 G Roskilde fra kl.18.00 så kig forbi med koner, kærster og børn hvis du har tid og lyst. Det går mig naturlig vis på at jeg ikke kan være i Jylland også så jeg må vist tage med næste gang David drager på den anden side af bæltet og give lagkage .

    Hilsen Mamamia
    Fantastisk TILLYKKE til os alle sammen....

    Mia, er der en kage til os hver??? eller skal vi dele den der er på billedet med den smukke kvinde?
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  3. #3
    Tillykke med os!

    Lyder skønt med en lille kage, Mia.

    Jeg er netop kommet hjem fra havnen - igen en dejlig aften, omend det blev lidt køligt til sidst. Køler og olieslanger er tætte. Fedt fedt - Aarhus here we come!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  4. #4
    Allan
    Guest
    Tillykke med dagen på mandag !!! og tak for det fine træk Mia ... Lad mig indskyde at medlem nr 100 Claus er kommet på plads idag

  5. #5
    100 medlemmer der er da næsten for perfekt .... det faktisk 2 nye medlemmer om ugen

  6. #6
    Hey CCCD´er, til lykke med vores dag - 100 medlemmer på 1 år, godt gået.

    Mia dine kager smager pragfuld, men heldigvis har jyllandssiden fået sin egen kagemester - IKK` John!

    Og Claes kom du bare til Århus - vi skal være i den pæne ende af byen. Parkeringspladsen vi skal holde på med vores Vetter ligger lige ved vandet og skoven. Et flot område. - ses lørdag til classic race aarhus. Biletterne er købt.

    Hilsen Karsten og Tina
    71 cabriolet
    (Ford 37 Slantback projekt)
    hi

  7. #7
    Så har vi snart fødselsdag Hvad skal vi give os selv i gave???? Jeg vil foreslå en vægt der kan veje alle fire hjørner af bilen http://www.summitracing.com/parts/LNG-72581/?rtype=10

    Nemt at bruge, og jeg tror man vil blive overrasket over vægtfordelingen.... Egnet til race og til hverdagsbiler.....

    lng-72581_w.jpg

    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  8. #8
    Jubii

    Vi kommer......

    -ja ja Christian, men hvis I nu tilmelder jer til streetrace på lørdag d 21. maj, så får I vejet bilen ganske gratis.

    Brian+Helle
    Corvette 1980 100% standart unleaded only

  9. #9
    Citer Skrevet af mamamia Vis Indlæg
    Tillykke med de første 365 dage og 99 medlemmer på mandag
    og vel og mærke 99 dejlige, positive, hjælpsomme og dedikerede medlemmer
    Jeg kan næsten ikke bære at denne dag går ubemærket hen så mandag er der lagkage og kaffe på terrassen på Frederiksborgvej 105 G Roskilde fra kl.18.00 så kig forbi med koner, kærster og børn hvis du har tid og lyst. Det går mig naturlig vis på at jeg ikke kan være i Jylland også så jeg må vist tage med næste gang David drager på den anden side af bæltet og give lagkage .

    Hilsen Mamamia
    Ja et stort tillykke til os, og et stort tak til Mia og David for deres gæstfrihed, ja øv at i ikke bor i jylland,,

  10. #10
    Mmmmmmm...... Tre forskellige slags lagkage...... Mmmmmmmm....... Hyggeligt selskab Hmmmmm....... Den gamle TaxMaster var der jo også......

    Godt initiativ Mia!


    Christian
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  11. #11
    Jeg skulle på job - det stod sgu på min vagtplan...... Lige fra 18.45 - 07.00 i morgen tidlig. Ufatteligt. Jeg var sikker på, at jeg havde skrevet det et sted på forum! Jeg håber i havde en fed aften. Hvis der er kage til overs, så frys det ned og tag det med på Rosklide havn på torsdag!



    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #12
    Vi takker også for en hyggelig aften og masser af god lagkage med kaffe til

    Og til david din aftrækker virked Min svingnings dæmper ligger nu på filebænken
    Men of steel. Drives Cars of Plastic

  13. #13
    Tak for en hyggelig 1 års fødselsdag.
    -og tak til Mia og David fordi de lagde hus til.

    Mia: Hvor er fødselsdagsbillederne henne?

    -og så de kager..... mia altså, jum jum der var sågar 1 lys i kagerne. Mia forstår virkelig at gøre det 100%

    jeg håber smeden og graves får deres koner til at komme med en anden gang, for det er så hyggeligt, når der ikke kun er mænder

    Helle

  14. #14
    Medlem david's avatar
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Roskilde, Denmark, Denmark
    Indlæg
    MCDVIII
    Blog Entries
    3
    Tak for en hyggelig 1 års fødselsdag.
    -og tak til Mia og David fordi de lagde hus til.

    Mia: Hvor er fødselsdagsbillederne henne?

    -og så de kager..... mia altså, jum jum der var sågar 1 lys i kagerne. Mia forstår virkelig at gøre det 100%

    jeg håber smeden og graves får deres koner til at komme med en anden gang, for det er så hyggeligt, når der ikke kun er mænder

    Helle
    et lille billede

    birthday-005.jpg

Lignende Tråde

  1. CCCD's fødselsdag!
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 15
    Sidste Indlæg: 31-03-2011, 21:19

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •