Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Resultater 31 til 60 af 95

Tråd: Tilmelding til Herlevgaard Fællestræf 2011

  1. #31
    UPS UPS UPS nu forsvandt jeg i myldret, hvor er er nummer 6 blevet af ??

    Hilsen
    Brian Amager

  2. #32
    Hej Brian.

    Mærkværdigt! Du er hermed på listen igen! Jeg ved ikke hvordan du er smuttet væk!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #33

  4. #34
    Hay Claes.

    Hvorfor er vi (Brian og Helle) ikke på??????? Vi har jo sagt for lææææænge siden at vi kommer..... UANSET om Corvetten er sprunget i luften igen igen

    Skal vi hjælpe med noget, så giver du bare et kald

    Helle

  5. #35
    Hej Helle

    Dette er den endelige tilmeldingsliste. Alle skal skrive sig på hér, selvom de har sagt det før. ;-) Det er den eneste måde jeg kan holde styr på det.

    Jeg skriver jer på listen!

    Der skal nok komme noget, som i kan hjælpe med. Der er jo noget med en toilet-vogn, som skal hentes.

    Vi ses!

    Vette-hilsen

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  6. #36
    Hej venner

    Pølsemanden, som jeg havde booket for maange måneder siden, er netop kommet i tanke om, at hans søsters bror ska giftes - eller noget i den stil - måske var hans moster også syg?

    Min spørgsmål er så, om der er nogle fra klubben, der har lyst til at lege pølsemænd/damer?

    Jeg har adgang til 2 kæmpe grills, som snildt kan klare jobbet.

    Det kunne da faktisk også være lidt cool selv at klare ærterne - når nu ham med de fede 1950'er pølsevogne nu pludselig ikke kunne alligevel....


    Er der nogle pølsemænd/damer, der melder sig?



    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #37
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Melder mig hermed til tjeneste

  8. #38
    Jeg forventer også at komme forbi :-)
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  9. #39
    Hvor lyder det bare godt, Jan! Vi må lige have fundet ud af hvor vi bedst og billigst finder pøller og diverse tilbehør. Måske vi også skulle have bøffersandwich på menuen?

    Fedt hvis du kommer, John. Med eller uden Vette?

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #40
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hvor lyder det bare godt, Jan! Vi må lige have fundet ud af hvor vi bedst og billigst finder pøller og diverse tilbehør. Måske vi også skulle have bøffersandwich på menuen?

    Fedt hvis du kommer, John. Med eller uden Vette?

    Claes
    Jeg tager måske kone og begge børn med (og måske i telt), hvis jeg gør det bliver det i Volvo'en med tagbox og det hele......
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  11. #41
    John - det lyder rigtig hyggeligt.

    Håber det flasker sig!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  12. #42
    Melder mig også til tjeneste
    -selvfølgelig flasker det sig. Råb om hjælp, hvis der er noget. I denne fantastiske klub, får man jo nemt nogen

  13. #43
    Hej Claes

    Jeg vil gerne deltage hvis der ikke lige med det samme skal laves flere huller i kroppen
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  14. #44
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Melder mig også til tjeneste
    -selvfølgelig flasker det sig. Råb om hjælp, hvis der er noget. I denne fantastiske klub, får man jo nemt nogen

    så er der ikke brug for mig

  15. #45
    Hej Claes
    Nogen skal jo holde øje med Brian og Helle, så vi kommer også med vores C4
    hilsen
    Leif og Marianne

  16. #46
    Michael og Leif & Marianne.

    Det er bare SÅ skønt, at i kommer. Vi ses!

    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  17. #47
    nielsfdk
    Guest
    Niels fra Fuglebjerg kommer også, og jeg tager en hel familie Brian Ladefoged fra Ålborg med

  18. #48
    Det lyder godt, Niels! I er velkomne alle sammen.

    Jeg har idag fået en rigtig fin aftale med en Pølsemand, som kommer med sin pølsevogn til træffet - og hvis vejret er til det så tager han sin fine is-vogn med også, som han sælger lækker italiensk is fra. Så pølsehjælperne har altså hænderne fri til andre gøremål. Jeg er lidt hængt op for tiden af mange forskellige ting, så derfor synes jeg det var en skøn løsning med en fiks og færdig pølsevogn. Det er da også lidt sejt med en rigtig pølsevogn med tilhørende pølsemand/ismand.

    Er der nogen af jer, som er leveringdygtige i nogle café-borde, som man kan spise pølser ved? og eventuelt nogle stole? Hvis vejret er godt, så kan man jo også sagtens sidde på græsset på et medbragt tæppe. Men alligevel kunne et par stole være lækkert når vi skal hygge senere på aftenen.

    Mia har lovet at lave lækre kager, som serveres sammen med champagnen i "Champagneloungen". Mia + veninde (muligvis i prikkede kjoler), har lovet at være værtinder i loungen. Det kan KUN blive godt!

    Pølsemanden har i øvrigt en efterspørgsel på en konformations-kørsel dagen efter træffet - nemlig den 5. Juni. Er der nogen, der kunne tænke sig at køre sådan én tur? Jeg skal jo selv køre Hillclimb dagen efter i Ganløse. ;-)

    Jer, som ikke har meldt jer til endnu - gør det! Det bliver en fantastisk dag!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  19. #49
    Citer Skrevet af Taxmaster Vis Indlæg
    Melder mig også til tjeneste
    -selvfølgelig flasker det sig. Råb om hjælp, hvis der er noget. I denne fantastiske klub, får man jo nemt nogen
    Altså.... Nu er champagne loungen dækket ind Hvad med pølsevognen???
    In the garage: Italiensk L90 på 2 hjul, 2000cui quad turbo og 4X4X2,5 ton.

  20. #50
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Er der nogen af jer, som er leveringdygtige i nogle café-borde, som man kan spise pølser ved? og eventuelt nogle stole? Hvis vejret er godt, så kan man jo også sagtens sidde på græsset på et medbragt tæppe. Men alligevel kunne et par stole være lækkert når vi skal hygge senere på aftenen.
    Jeg tror nok vi kan have plads til nogle klapstole i vetten, så vi tager lidt med

  21. #51
    Hej Christian. Pølsevognen er udstyret med en dertilhørende pølsemand, med hygiejnekursus osv. Han kommer og sætter på klokken 09:00 - så det hele er klart til klokken 10:00 hvor bilerne ankommer.

    @Anders - det lyder godt med klap-stolene. ;-)
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  22. #52
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Christian. Pølsevognen er udstyret med en dertilhørende pølsemand, med hygiejnekursus osv. Han kommer og sætter på klokken 09:00 - så det hele er klart til klokken 10:00 hvor bilerne ankommer.

    @Anders - det lyder godt med klap-stolene. ;-)
    Så er det nok meget godt at Helle ikke får den tjans

    AV AV.... Stop please.... Jeg skal nok være sød..... Please forgive me

  23. #53
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Rude (Skælskør)
    Indlæg
    LXXXVI
    Hej vi kikker også forbi, hvis vi kan få det til at passe ind i programmet. Vi skal til familie fest i Jægerspris, så vi kommer nok ikke før omkring kl. 17.30 - 18.00.

  24. #54
    Hej Lars

    Det lyder rigtig hyggeligt!

    Der er helt sikkert nogle stykker, som overnatter i telt, så der er nok stadig nogle tilbage klokken 18:00
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  25. #55
    Hej venner

    Idag, da jeg kørte og slog græs, kom jeg i tanke om kaffe. Vi skal vel have kaffe på et tidspunkt!

    Er der én fra klubben, der vil påtage sig kaffe-opgaven? Min lille kaffemaskine kan nok ikke brygge nok, så hvis nogen har en større kaffemaskine, så ville det være super-duper!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  26. #56
    Medlem AndersJ's avatar
    Tilmeldt Dato
    Jan 2011
    Lokation
    Brøndby Strand
    Indlæg
    CDLXXXIV
    Blog Entries
    1
    Så er man på dansk jord igen.
    Vi har en ekstra alm. kaffemaskine og en stor termokande ca. 2 liter, så hvis der er en der har en ekstra kaffemaskine, så må vi kunne klare os.

  27. #57
    Uhh, det lyder godt, Anders!

    Jeg har også én kaffemaskine, den er ikke verdens hurtigste, men selvfølgelig bedre end ingenting!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  28. #58
    Jeg kan da også godt medbringe et par stykker.
    Synd I ikke var på Ledreborg i dag. Jan og jeg samt fruerne havde en fed dag.
    Christian M.

  29. #59
    Lyder godt Christian.

    Jeg kan love for, at jeg også har haft en fed dag i Streerace'ets tegn!

    Jeg er netop kommet på job - har kørt race for ca. 20 min siden. Øj øj, det er sjovt. Der kommer garanteret mere om det senere!

    Jeg gjorde op med mig selv, at jeg næten ikke behøvede sove idag - havde nattevagt igår også - Streetrace, var bare for vigtigt til at misse!


    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  30. #60

Lignende Tråde

  1. Fællestræf Juni 2011
    Af Claes i forum Generelt Forum
    Svar: 58
    Sidste Indlæg: 13-03-2011, 09:54
  2. Tilmelding til CCCD sommertræf
    Af 555corvette i forum Generelt Forum
    Svar: 2
    Sidste Indlæg: 07-07-2010, 23:18

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •