Resultater 1 til 11 af 11

Tråd: Utæt servo

  1. #1
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Question Utæt servo

    Hej

    Denne her er utæt der hvor armen sidder på der er lidt slør i den vil det hjælpe at stramme bolten ? sidder der en oring eller pakdåse under der ?

    Klik Billede for en større version

Navn:	DSCN2274.JPG
Vist:	30
Str:	100.2 KB
ID:	1600

  2. #2
    hej
    hvis det er de 2 rør i højre side af billeder det handler om så bare spænd dem så skal de pakke selv

  3. #3
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Hej
    Det er desværre ved bolten lige under den blå farve olien løber af og der er en del slør i bolten.
    Jeg har set hos Ecklers at der findes et rebuild kit, men er det noget der kan betale sig eller skal man købe en ny ventil ?

  4. #4
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Hej

    Denne her er utæt der hvor armen sidder på der er lidt slør i den vil det hjælpe at stramme bolten ? sidder der en oring eller pakdåse under der ?

    Klik Billede for en større version

Navn:	DSCN2274.JPG
Vist:	30
Str:	100.2 KB
ID:	1600
    Du skal sikkert bruge dette kit, jeg kan se om jeg har det på lager ?

  5. #5
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Hej Rene

    Det vil jeg håbe er nok, men når der er slør i bolten er det så nok eller skal jeg også have dette her ?


  6. #6
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Hej Rene

    Mange tak for tilbuddet
    Har lige fået skaffet en helt ny ventil og går igang med at skrue

  7. #7
    Hej Jan

    Du kan sagtens fjerne det slør, der skal helst ikke komme olie ud ved gummi mancheten, jeg kan forstå at du vil skifte ventilen istedet, husk at afmontere armen fra hjælpe cylinderen, den som går ud i beslaget på rammen, inden du starter op, så kan du se om den er justeret rigtig, ellers vil rattet fare rundt, og skal du justere ventilen, sidder der en lille skrue inde bag det lille dæksel-

    Kim

  8. #8
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII
    Citer Skrevet af 555corvette Vis Indlæg
    Hej Jan

    Du kan sagtens fjerne det slør, der skal helst ikke komme olie ud ved gummi mancheten, jeg kan forstå at du vil skifte ventilen istedet, husk at afmontere armen fra hjælpe cylinderen, den som går ud i beslaget på rammen, inden du starter op, så kan du se om den er justeret rigtig, ellers vil rattet fare rundt, og skal du justere ventilen, sidder der en lille skrue inde bag det lille dæksel-

    Kim
    Hej Kim

    Den var go nok (den var dårlig) den var meget utæt ved kuglen og meget slør, så jeg valgte at købe en helt ny (lidt dyrt) syntes konen, men det dur.
    Der var en fin monteringsbeskrivelse med og efter nogle ture op og ned af vejen og skrue lidt på ventilen kører den lige ud nu :-)

  9. #9
    Citer Skrevet af Jan Vis Indlæg
    Hej Kim

    Den var go nok (den var dårlig) den var meget utæt ved kuglen og meget slør, så jeg valgte at købe en helt ny (lidt dyrt) syntes konen, men det dur.
    Der var en fin monteringsbeskrivelse med og efter nogle ture op og ned af vejen og skrue lidt på ventilen kører den lige ud nu :-)

  10. #10
    Guest
    Tilmeldt Dato
    May 2010
    Lokation
    Holbæk. Sjælland.
    Indlæg
    CCLXXXIII

    Question Justering af servoventil

    Hej Alle

    Efter montering af ny servoventil er der mere modstand når jeg drejer til højre ?
    Ventilen er justeret da den trak lidt til højre, kan det løses med lidt mere skruen eller ?

  11. #11
    Hej Alle

    Efter montering af ny servoventil er der mere modstand når jeg drejer til højre ?
    Ventilen er justeret da den trak lidt til højre, kan det løses med lidt mere skruen eller ?
    Hej Jan

    Sådan som jeg har forstået det, skal man justere ventilen således at den står i midten, den må ikke bevæge sig den ene eller anden vej, når motoren er startet, og det er armen på hjælpe cylinderen du skal se på, bedst at løfte bilen foran,( hjulene må ikke bevæge sig.)

    Kim

Lignende Tråde

  1. March Performance 9600 servo pumpe
    Af 555corvette i forum Teknisk Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 17-05-2010, 22:51

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •