Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Resultater 31 til 43 af 43

Tråd: Billeder graceland

  1. #31
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Hej Michael

    Jeg tager hatten af for jeres lange køre-tur - både jer og Johnny. Det er virkelig god stil! Hvor mange gange fik i tanket?

    Allan og jeg tankede kun én gang, og det var før færgen. Der er stadig lidt på. Men vi snød jo også med færgen..
    Også tak til alle, der var med på Bones. Fed aften! Det var rigtig cool med Pantera'en smidt ude på gågaden. RESPEKT! Sjovt Pizza-manden troede det var en Lamborghini..

    Der skete vildt mange sjove ting på den tur. Nogle ældre damer var helt vilde da vi kørte fra Graceland om lørdagen - de synes Allan lignede George Clooney. Vildt sjovt..

    Nå ja - vi fik også en "ven" på færgen - som var meget fascinerede af os - og underholdt os hele vejen med hvor velhavende han selv var - han var faktisk mange millionær€. Han kørte Chevrolet Spark....

    Dejligt at høre, du kan lide filmen Ruppe.


    Claes
    Hej Claes

    Det er en fed kører tur rigtigt mange fra de biler vi mødte på vejen også med reklame på siden af bilerne Kanon...

    der røg ca. 150 liter igennem men hvad det var alle tiders..
    Michael Pedersen Syd Danmark
    1968 T Top

  2. #32
    Citer Skrevet af John Vis Indlæg
    Og lidt video fra Randers regnskov.

    Fedt klip, John!

    Læg mærke til lyden af Cyklen, der panik-bremser lige da Allan og jeg skal køre over krydset. Der var INGEN fare på færde - men hun panikkede totalt da hun så os. Haha.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  3. #33
    Jeg var sikker på, at det var dine bremser man kunne høre.....
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  4. #34
    Meget morsomt, John....
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  5. #35
    Uden pis.....jeg var sikker på at det var damen på cyklen, som bare køret ud foran dig. Jeg var sikker på at du "klappede" bremsen i for at undgå at ramme hende.
    - The best days of your life are coming up, no matter how old you are.

  6. #36
    Hej John

    Damen kørte bare ud foran os - men der var slet ingen fare på færde - der var langt hen til hende. Det er hendes cykelbremser du kan høre. Du kan også tro Elvis og Clooney gav hende en lille bemærkning med på vejen.

    Har i bemærket, at begge mine stoplys virker?
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  7. #37
    Nej, hvor tamt..

    Find én fejl i denne artikel:

    http://amtsavisen.dk/randers/saa-fik...-sit-graceland


    Svar. Det var IKKE Henrik Busborg, som Ambassadøren fik øje på, da han konstaterede Elvis stadig var i live - det var MIG - fra CCCD!
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  8. #38
    Allan
    Guest
    Ja der tager de grulig fejl ,det var vores alle CCCD ELVIS CLAES !!!

  9. #39
    Ja, det var der ingen tvivl om - han talte jo direkte til mig og pegede på MIG.
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  10. #40
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Nej, hvor tamt..

    Find én fejl i denne artikel:

    http://amtsavisen.dk/randers/saa-fik...-sit-graceland


    Svar. Det var IKKE Henrik Busborg, som Ambassadøren fik øje på, da han konstaterede Elvis stadig var i live - det var MIG - fra CCCD!
    Så sandt så sandt.

  11. #41
    Citer Skrevet af Claes Vis Indlæg
    Fedt klip, John!

    Læg mærke til lyden af Cyklen, der panik-bremser lige da Allan og jeg skal køre over krydset. Der var INGEN fare på færde - men hun panikkede totalt da hun så os. Haha.
    Hej,

    Jeg tror nu nok det kan være mine bremser i hører. De har det med at hvine, når de er lidt kolde. Og jeg måtte faktisk hårdt på bremsen, da jeg noget sent opdagede cyklisten og Claes' opbremsning.

    Derudover vil jeg også gerne takke for en god dag, blandt flinke corvette "kollegaer". Sønnike synes det var lidt sejt at cruise rundt, samt at udstille bilerne. Og jeg kan kun tilslutte mig Claes' ordsprog: Det skal helst være "rock'n'roll"

    Vh.
    Jørgen

  12. #42
    Hej Jørgen. Jamen det kan da godt være det var dine bremser man kan høre. Tænk - jeg var sikker på det var cyklistens! Hun var da helt på månen.. Haha. Men hva -det synes hun nok også vi var!

    Det var en rigtig hyggelig tur, og jeg håber vi får mange af den slags!

    Claes
    Chevrolet Corvette 1975 T-Top

  13. #43

Lignende Tråde

  1. ...Graceland...
    Af Allan i forum Generelt Forum
    Svar: 109
    Sidste Indlæg: 14-04-2011, 21:23
  2. Sådan lægger du billeder op.
    Af Administrator i forum Generelt Forum
    Svar: 0
    Sidste Indlæg: 05-06-2010, 12:03
  3. Billeder så'n lige på grænsen....
    Af Jesper Krarup i forum Generelt Forum
    Svar: 10
    Sidste Indlæg: 31-05-2010, 23:02

Regler for indlæg

  • Du må ikke oprette nye tråde
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke poste attachments
  • Du må ikke rette dine indlæg
  •